|
blomvikings
|
|
Fedt arbejde. Da jeg sad og skulle vælge et hold gik den pludselig ud af spillet og skrev at den havde lagt en fil i Crash dumps. Skal man slette den eller hvad skal man?
jep
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Fedt arbejde. Da jeg sad og skulle vælge et hold gik den pludselig ud af spillet og skrev at den havde lagt en fil i Crash dumps. Skal man slette den eller hvad skal man?
hmm ved ikke hvad der sker med de crash dumps fortiden, prøv og start nyt spil igen. spiller du i vindue eller fuldskærm?
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
vt11
|
|
**TIL SOUTHSIDE** Kommer der flere opdateringer fra det fhv. transfervindue?
//vt11
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
**TIL SOUTHSIDE** Kommer der flere opdateringer fra det fhv. transfervindue?
//vt11
Læs de sidste par sider i tråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rud120
Lilleputspiller
|
|
hmm ved ikke hvad der sker med de crash dumps fortiden, prøv og start nyt spil igen. spiller du i vindue eller fuldskærm?
Kan jeg ikke helt huske. Jeg formoder man skal spille med fuldskærm?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Super arbejde har hentet en af de tidligere filer, men nu vil jeg vente en uges tid (lad os se om det holder  ) og så ellers starte med et nyt spil igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Mit sidste FM spil bliver også med din update der nu en gang ligger der om et par dage 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hvor kan man downloade summer update
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
lassekalmayer
|
|
FORSIDEN!!!
|
|
|
|
|
|
Malk De Koijn - Å åå mæio !!! - Vild sang 
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
FORSIDEN!!!
kan godt være jeg bare er blind men kan ikke finde den på forsiden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
kan godt være jeg bare er blind men kan ikke finde den på forsiden
Det, som Lassekalmayer åbenbart mener er forsiden, er altså første side i denne tråd  Der er et link til megaupload i allerførste indlæg i denne tråd og der skulle du gerne kunne downloade den igennem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Det, som Lassekalmayer åbenbart mener er forsiden, er altså første side i denne tråd  Der er et link til megaupload i allerførste indlæg i denne tråd og der skulle du gerne kunne downloade den igennem  okay på den måde tak for det både til dig Søgaard og til Lassekalmayer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Hvornår kan cirka regne med en final update? Jeg vil virkelig gerne igang med at spille.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebbews