home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 893 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286334 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10740: 22 Jan 2012, 16:45 »

Egentlig sjovt du ville det, når han er den der har scoret aller flest mål mod United i verdenen Wink

No offense, men han er slet ikke den samme spiller længere. Frygter ham end ikke halvt så meget som jeg gjorde tilbage i hans velmagtsdage. :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #10741: 22 Jan 2012, 16:46 »

No offense, men han er slet ikke den samme spiller længere. Frygter ham end ikke halvt så meget som jeg gjorde tilbage i hans velmagtsdage. :-)

Og hvad så? Derfor kan han vel stadig score mål Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #10742: 22 Jan 2012, 16:52 »

Og hvad så? Derfor kan han vel stadig score mål Smiley

Næ, det tror jeg faktisk ikke.

Som sagt så er han slet ikke den samme spiller længere, og hans tilstedeværelse er et klart større boost udenfor banen end på. Havde han været med ville jeg ikke frygte ham mere end jeg frygter Chamberlain eller Arshavin for den sags skyld. Eller jo, måske lidt mere end Arshavin, men det siger heller ikke så meget.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10743: 22 Jan 2012, 17:11 »

Kom så drenge. Send de klamme Scums hjem med det de fortjener!!!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10744: 22 Jan 2012, 17:53 »

Vi skal simpelthen kunne slå sådan et hold her !! Det kan simpelthen ikke passe ...

Nøj hvor er jeg træt af Djourou på højreback .... Walcott har været lort idag ... Ramsey har heller ikke helt ramt niveauet .. Van Persie har haft svære arbejdsbetingelser. .

Jeg er meget glad for at vi har startet med Ox inde.. Synes han har vist han gerne vil spille.. Rosicky har også været en af de bedre..

Op på hesten, også vinder vi 2-1 ! COME ON GUNNERS!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10745: 22 Jan 2012, 17:56 »

Ja, vores højre side har været problemet i dag. De vader nemt igennem den, da Djourou har en tendens til at trække ind i banen og ikke får nok opbakning fra fløjen. Vi har desværre også tendens til at hakke den væk når vi får den, hvilket gjorde at de havde et tydeligt spilovertag i anden halvdel af halvlegen. Chamberlain har været den bedste i dag, men også Rosicky har godt fat, ligesom Koscielny og Mertesacker står godt i banen. Nu skal vi lige holde lidt bedre fast i den i anden halvleg, og så burde vi sagtens kunne komme tilbage og få et enkelt point eller tre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

blomvikings
Manager

« Svar #10746: 22 Jan 2012, 18:04 »

Ja, vores højre side har været problemet i dag. De vader nemt igennem den, da Djourou har en tendens til at trække ind i banen og ikke får nok opbakning fra fløjen. Vi har desværre også tendens til at hakke den væk når vi får den, hvilket gjorde at de havde et tydeligt spilovertag i anden halvdel af halvlegen. Chamberlain har været den bedste i dag, men også Rosicky har godt fat, ligesom Koscielny og Mertesacker står godt i banen. Nu skal vi lige holde lidt bedre fast i den i anden halvleg, og så burde vi sagtens kunne komme tilbage og få et enkelt point eller tre.

Optimistisk

Håber virkelig i tager point fra United, kan ikke holde dem ud.
Men der skal virkelig ske ændringer, Arsenal har været helt væk i første halvleg. Den ku sagtens ha stået 2-0.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10747: 22 Jan 2012, 18:06 »

Optimistisk

Håber virkelig i tager point fra United, kan ikke holde dem ud.
Men der skal virkelig ske ændringer, Arsenal har været helt væk i første halvleg. Den ku sagtens ha stået 2-0.

Og ændring er der blevet lavet... Yennaris kommer ind på højreback i stedet for Djourou .. hmm

blomvikings
Manager

« Svar #10748: 22 Jan 2012, 18:10 »

Og ændring er der blevet lavet... Yennaris kommer ind på højreback i stedet for Djourou .. hmm

Det overrasker mig, hvis det er det der gør det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10749: 22 Jan 2012, 19:04 »

Ganske fornuftigt af Wenger at tage Djourou ud, der havde været helt væk i første halvleg, og hans side var skyld i 90% af Uniteds angreb. I anden halvleg kommer vi rigtig godt med, og havde nogle kæmpe chancer for at udligne før Van Persie gjorde det til 1-1 på et fantastisk hug. Publikums utilfredshed var forståelig da Oxen blev taget ud, men han har jo nok ikke luften til 90 minutters PL bold endnu. Det positive er så at han gjorde en rigtig god figur, og bør være foran Arshavin i hierakiet. Desværre var sidstnævnte delvist skyld i Uniteds andet mål, og så gjorde de hvad vi kender dem bedst for i skrøbelige føringer, nemlig i trække tiden i alle mulige situationer. Vi smed Mertesacker frem og satsede på indlæg men det var først til allersidst at det begyndte at trække op til noget, og så var det for sent. Pisse ærgerligt at vi taber denne kamp, da uafgjort havde været mest retfærdigt, men det er vi vist ved at være vant til med United. Lad os i stedet glæde os over at vores skadede spillere er på vej tilbage, og Spurs tabte samtidig med at City vandt - Hellere dem som PL vindere end United.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10750: 22 Jan 2012, 19:06 »

I øvrigt herligt at Dean ikke fik skabt fokus omkring sig selv, men i stedet dømte forholdsvist fair. Dowd ville helt sikkert have hoppet på Rooneys dive (for ikke at snakke om Riley og Webb).

Chamberlain15
Manager

« Svar #10751: 22 Jan 2012, 19:12 »

Uafgjort havde været mest fair, men som sådan er det jo ikke pisse ufortjent at de vinder. Men hvor er det en tåbelig udskiftning af Wenger. Jeg syntes fansene var lidt for hårde ved Arshavin da han kom ind, men nu synes jeg godt de kunne have gjort det bedre. Ud med ham, NU! Og ja, vi har fundet fremtidens mand i Chambo. Masser af kærlighed til ham. Også Koscielny og Rosicky imponerende. Yennaris gjorde det også ganske upåklageligt. Ham kan jeg godt se noget potentiale i. Vi må bare videre, uden Arshavin, tak!

- Once Arsenal, always Arsenal <3

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10752: 22 Jan 2012, 19:13 »

Ynkeligt skrevet!

Ikke tit det sker, men enig.

Med hensyn til alt det med Arshavin, så får Wenger godt nok også at høre for det ude i æteren. Van Persie's reaktion til ind-/udskiftningen var at råbe "No!", og det siger vel bare det hele hvilket modtagelse han fik. Jeg synes også at det er latterligt at publikum opfører sig sådan og endnu mere at de buhede ved slutfløjt. Hvor blev der af at man skal støtte sit hold i medgang og modgang? Op på hesten igen da!

I øvrigt enig med hvad du skriver Chamberlain Smiley Oxen og Walcott på kanterne bliver dødsensfarligt i fremtiden!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10753: 22 Jan 2012, 19:15 »

Ikke tit det sker, men enig.

Med hensyn til alt det med Arshavin, så får Wenger godt nok også at høre for det ude i æteren. Van Persie's reaktion til ind-/udskiftningen var at råbe "No!", og det siger vel bare det hele hvilket modtagelse han fik. Jeg synes også at det er latterligt at publikum opfører sig sådan og endnu mere at de buhede ved slutfløjt. Hvor blev der af at man skal støtte sit hold i medgang og modgang? Op på hesten igen da!

I øvrigt enig med hvad du skriver Chamberlain Smiley Oxen og Walcott på kanterne bliver dødsensfarligt i fremtiden!

Glem nu ikke Gervinho .. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10754: 22 Jan 2012, 19:17 »

Glem nu ikke Gervinho .. Smiley

Hehe nej, jeg tænkte skam også på ham, nævnte han bare ikke.. Men de tre i rotation på fløjene bliver fantastisk. Så kunne jeg godt lige tænke mig en Hazard så vi har 4 habile fløjspillere! Opstemt Men det er nu drømmetænkning, lige nu skal vi bare koncentrere os om at komme op igen og hente ind på Chelsea og især Sp*rs

Sider: 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010