BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Desværre tæller John Spurs gæt ikke, da deadline var passeret.
Følgene gæt har jeg fået via Privat Besked:
kanok:
Uruguay - Tyskland:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 1-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Thomas Müller 4) Hvilken nation vinder Bronze ? Tyskland
Holland - Spanien:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 2-3 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Villa 4) Hvilken nation vinder VM ? Spanien
MadzeN92:
Uruguay - Tyskland:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 1-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Miroslav Klose 4) Hvilken nation vinder Bronze ? Tyskland
Holland - Spanien:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? X 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 0-0 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? David Villa 4) Hvilken nation vinder VM ? Spanien
TroelsJ:
Uruguay - Tyskland:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 0-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Klose 4) Hvilken nation vinder Bronze ? Tyskland
Holland - Spanien:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 1 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 2-1 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Villa 4) Hvilken nation vinder VM ? Holland
BenjaBabs:
Uruguay - Tyskland:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter 1-3 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) Khedira 4) Hvilken nation vinder Bronze? Tyskland
Holland - Spanien:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter 0-1 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) Iniesta 4) Hvilken nation vinder VM ? Spanien
McManaman:
Uruguay - Tyskland
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 1-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Podolski 4) Hvilken nation vinder Bronze ? Tyskland
Holland - Spanien
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter (1,x,2) ? x 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter ? 2-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) ? Van Persie 4) Hvilken nation vinder VM ? Holland
marcusdyhr:
Uruguay - Tyskland:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter 1-2 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål (90min+forlænget) Klose 4) Hvilken nation vinder Bronze Tyskland
Holland - Spanien:
1) Hvad er kampens udfald efter de 90. minutter 2 2) Hvad er resultatet af kampen efter de 90.minutter 0-1 3) Hvilken spiller scorer kampens første mål David Villa 4) Hvilken nation vinder VM Spanien!
|