home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 957 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres farvorit shot
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Jeres farvorit shot  (Læst 8240 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Jeres farvorit shot
« Svar #15: 10 Jul 2010, 23:15 »

Fernet branca er det klammeste stads nogensinde. Det får man sgu kun, hvis man mangler kontrast til sine røræg til morgenmaden. Det er simpelthen forfærdeligt ulækkert. Skumbanan skal jo ikke drikkes i shots drenge. Der skal bare fyldes op i et højt glas og nydes.

Af shots.. Fiskefjæs og gul gajol er sikre, de kan sagtens hældes i hovedet, og de er langt mere effektive end at drikke en masse drinks. Det tager i hvert fald ikke nær så lang tid at hælde shots i hovedet. Alle mulige forskellige slags cuba kan også sagtens drikkes.

Edit: Hvad smager Galliano af?
« Seneste Redigering: 10 Jul 2010, 23:17 af DavidMadsen » Logged

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #16: 10 Jul 2010, 23:24 »

Skumbanan smager virkelig godt! Skal det være lidt sjovt så er det tequila'er! Opstemt

Rossoneri Per Sempre!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #17: 10 Jul 2010, 23:33 »

Fernet branca er det klammeste stads nogensinde. Det får man sgu kun, hvis man mangler kontrast til sine røræg til morgenmaden. Det er simpelthen forfærdeligt ulækkert. Skumbanan skal jo ikke drikkes i shots drenge. Der skal bare fyldes op i et højt glas og nydes.
Af shots.. Fiskefjæs og gul gajol er sikre, de kan sagtens hældes i hovedet, og de er langt mere effektive end at drikke en masse drinks. Det tager i hvert fald ikke nær så lang tid at hælde shots i hovedet. Alle mulige forskellige slags cuba kan også sagtens drikkes.

Edit: Hvad smager Galliano af?

I denne sammenhæng må kvantitet vel være lig med kvalitet, så jeg kan kun tilslutte mig din holdning angående skumbanan. Men det kan man vel gøre som man vil også lidt afhængigt af situationen. Men et helt glas er jo særklasse Smiley

Galliano smager lidt af kaffe og vel ellers lidt vanilje.. Kan ikke helt forklare det, men det er godt Opstemt

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 11 Jul 2010, 00:36 »

Sambuca eller Uzo er mega nice!

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #19: 11 Jul 2010, 00:39 »

Fiskefjæs! Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #20: 11 Jul 2010, 00:41 »

Sambuca eller Uzo er mega nice!

Tak fordi du mindede mig på uzo, det er også klasse Opstemt

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #21: 11 Jul 2010, 00:45 »

Galliano smager lidt af kaffe og vel ellers lidt vanilje.. Kan ikke helt forklare det, men det er godt Opstemt

Lol, Galliano er en likør med smag af vanilje, ja, men kaffesmagen kommer først, når du laver et "Galliano Hot Shot" ved at blande den med kaffe (og flødeskum) Wink

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #22: 11 Jul 2010, 00:53 »

Dengang jeg stadig drak var det Absinth, som var favoritten over dem alle og derefter sorte svin og fiskefjæs, men nu drikker jeg ikke mere og jeg har ikke gjort det i ca. 2 år nu dengang drak jeg i perioder hver dag og det blev for meget for mig, så jeg stoppede helt istedet for...

Vh.Blackstone

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #23: 11 Jul 2010, 00:54 »

Lol, Galliano er en likør med smag af vanilje, ja, men kaffesmagen kommer først, når du laver et "Galliano Hot Shot" ved at blande den med kaffe (og flødeskum) Wink

Jeg gik ud fra det var det vi snakkede om Smiley
Førhen i tråden blev der i hvert fald snakket om Galliano + kaffe + flødeskum. Så derfor gik jeg ud fra det Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #24: 11 Jul 2010, 00:57 »

Dengang jeg stadig drak var det Absinth, som var favoritten over dem alle og derefter sorte svin og fiskefjæs, men nu drikker jeg ikke mere og jeg har ikke gjort det i ca. 2 år nu dengang drak jeg i perioder hver dag og det blev for meget for mig, så jeg stoppede helt istedet for...

Vh.Blackstone

Uhh ja, Absinth er fandme noget stærkt noget!  Skuffet Har prøvet det én gang, og gør det aldrig igen. Eller i en brandert sker det nok Opstemt

:-)

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #25: 11 Jul 2010, 01:04 »

Hvis i en gang er på røven hvad angår alkohol, så bland rødvin (en billig flaske for guds skyld!) og Fanta. Drak en del af det på en sommerferie i Kroatien sidste år. Og det er faktisk fint nok. Eller det vil sige: Det er afskyeligt men alligevel klasse Smiley
Det kaldes i øvrigt mismas og man kan sgu få lortet på diverse restauranter og barer! Opstemt

Legenden
Manager

« Svar #26: 11 Jul 2010, 01:10 »

Fiskefjæs! Opstemt
Hopper med på vognen her...

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager

« Svar #27: 11 Jul 2010, 01:28 »

Slush-ice shots, ved ikke hvilken alkohol de blandede i, men det var okay. Ellers er et simpelt shot med vodka ikke noget jeg går galt med, men jeg drikker heller ikke shots så tit. Alt med relation til lakrids smagte meget godt i starten, men efter en våd personalefest der endte alt for grumt, besluttede jeg mig til, at det rør jeg aldrig igen. Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #28: 11 Jul 2010, 01:34 »

Slush-ice shots, ved ikke hvilken alkohol de blandede i, men det var okay. Ellers er et simpelt shot med vodka ikke noget jeg går galt med, men jeg drikker heller ikke shots så tit. Alt med relation til lakrids smagte meget godt i starten, men efter en våd personalefest der endte alt for grumt, besluttede jeg mig til, at det rør jeg aldrig igen. Opstemt

Jeg kender også kun alt for godt blandingen af gul gajol og julefrokost med arbejde  crazy  Opstemt

Så det er heller ikke ligefrem favoritten fra min side længere. Men det kan da drikkes..

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #29: 11 Jul 2010, 01:52 »

Jeg hopper også med på vognen af fiskefjæs elskerne. Jeg drikker en del shots når jeg er til fester, og de bedste er helt klart fiskefjæs og gajol. Drikker også nogle gange vodka rent, men det er kun når jeg er meget stiv.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010