Schmidt
|
|
De har en overall økonomi på omkring de 300 mio - desuden så har de små 100 mio til transfers;)
- Forresten har du skiftet Holmén til Istanbulspor tingest - for omkring 50 mio:P? Den skal ned på små 8-10 mio:)
Det er det jeg mener. Og ja. Beløbene er for store. Yaya Toure er blevet solgt for 460 mio og der er mange andre urealistiske beløb 
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Det er det jeg mener. Og ja. Beløbene er for store. Yaya Toure er blevet solgt for 460 mio og der er mange andre urealistiske beløb  Man får ikke pengene at købe for, så det kan være ligemeget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Man får ikke pengene at købe for, så det kan være ligemeget.
Det ved jeg. Men det virker alligevel rimelig urealistisk...  øhhh hva sker der for barca sympati  ... 365 mill for chryginski.. ahh den går vidst ikke.. og 425 for yaya.. det er vidst li en tand for meget  Ja. Overpris for Chygrynskyi (stav?)
|
|
|
|
|
|
|
|
OliverAgretoft
|
|
Har du husket Sokratis Papastathopoulos til Milan?
|
|
|
|
Rossoneri Per Sempre!
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Det ved jeg. Men det virker alligevel rimelig urealistisk...  Ja. Overpris for Chygrynskyi (stav?) Det er urealistisk, Chygrynski (stav) er jo ikke engang det halve værd. Men det gør jo ingenting 
|
|
|
|
|
|
|
|
tofte1995
Lilleputspiller
|
|
Men om det er Holmén transferen eller ej - som har indflydelse på Brøndby's sindsyge økonomi (sikkert andre tilfælde også) ved jeg ikke. Men jeg må desværre sige, at jeg ikke downloader den så længe økonomi'en i Brøndby (og sikkert andre også) er urealistisk.. 
|
|
|
|
Brøndby 5-0 FCK Daniel Agger 3' Thomas Kahlenberg 11' Johan Elmander 71' Thomas Kahlenberg 84' Morten Skoubo 90'
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kan ikke huske det men Jon Jönsson transferen er transfersummen så ukendt 
|
|
|
|
|
|
|
|
lassekalmayer
|
|
Kommer dagens update snart???
|
|
|
|
Malk De Koijn - Å åå mæio !!! - Vild sang 
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Men om det er Holmén transferen eller ej - som har indflydelse på Brøndby's sindsyge økonomi (sikkert andre tilfælde også) ved jeg ikke. Men jeg må desværre sige, at jeg ikke downloader den så længe økonomi'en i Brøndby (og sikkert andre også) er urealistisk..  jeg skal nok få styr på brøndby´s økonomi i updaten som kommr omkring midnat, har bare haft meget og se til idag med crew arbejde på FMD. men omkring kl 24-2 så det rettet ang papastopoulos der skal jeg lige have den bekræftet fra en hjemmeside, ved han var til lægetjek men skal lige have den bekræftet fra andre steder osse
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
southside
|
|
Det ved jeg. Men det virker alligevel rimelig urealistisk...  Ja. Overpris for Chygrynskyi (stav?) i editoren står der altså at city har givet 231 mill og 179 mill for chygrynskyi. så ved ikk hvorfor det står anderledes hos jer , har lige tjekket det
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
Lazze-J
|
|
Syntes man skal lave en spiller ved navn Niclas Vemmelund. han er med på u19 landsholdet og har spillet fast på FC Fyns første hold i foråret og han er kun 17, fylder 18 i oktober. han er et godt talent:) PS. han skal til prøve træning i Watford i sommerferien
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Syntes man skal lave en spiller ved navn Niclas Vemmelund. han er med på u19 landsholdet og har spillet fast på FC Fyns første hold i foråret og han er kun 17, fylder 18 i oktober. han er et godt talent:) PS. han skal til prøve træning i Watford i sommerferien ham læser jeg lige lidt op på så.
|
|
|
|
|
|
|
|