home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 714 715 [716] 717 718 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286356 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10725: 15 Jan 2012, 16:15 »

Slap nu af bassemand, det er jo copy/paste fra twitter.

Det ved jeg da godt, men det gør det jo ikke mere rigtigt Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10726: 15 Jan 2012, 16:18 »

Jeg gider da ikke gå ind og rette alle de to steder jeg har skrevet det! Tunge Han er i øvrigt småskadet, ellers ville han klart være foretrukket alle steder på banen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #10727: 15 Jan 2012, 16:28 »

Jeg gider da ikke gå ind og rette alle de to steder jeg har skrevet det! Tunge Han er i øvrigt småskadet, ellers ville han klart være foretrukket alle steder på banen.

Han ville nok have kæmpet om Yossi's plads..

Men var det ikke Rosicky og Shitsack der havde kæmpet med sygdom i løbet af ugen? Det forklarer nok prioriteringen

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10728: 16 Jan 2012, 17:16 »

Det siger vel lidt om vores skadesproblemer med statistikken der fortæller at vi har brugt 30 spillere i Premier League indtil videre - flere end noget andet hold. Sker det ikke hver sæson efterhånden? Vi skal have en trup på 30 klassespillere for at kunne spille med i toppen. Det er vist kun City der kan mestre det!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10729: 16 Jan 2012, 17:59 »

I øvrigt et klokkeklart straffespark de fik. Det bør altid give straffe at træde ned på modstanderens ben og derefter smide sig: http://www.101greatgoals.com/gif-did-nathan-dyer-actually-stamp-on-aaron-ramsey-swansea-arsenal/134506/

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10730: 16 Jan 2012, 18:31 »

Det siger vel lidt om vores skadesproblemer med statistikken der fortæller at vi har brugt 30 spillere i Premier League indtil videre - flere end noget andet hold. Sker det ikke hver sæson efterhånden? Vi skal have en trup på 30 klassespillere for at kunne spille med i toppen. Det er vist kun City der kan mestre det!

Derudover var Miquel den 7. (!) spiller som har startet som venstre back for os i denne sæson. Vanvittigt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10731: 22 Jan 2012, 12:31 »

6 dage siden sidste post. Ja, det var ikke lige den bedste dag vi havde dengang, så lad os håbe at det ændrer sig i dag. Jeg kan ikke lige huske hvordan det gik sidste gang vi mødte United, men der er ikke noget herligere end en sejr over den forfærdelig grimme og arrogante klub. Puha. Lad os håbe at vi, skaderne til trods, kan skade en herlig fodboldkamp med masser af gejst og masser at juble over!

Mit preview kan læses her: http://arsenaldane.wordpress.com/2012/01/22/arsenal-manchester-united-preview/

Og lad os så lige (gen)se det bedste mål nogensinde: http://www.youtube.com/v/cvl1lqUeowQ
« Seneste Redigering: 22 Jan 2012, 13:36 af Gazlgor » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10732: 22 Jan 2012, 16:10 »

Så er vores startopstilling ude, og både Verminator og Chamberlain får chancen fra start:

Szczesny
Djourou Mertesacker Koscielny Vermaelen
Song
Ramsey Rosicky
Walcott                   Oxlade-Chamberlain
Van Persie

Det ser udemærket ud i forhold til vores mange skader. På bænken er Almunia, Park, Squillaci, Arshavin, Benayoun, Miquel, Yennaris. God kamp!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #10733: 22 Jan 2012, 16:14 »

Hvorfor er Henry ikke på banen eller bænken?

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #10734: 22 Jan 2012, 16:15 »

Hvorfor er Henry ikke på banen eller bænken?

Skadet.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #10735: 22 Jan 2012, 16:24 »

Skadet.
Nårh, hvor lang tid?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10736: 22 Jan 2012, 16:26 »

Nårh, hvor lang tid?

Han fik en sen fitness test men blev ikke helt klar til kampen i dag - Han skulle dog være klar til næste kamp

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10737: 22 Jan 2012, 16:38 »

Damn, en elendig bænk. Lad os håbe at vi ikke skal sætte nogen af dem ind for at skulle lave noget afgørende.

Newton Heath
Manager

« Svar #10738: 22 Jan 2012, 16:40 »

Han fik en sen fitness test men blev ikke helt klar til kampen i dag - Han skulle dog være klar til næste kamp

Træls. Ville gerne have set ham mod United idag, det kunne have været spøjst, hvis både ham og Scholes skulle ende på banen. :-)

God kamp til Arsenal-fansene idag, må det bedste hold vinde!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10739: 22 Jan 2012, 16:43 »

Træls. Ville gerne have set ham mod United idag, det kunne have været spøjst, hvis både ham og Scholes skulle ende på banen. :-)

God kamp til Arsenal-fansene idag, må det bedste hold vinde!

Egentlig sjovt du ville det, når han er den der har scoret aller flest mål mod United i verdenen Wink

Sider: 1 ... 714 715 [716] 717 718 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010