|
lassekalmayer
|
|
fandt du ud af det?
Nej, ved det stadig ikke 
|
|
|
|
Malk De Koijn - Å åå mæio !!! - Vild sang 
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
har du ikke en fuld liste, med alle du har opdateret?
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
lassekalmayer
|
|
Nogen der kan forklare hvordan man gemmer sine egne ændringer OVEN i den update southside har lavet??
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Har du opdateret alt i Super-ligaen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Nogen der kan forklare hvordan man gemmer sine egne ændringer OVEN i den update southside har lavet??
du går bare op i hjørnet og vælger gem som og så vælger min update og så gem
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
southside
|
|
Har du opdateret alt i Super-ligaen?  ja det har jer
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
southside
|
|
har du ikke en fuld liste, med alle du har opdateret?
desværre for der er over 420.000 ændringer, så skulle jeg næsten skrive en bog på størrelse med biblen
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
skal du have med i din update imorgen southside
har du link til det skift
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
hvornår ligger du dagens ændringer op?
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Havde downloadet den men da jeg brugte den opdagede jeg en masse fejl.. Så jeg synes ikke denne update er særlig god.. Desværre 
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 12:50 af Schmidt »
|
|
|
|
|
|
lassekalmayer
|
|
du går bare op i hjørnet og vælger gem som og så vælger min update og så gem
jamen overskriver den så ikke din update med mine "få" ændringer?
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
hvornår ligger du dagens ændringer op?
det gør jeg inden den næste time, skal lige spise færdig så blir den lavet
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
det gør jeg inden den næste time, skal lige spise færdig så blir den lavet
Det lyder godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
jamen overskriver den så ikke din update med mine "få" ændringer?
jo det gør den. men gør vel heller ikk noget hvis du både vil spille med min update og dine ændrnger. er jo kun hos dig dine ændringer kan ses. ellers kan du osse bare sige gem som og så skrive noget andet så de adskilt
|
|
|
|
|
|
|
|