home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Hjælp Til Boca Juniors Hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp Til Boca Juniors Hold  (Læst 1613 gange)
OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Hjælp Til Boca Juniors Hold
« : 09 Jul 2010, 01:25 »

Hej alle sammen. Er noget til år 2020, efter at have vundet alt i Europa med blandt andet AC Milan og Real Madrid syntes jeg at jeg havde mistet lidt af gejsten. Jeg ville nødig droppe dette spil, da jeg aldrig før er nået så langt. Så jeg gjorde noget overraskende og udfordrende.
Jeg ansøgte jobbet i Boca Juniors der netop havde fyret Abel Alves efter en lang gloværdig Boca karriere. Holdet så rigtig lovende ud, stjernerne på holdet var klart Nicolas Gaitan, Pablo Mouche og en regen ved navn Andres Diaz.

Nicolas Gaitan er lidt en playmaker, han er oppe i alderen, men stadig en dygtig spiller.

Pablo Mouche er en lille driblestærk angriber med mål i støvlerne. Med alderen har han mistet en del af sin hurtighed, men er stadig en uhyre farlig angriber.

Andres Diaz, 22 år. Barca, Wolfsburg, Arsenal og Villarreal er de mest nævneværdige klubber der er ude fter dette stortalent. Virkelig dygtig spiller med 20 i teknik og 18 i dribling. Han kan vel bedst sammenlignes med en Kaka eller Messi. Lidt svært at sige hvem han minder mest om. Han er højrebenet offensiv midtbanespiller med lidt samme kvaliteter som Kaka. Altså, kreativ, hurtig, teknisk stærk og arbejdsom. Tilgengæld score han en masse mål ligesom Messi og er kun 1.67 høj.

De tre er klart stjernerne. Og de tre jeg har valgt at bygge holdet op omkring.  Har bare et stort problem, trods mit hold ser lovende ud, præsterer mit forsvar virkelig ringe. Min styrke i de andre klubber jeg har været i (AB, OB, Cagliari, AC Milan, Danmark og Real Madrid) har klart været min defensiv. Har lukket meget få mål ind, men her i Boca sejler mit forsvar. Specielt i luften bliver der scoret Rigtig mange mål imod mig. Har så kigget hele min midtbane og mit forsvar igennem for at se om deres stats i markering og heading er for lave, men nej. Mine midterforsvarers styrke er netop i hovespilet pga. deres højde. Mine backs er små og hurtige, men tror ikke det er dem der skal op i de fleste dueller. Min defensive midtbane er begge mellem højde, den er dog kun 1.75, men han har 16 i heading og 14 i hopning. Så jeg kan ikke se hvad problemet er. Mister mange point på dette og hvis det ikke holder op så når jeg ikke min målsætning som er et mesterskab.
Nogen der har en forklaring på hvorfor jeg lukker så mange mål ind i luften? Huh
Logged

Rossoneri Per Sempre!

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjælp Til Boca Juniors Hold
« Svar #1: 09 Jul 2010, 14:10 »

Lyder spændende med en klub i sydamerika. Jeg tror du skal lege lidt med dine holdindstillinger/spillerindstillinger. Du kan jo prøve med at give dine centrale forsvarer  besked om at markere tæt. Du kan også prøve at ændre fra zonemarkering til mand/mand. Der ligger flere muligheder for ændringer, og du skal ikke være bange for at forsøge noget andet. Personligt har jeg stor succes med udelukkende zonemarkering, og så spille med 3 centrale forsvarer uden backs eller wingbacks.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjælp Til Boca Juniors Hold
« Svar #2: 10 Jul 2010, 10:50 »

Lyder spændende med en klub i sydamerika. Jeg tror du skal lege lidt med dine holdindstillinger/spillerindstillinger. Du kan jo prøve med at give dine centrale forsvarer  besked om at markere tæt. Du kan også prøve at ændre fra zonemarkering til mand/mand. Der ligger flere muligheder for ændringer, og du skal ikke være bange for at forsøge noget andet. Personligt har jeg stor succes med udelukkende zonemarkering, og så spille med 3 centrale forsvarer uden backs eller wingbacks.

Nu har jeg prøvet at bruge to defensive midtbanespillere. Nogle virkelig kraftkarle der kan rydde lidt op. Er ikke gået væk fra mit firemands-forsvar, det turde jeg sgu næsten ikke... Smiley
Nu har jeg sat det til zonemarkeringer og fået mine midterforsvarer til at markere tæt, og det ser sgu ud til at virke. Syntes stadig der bliver lukket lidt for mange mål ind, men det er blevet bedre og jeg scorer også mange selv. Så sålænge Diaz og Mouche bliver ved med at bombe, så tror jeg det går Wink
Har kigget lidt på resultaterne i de andre kampe i ligaen, og der bliver generelt scoret mange mål, så det er måske bare det.
Har sikret mig en god Argentinsk rgen, Pablo Rodriguez i Newells Oldboys. 23 år, god i hovedspillet og i markeringerne. 14 i tackling så det er også fint nok. Og så ser han ud til at være målfarlig. 4 mål allerede. Har ikke engang spillet halvdelen af sæsonen.
Logged

Rossoneri Per Sempre!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010