home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Grafikkort.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Grafikkort.  (Læst 3040 gange)
La Puta
Gæst

Grafikkort.
« : 01 Aug 2006, 10:49 »

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Grafikkort.
« Svar #1: 01 Aug 2006, 10:53 »

Det er ikke just nyeste model nej, generalt kan det heller ikke anbfales at købe hardware i fona, merlin elgiganten osv, de tar rent ud sagt røven på dig.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Aug 2006, 11:00 »

Tjae, kortet kører med PCI-ekspres som er noget af det hurtigeste på markedet og det har også en del ram, men jeg ville som Sunbao siger, ikke købe det sådan et sted. Jeg vil hellere tage ned i en forretning som ved hvad de snakker om, når man siger: "Jeg skal have et grafikkort som sparker RØV!"

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #3: 01 Aug 2006, 11:06 »

du skal og vide om din comp kan tage AGP eller PC-I.. hvis du kører AGP, så skal du nok ikke vælge et kort med PC-I Wink

La Puta
Gæst

« Svar #4: 01 Aug 2006, 11:46 »

Når jeg går ind i Computeradministrat ion og trykker på mit grafikkort står der, at dens placering er : PCI-bus 1, enhed 5, funktion 0.

Er det så PCI-1? Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #5: 01 Aug 2006, 12:04 »

Når jeg går ind i Computeradministrat ion og trykker på mit grafikkort står der, at dens placering er : PCI-bus 1, enhed 5, funktion 0.

Er det så PCI-1? Smiley

ikke nødvendigvis - hvilket bundkort har du skriv gerne mærke og model så kan det undersøges.

YNWA

La Puta
Gæst

« Svar #6: 01 Aug 2006, 12:08 »

Hvordan finder man ud af det? :/

DeBuur
Manager

« Svar #7: 01 Aug 2006, 12:09 »

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194037 her kan du se at du kan få et bedre ydende gfx kort til under prisen i elgiganten - men det er stadig ikke et af de nye kort men er stadig brugbar.

Dette kort  har jeg lige fået og må sige at jeg er yderst tilfreds - et udemærket middelclass kort

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194399

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #8: 01 Aug 2006, 12:14 »

Hvordan finder man ud af det? :/

tag kabinet siderne af - husk at slukke for din pc inden og lad endelig være med at røre med skruetrækker eller lignende inde i din pc - op mod siden sidder bundkortet - også kaldet motherboard - et ellerandet sted står der sikkert hvilket kort det er f.eks Asrock - Asus -Abit - MSI desuden skal vi så have hvilken model det er

YNWA

Gosser
Manager

« Svar #9: 27 Aug 2006, 09:47 »

Hej allesammen!

Jeg tror nok også snart jeg må til at skaffe mig et nyt grafikkort, men hvilket er rigtig godt, og bare en smule fremtidssikret?

Når jeg siger rigtigt godt, så skal det gerne kunne køre de fleste nuværende spil! Wink

Jeg har fundet det her, jeg har ikke rigtigt kendskab til hvordan et godt grafikkort er, men har i et forslag?

Tak! Smiley

Gosser
Manager

« Svar #10: 27 Aug 2006, 10:03 »

Prisen skal helst ligge omkring de 1200,-

Ved godt at de virkelig syge grafikkort er noget dyrere, men så meget bruger jeg heller ikke min computer til spil, det skal bare kunne køre de fleste spil optimalt Wink

DeBuur
Manager

« Svar #11: 27 Aug 2006, 10:27 »

Prisen skal helst ligge omkring de 1200,-

Ved godt at de virkelig syge grafikkort er noget dyrere, men så meget bruger jeg heller ikke min computer til spil, det skal bare kunne køre de fleste spil optimalt Wink

6600 gt kortet er ved at være gammelt - men jeg har prøvet det og det var ok - men i min nye pc sidder dette kort
 og jeg har aldrig haft et bedre kort - vigtigt er det dog at du ikke køber et kort der er passivt kølet idet det ikke dur hvis du gamer meget - bliver alt alt for varmt.

YNWA

Gosser
Manager

« Svar #12: 27 Aug 2006, 10:33 »

6600 gt kortet er ved at være gammelt - men jeg har prøvet det og det var ok - men i min nye pc sidder dette kort
 og jeg har aldrig haft et bedre kort - vigtigt er det dog at du ikke køber et kort der er passivt kølet idet det ikke dur hvis du gamer meget - bliver alt alt for varmt.

Er dit passivt kølet? Huh

DeBuur
Manager

« Svar #13: 27 Aug 2006, 10:55 »

Er dit passivt kølet? Huh

nej den jeg har og den jeg har linket til er med en blæser - fordelen ved de passive er at de er lydløse - mens de aktivt kølede altså dem med en blæser larmer lidt - dette kan dog afhjælpes ved at sætte en bedre blæser i - det kræver kun penge og en stjerne skruetrækker ! men jeg bruger bare den medfølgende blæser idet jeg er halvdøv (siger min kone i hvertfald)

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #14: 27 Aug 2006, 10:59 »

kender et par stykker som har købt et asus 7600 gs http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=199883 og de er ikke glade for kortet - især ikke når de gamer - det bliver varmt meget varmt - og da der kun er ca. 300 kr forskel så vælg det bedre ydende 7600 gt kort

YNWA

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010