home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  ~2~ The Moors!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: ~2~ The Moors!  (Læst 3557 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
~2~ The Moors!
« : 12 Jul 2010, 02:57 »



Baggrund for spillet: Jeg havde for en 4 års tid siden en blog, om holdet Moor Green,  siden har jeg egentlig ikke haft den store lyst til at lave blogs, men mangel på sommerjob har gjort at jeg nu tidsmæssigt har mulighed for at rode lidt med det, og så ville det jo være passende at starte med det hold, jeg sluttede med. Desværre er det ikke altid helt muligt, at få hvad man gerne vil have. I 2007 blev Moor Green nemlig lagt sammen med Solihull Borough, og tilsammen former de altså nu Solihull Moors. Desværre var ikke alle tilfredse med dette, og Nogle af Moor Greens fans har siden protesteret så kraftigt at de har formet Moor Green F.C. som nu spiller i en af de laveste lokale rækker.


Spil opsætning: England, ned til BlueSquare north/south samt Danmark, ned til 2. Division øst/vest (følg kun), derudover har jeg ved spillets oprettelse, grundet min egen forfængelighed, ændret min managers fødselsår til 1988 i stedet for det prefix der ellers er. Jeg føler mig gammel nok, uden at blive fortalt af et spil at jeg er 30+. Min manager profil starter som en serie 6 spiller, og er Dansker.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 16:31 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: The Moors!
« Svar #1: 12 Jul 2010, 02:57 »



Sæson 1 updates - Blue Square North:

Update 1 - Intro

Update 2 - Sæson Opstarten

Pokalskab


...Og det skal vi jo så til at have lavet om på...
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 03:19 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Update 1:
« Svar #2: 12 Jul 2010, 02:59 »


Info: Solihull Moors er en klub der er grundlagt henover 2 gamle klubber, som begge har været hidtil ukendte små hold, i England, Moor Green har i sin historie, aldrig nået længere end første runde af FA Cuppen, samme gælder for Solihull Borough, og der er ikke nogen af holdene der har vundet en af de højere rækker i England. Der er tale om en semi-professionel klub, placeret i Blue Square North, med en medie prognose der siger nedrykning er muligt, men dog har man lidt tro på Solihull og vurdere dem til en 19. plads ud af 22 hold - hvoraf 2 hold starter med -10 point, nemlig Northwich og Farsley.

Stadion:Solihull Moors har et lille stadion, ved navn Damson Park, med plads til 3500 tilskuere, hvoraf de 280, kan få en siddeplads. Stadionet er opført i 1995. Banen er en græs bane i god tilstand. Der er skrabede træning og ungdomsfaciliteter, ingen varme i græsset eller tag over banen.

Økonomien:Økonomien i klubben er fornuftig, uden på nogen måde at være prangende. Der er ingen gæld, og ca. 80,000 kroner på kontoen fra start. Derudover hedder lønbudgettet 115,000 kroner, mens der bliver brugt 116,151 kroner om måneden, hvoraf de 11,000 går til mig, som nok kommer til at leve videre som studerende på spaghetti, øllebrød og billige supper. Der er glædeligt ingen samarbejdsklubber, så der frit slag for mig til at finde disse selv. Hvilket også vil blive nødvendigt hvis vi skal meget længere op i rækkerne.
Truppen: Det er heldigt at truppen er forholdsvis bred, fordi der ikke er råd til at købe nogen nye spillere, hverken i form af transferbudget, eller lønbudgettet. Truppens kvalitet kan virke lidt tynget, men der er nogle habile spillere til de fleste pladser, samt fornuftige reserver. Blandt de store spillere kan nævnes Danny Crane, holdets Målmand på 25, Ross Dempster på 18 og Darren Campion på 20, som er en venstre kant og venstre back spiller, han vil dog blive brugt mest på venstre kant.

Målsætninger: Målsætningen første sæson er overlevelse. Nemt og lige til, eller er det? På længere sigt hedder målsætningen dog Oprykning inden for 3 år og Coca-Cola League 2 inden for 5 år. Det er 5 års planen, derefter kan alt jo ske.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Moors!
« Svar #3: 12 Jul 2010, 03:14 »

God start. Jeg savner billeder, men kan være det ikke hører med til din skrivestil?
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Update 2:
« Svar #4: 12 Jul 2010, 03:18 »


Sæson opstarten: Sæsonens opstart byder på venskabskampe mod Kettering, Hayes & Yeading, Woking, Glenn Hoddle Academy, Northampton, Oxford og Gateshead, alle er hjemmebane kampe. Der er tale om 5 Blue Square Premier hold, et ungdoms akademi, samt et Coca-Cola League 2 hold. Forventningerne er små, mod hold som alle spiller over vores niveau, derfor er det er god træning, frem mod at vi skal ud og spille stærkt defensivt fodbold for at rede rumpen, fri fra vandskorpen.

Der vil ikke umiddelbart blive købt andre spillere ind, end en ny højre back, da dette er holdets absolut svageste punkt, og han er blevet hentet på fri transfer, navnet er James Biggins, han bliver ansat på en 1 årig deltidskontrakt, til 2,750 kroner om måneden. Der vil ikke blive solgt ud, med mindre et godt tilbud skulle dukke op. Det ser fornuftigt ud med en trup bestående af 36 spillere, hvoraf 1 er udlånt, til trods for 7 ungdomsspillere som ikke umiddelbart ser alt for lovende ud.

Afviklede kampe:

 
  • Solihull Moors VS. Kettering 0-3
  • Solihull Moors VS. Hayes & Yeading 0-0
  • Solihull Moors VS. Woking 0-0
  • Solihull Moors VS. GH Academy 0-1
  • Solihull Moors VS. Northampton 0-2
  • Solihull Moors VS. Oxford 0-1
  • Solihull Moors VS. Gateshead 0-2

Samtlige kampe blev i optakten spillet hjemme på Damson Park.


Præcis som forventet blev det til nogle svære kampe, glædeligt er det dog at se at vi hentede 2 uafgjorte mod hold fra rækken over os. Derudover kan vi glædeligt se på at vi kun lukkede 2 mål ind mod et hold, der regnes blandt oprykningskandidate rne i Coca-Cola League 2, nemlig Northamption. Sammenlagt har vi lukket 9 mål ind, i 7 kampe. Det nye system som er en 4-1-4-1 med en ankermand på den defensive midtbane, er ved at være spillet ind i truppen.

 Spændende kampe de næste par måneder:

Fleetwood: En kamp mod en af oprykningskandidate rne, og ikke mindst den første Blue Square North kamp vi skal spille. Kampen spilles hjemme på Damson Park, lørdag den 8. August 2009.

Gloucester: Den første kamp mod et hold som er spået nedrykning. Dette er en kamp som skal vindes hvis vi vil starte ud med at vise tænder, mod de andre nedrykningskandidat er. Denne kamp bliver sæsonens anden hjemmekamp, og med en spilletid der siger 19:45, tirsdag den 18. August, forventes der en stille hjemmekamp, med et lavt tilskuertal.

Stafford: Den sidste kamp inden transfer vinduets officielle lukkedag. Hvis der skal handles ind bliver denne kamp, den sidste chance der er for at beslutte sig til at gøre det. Dette er en udekamp, som spilles mod et hold som er vurderet til en midterplacering. Kampen spilles mandag den 31. August.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 03:22 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: The Moors!
« Svar #5: 12 Jul 2010, 03:21 »

God start. Jeg savner billeder, men kan være det ikke hører med til din skrivestil?

Ikke så meget min skrivestil, som min mangel på tålmodighed når det kommer til udvikling af grafik, sådan længere fremme end streger og cirkler formet i paint. Smiley Og så naturligvis manglen på kendte ansigter og finurlige modstandere at vise frem. Smiley Hvis vi møder et PRM hold så skal der nok komme et par festlige billeder, indtil nu må det vist blive ved et sørgeligt tomt pokalskab, men jeg skal se hvad jeg kan finde rundt omkring til at pifte det lidt op.  Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010