home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 728 729 [730] 731 732 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285924 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10935: 16 Feb 2012, 14:38 »

Netop Wink

Derfor skal man også være påpasselig med de statistikker der, for de siger jo i bund og grund ikke meget om Szczesnys niveau.

Arh.. Der er jeg uenig.

Hver gang Orbinho sammenligner Szczesny og Friedel på Twitter, der vinder Friedel samtlige kategorier, og det er svært at afskrive som freak incidents

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10936: 16 Feb 2012, 14:50 »

Szczesny skal stå i år, næste år og de næste mange år fremover. Alle målmænd har perioder, hvor det ikke spiller ligesom alle andre spillere.

Bum.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10937: 16 Feb 2012, 14:57 »

Arh.. Der er jeg uenig.

Hver gang Orbinho sammenligner Szczesny og Friedel på Twitter, der vinder Friedel samtlige kategorier, og det er svært at afskrive som freak incidents

Så du ville hellere have Friedel på mål?

Szczesny
Manager

« Svar #10938: 16 Feb 2012, 15:29 »

Så du ville hellere have Friedel på mål?

I år? Ja. Om 3-4-5 år, nej.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10939: 18 Feb 2012, 17:21 »

Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie.

Subs: Rosicky, Szczesny, Walcott, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Benayoun.

Forholdsvist stærkt hold alligevel - hvilket er fint med mig. Lad os nu håbe Fabianski kan holde niveau, så vi kan nå langt i denne turnering.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10940: 18 Feb 2012, 17:51 »

Det nærmer sig stærkeste opstilling (i forhold til hvem der er klar)! Szczesny er eneste ændring ellers.. Gibbs er blevet skadet og Walcott har været ringe på det seneste, så ganske fint at Gervinho træder ind i stedet for ham. Det bliver en rigtig, rigtig svær kamp, men vi bliver nødt til at gå videre!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10941: 18 Feb 2012, 18:04 »

Det nærmer sig stærkeste opstilling (i forhold til hvem der er klar)! Szczesny er eneste ændring ellers.. Gibbs er blevet skadet og Walcott har været ringe på det seneste, så ganske fint at Gervinho træder ind i stedet for ham. Det bliver en rigtig, rigtig svær kamp, men vi bliver nødt til at gå videre!

Er du sikker på det med Gibbs?? - læste at han bare er blevet sparet ..

Selvom Walcott har været ringe, var der en statik for nogle dage siden, at han har lagt op til 13 af RVP's mål.. Det er 2 mere end hvad Bergkamp gjorde for Henry, og jeg tror det var en helt sæson.. er sikker på han bare bliver sparet..

Og vi SKAL videre ..

PhilipFlink
Manager

« Svar #10942: 18 Feb 2012, 18:24 »

Bare super hvis vi også lige mister Coquelin ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10943: 18 Feb 2012, 18:36 »

Gibbs er ikke skadet, han bliver sparet pga. "injury risk reasons".

Og woop-ti-doo, endnu en forsvarsspiller skadet. Unbelievable.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #10944: 18 Feb 2012, 19:09 »

Det overrasker mig ikke, at det er Djourou der er skyld i målet.

Skuffende første halvleg!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10945: 18 Feb 2012, 19:12 »

Hvis ikke Wenger får sparket et par støvler i hovedet på spillerne, så kan det her "totalt smadre" vores sæson .. Alt står og vipper på denne kamp.. Vil vi have en pokal, bliver det den her .. Hvis vi taber kan det have kolossale konsekvenser .. Holdet kan miste moralen fuldstændig, og derved måske miste den livsvigtige 4 plads.. Jeg ser dog hellere, at vi ender nr 4, og ryger ud af FA Cup, end at vinde FA Cup, og ende som 5-6 .. KOM NU IGEN ARSENAL!!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10946: 18 Feb 2012, 21:33 »

Så de sidste 10 minutter. Ved ikke, hvordan spillet så ud, så det kan jeg ikke kommentere på.

Jeg har lige fra sæsonens start - det vil sige 3 kampe inde i PL - stillet mig tilfreds med, at vi bare kom i top-4, selvom vi endnu engang ikke vandt et trofæ og det har ikke ændret sig. Derfor er det selvfølgelig sørgeligt, at vi over 4 dage har blowet det hele op - men igen, var det ikke forventeligt? Den her mellemsæson skulle gerne munde ud i, at vi kommer i CL og kan tiltrække nogle af verdens bedste. Ellers bliver det for alvor svært.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10947: 19 Feb 2012, 15:43 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-48319018:medie-arsenal-jagter-barcaboss.html?rss Synes efterhånden osse det er ved og være på tide og prøve noget nyt, med al respekt for Arsene Wenger men 7 år uden nogle titler synes jeg taler for sig selv, og manglende klasse indkøb pånær nogle stykker, ved godt han selv vil udvikle...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #10948: 19 Feb 2012, 15:46 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-48319018:medie-arsenal-jagter-barcaboss.html?rss Synes efterhånden osse det er ved og være på tide og prøve noget nyt, med al respekt for Arsene Wenger men 7 år uden nogle titler synes jeg taler for sig selv, og manglende klasse indkøb pånær nogle stykker, ved godt han selv vil udvikle...

Jeg er helt enig. Har gået og håbet på at Guardiola ville overtage efter Wenger, da de har samme fodboldfilosofi.

Op med Wenger i bestyrelseslokalet!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10949: 21 Feb 2012, 17:22 »

Chelsea's John Terry to have operation tomorrow and expected to be out for up to six weeks

Det her er rigtig, rigtig godt for os! (synes jeg i hvert fald) .. Lad os håbe at Chelsea kan faile utroligt meget, nu når han er ude Smiley Ikke fordi jeg synes han har gjort det specielt godt i år, men han må alligevel ses som en vigtig mand for Chelsea ..

Sider: 1 ... 728 729 [730] 731 732 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010