home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 730 731 [732] 733 734 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285845 gange)
sarcas
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10965: 26 Feb 2012, 11:16 »

EXCELLENT NEWS: Koscielny & Gibbs BOTH FIT to play in #NorthLondonDerby for Arsenal!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10966: 26 Feb 2012, 11:16 »

Udover Rosicky på den ene midtbaneplads er det vel egentlig vores stærkeste opstilling? Det sjove er så at jeg alligevel ikke ser os som favoritter, hvilket jeg ellers havde gjort hvis Wilshere havde været inde istedet for tjekken. Hvilket vel siger lidt om den katastrofale mangel på bredde på midten.

Ja det må det jo faktisk være, på trods af vores skadeshelvede.. Og ja, der er ingen tvivl om at vores trup har en katastrofal mangel på bredde, hvilket vel har kendetegnet klubben i mange sæsoner efterhånden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #10967: 26 Feb 2012, 11:26 »

Et eller andet sted, så vil jeg gerne have Mertesacker i det forsvar. Synes at Vermaelen og Koscielny ofte ser flagrende ud ved siden af hinanden, og måske ligner hinanden lidt for meget, hvor Merte er den solide bagspiller, der holder sig bagude, og bare forsvarer, mens begge de andre gerne vil føre bolden frem.

Vermaelen og Koscielny er helt sikkert stærke, men de virker bare for ens, og selv om Vermaelen egentlig skulle være lederen, så er det bare svært at se.

Men ellers er jeg enig - det er kun Wilshere der mangler.

Håber virkelig at der sker den revolution i lønbudgettet, således at Diaby/Bendtner etc ikke hæver millioner hos fyssen/bænken hver måned uden at give noget tilbage.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chamberlain15
Manager

« Svar #10968: 26 Feb 2012, 11:27 »

EXCELLENT NEWS: Koscielny & Gibbs BOTH FIT to play in #NorthLondonDerby for Arsenal!

Hvor er det vigtigt! Med Squid i midterforsvaret, havde vi jo foræret sejren til Sp*rs, på forhånd.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #10969: 26 Feb 2012, 11:36 »

Et billede siger mere end 1000 ord.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

molle
Landsholdsspiller

« Svar #10970: 26 Feb 2012, 12:14 »

Et billede siger mere end 1000 ord.

Tror du fejltolker citatet lidt Wink
Det er vel netop ordene som siger det hele  Peace

PhilipFlink
Manager

« Svar #10971: 26 Feb 2012, 12:17 »

Du ville ikke kunne se ordene uden billedet Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10972: 26 Feb 2012, 12:26 »

Et eller andet sted, så vil jeg gerne have Mertesacker i det forsvar. Synes at Vermaelen og Koscielny ofte ser flagrende ud ved siden af hinanden, og måske ligner hinanden lidt for meget, hvor Merte er den solide bagspiller, der holder sig bagude, og bare forsvarer, mens begge de andre gerne vil føre bolden frem.

Vermaelen og Koscielny er helt sikkert stærke, men de virker bare for ens, og selv om Vermaelen egentlig skulle være lederen, så er det bare svært at se.

Men ellers er jeg enig - det er kun Wilshere der mangler.

Håber virkelig at der sker den revolution i lønbudgettet, således at Diaby/Bendtner etc ikke hæver millioner hos fyssen/bænken hver måned uden at give noget tilbage.

Jeg ved ikke helt med hensyn til forsvaret. Koscielny og Vermaelen er vores to stærkeste kort, og jeg er enig i at de er meget ens typer. Jeg tror og håber at problemerne mod Milan skyldtes at de ikke har spillet ret meget sammen, og når de først får tid sammen og bliver afstemt, at de kan blive rigtig stærke sammen. Det er klart at Mertesackers force ligger et andet sted, men jeg ville være tilfreds med hvilke som helst af de tre der dannede makkerskab.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager

« Svar #10973: 26 Feb 2012, 12:41 »

Flueknepperi, eller noget! Skuffet

Anyway, så er det billede genialt. Ligegyldigt hvad!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10974: 26 Feb 2012, 12:45 »

Jeg er overordnet også tilfreds med vores centerforsvar, og det har vel ikke set bedre ud end det gør nu i de sidste mange sæsoner. Det er selvfølgelig lidt et problem at Vermaelen og Koscielny er så ens, et problem vi også havde med Vermaelen/Gallas konstellationen. Ydermere er det heller ikke optimalt at de presser så meget op når vi har Mertesacker på banen, da det tvinger Per til at dække af, og dermed stiller ham over for flere løbedueller og 1 mod 1 situationer end han er komfortabel med, en lidt dum situation hvor vores små hurtige forsvarsspillere presser op mens vores store tunge mand dækker af. Jeg er dog ubetinget begejstret for Koscielny, synes virkelig han har været en af ligaens stærkeste spillere i år, noget resten af verden nok også får øjnene op for inden for den næste sæsons tid.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ptrN
Manager

« Svar #10975: 26 Feb 2012, 13:13 »

Jeg er overordnet også tilfreds med vores centerforsvar, og det har vel ikke set bedre ud end det gør nu i de sidste mange sæsoner. Det er selvfølgelig lidt et problem at Vermaelen og Koscielny er så ens, et problem vi også havde med Vermaelen/Gallas konstellationen. Ydermere er det heller ikke optimalt at de presser så meget op når vi har Mertesacker på banen, da det tvinger Per til at dække af, og dermed stiller ham over for flere løbedueller og 1 mod 1 situationer end han er komfortabel med, en lidt dum situation hvor vores små hurtige forsvarsspillere presser op mens vores store tunge mand dækker af. Jeg er dog ubetinget begejstret for Koscielny, synes virkelig han har været en af ligaens stærkeste spillere i år, noget resten af verden nok også får øjnene op for inden for den næste sæsons tid.
Jeg er fuldt ud enig omkring din mening om Koscielny, men jeg tror desværre ikke han bliver betragtet som en af verdens bedste stoppere inden for de næste par år. Jeg er enig med at han er verdensklasse, men det er som om at hans start i Arsenal(røde kort, straffe, osv) har ødelagt andre holds fans' syn på ham. Jeg har ihvertfald ikke mødt begejstring når jeg har snakket med venner/bekendte omkring ham, desværre.

welbz is dat guy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10976: 26 Feb 2012, 13:19 »

Andre holds fans værdsætter ham bestemt ikke så meget som de burde, men det er nu meget normalt for defensivt orienterede spillere, deres stil er bare mindre flashy. Kompany præsterede også på topniveau et godt års tid før folk opdagede hvor fantastisk han var, samme kan ret beset siges om Joe Hart, og det var også først mod slutningen af sidste sæson at det helt gik op for folk hvor vigtig Scott Parker var for West Ham. Man skal dog ikke forveksle en vis forsinkelse i anerkendelse med helt udeblivende anerkendelse, Koscielny skal nok blive værdsat, om ikke andet så når statistikkerne for sæsonen bliver opgjort og Koscielny har flest interceptions og højest succesrate med sine tacklinger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10977: 26 Feb 2012, 13:42 »

Ret overraskende er Benayoun blevet foretrukket frem for Gervinho til dagens kamp, ellers er det som forventet:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song
Arteta   Rosicky
Walcott            Benayoun
Van Persie

Det er selvfølgelig muligt at Benayoun starter på midten og Rosicky på fløjen. Det vil tiden vise Smiley

Bænken: Park, Oxlade-Chamberlain, Fabianski, Jenkinson, Gervinho, Chamakh, Miquel

Det er tilgengæld nær første gang at vi har haft to gode offensive spillere på bænken! Fedt at se Jenkinson tilbage også!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10978: 26 Feb 2012, 13:46 »

Er Djourou og Squid skadet? Lidt underligt at Miquel er valgt før dem.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10979: 26 Feb 2012, 13:49 »

Er Djourou og Squid skadet? Lidt underligt at Miquel er valgt før dem.

Squid blev skadet mod Sunderland, men Djourou skulle ikke være skadet.

Sider: 1 ... 730 731 [732] 733 734 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010