Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 828 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
708
709
[
710
]
711
712
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1286452 gange)
Szczesny
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #10635:
27 Dec 2011, 22:55 »
Skuffende resultat idag.
Det meste så ganske godt ud, men der var dog nogle enkelte ting der frustrerede mig.
Rosicky og Yossi på banen samtidig fører til alt for meget boldflytteri, og alt for lidt dybdeløb, hvilket gør at vi bliver meget statiske i angrebsspillet, og reelt ikke bliver farlige. Det var ikke mange gange vi penetrerede deres forsvar udover scoringen. Derudover når der så endelig var en afslutningsmulighed, så blev den afleveret i stedet. Mod slutningen af kampen blev dette bedre, bl.a. i kraft af at Yossi blev taget ud.
Ville også gerne have set The Ox idag, da han nok ville volde problemer for den centerforsvarer, der var røget på back.
Ydermere var det tydeligt at RvP spillede for meget for rekorden i dele af kampen (1.halvleg især) - og kampen kunne/burde reelt være lukket i første halvleg.
Slutteligt er der selvfølgelig dommeren, som vælger at give Vermaelen gult kort, efter at en Wolves-spiller tager med hånd i feltet. Uforståeligt at det ikke bliver dømt, og at han yderligere blamerer sig selv ved at dele advarsler ud. Dommeren skal dog ikke have skylden for et åndssvagt "nederlag", da der var masser af chancer, der blot skulle være omsat. I øvrigt var det også en utroligt passiv Mertesacker (hvis jeg ikke husker forkert) der gav Wolves den dødbold de udlignede på.
Nu lyder mit indlæg som om alt er helt grelt, men med enkelte få justeringer og en rask Walcott, så skal det nok gå alt sammen
Up The Arsenal!
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10636:
29 Dec 2011, 01:20 »
Hvis Daily Mail er noget man skal tro på, har vi nu tilbudt Henry en lejeaftale på 2 måneder.
Derudover synes jeg da det er interessant, at Mertesacker bekræfter interessen i Podolski, og at han telefonisk forsøger at overtale ham...
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2079585/Thierry-Henry-offered-deal-Arsenal.html
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10637:
29 Dec 2011, 01:43 »
Og ifølge TheSun er I i kamp med United om Barca's Cuenca:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4025261/Manchester-United-and-Arsenal-target-Barcelona-striker-Isaac-Cuenca.html
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #10638:
29 Dec 2011, 02:48 »
Det kan være sandt, men uden citater og fra den mest upålidelige avis syd for Svalbard, er det ikke noget jeg umiddelbart ville regne med.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10639:
29 Dec 2011, 23:57 »
Citat af: g00n 29 Dec 2011, 01:20
Hvis Daily Mail er noget man skal tro på, har vi nu tilbudt Henry en lejeaftale på 2 måneder.
Derudover synes jeg da det er interessant, at Mertesacker bekræfter interessen i Podolski, og at han telefonisk forsøger at overtale ham...
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2079585/Thierry-Henry-offered-deal-Arsenal.html
Det med Henry ser ud til at gå i opfyldelse. I følge SkySports underskriver vi en 2 månedlig lejeaftale med ham på lørdag. Det er i og for sig fint at han kan aflaste Van P lidt, da hverken Henry ikke kan spille en hel kamp for fuld blæs og Persie ikke kan spille alle kampene. Spørgsmålene er så: 1. Er Henry stadig en habil PL spiller i en alder af 34 år? 2. Hvad gør vi om 2 måneder når lejeaftalen udløber? Håber på Park/Chamakh?
En ting er sikkert: Der bliver en kæmpe modtagelse til ham, når han første gang løber på banen i en Arsenal trøje igen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #10640:
30 Dec 2011, 15:29 »
http://www.bold.dk/nyt/Wenger-bekraefter-Henry-aftale
Det er dog ikke helt officielt, men hold da kæft det er fedt! Der kommer til at rulle en tåre ned, når han bliver skiftet ind på Emirates !
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10641:
01 Jan 2012, 11:54 »
Det var sgu en god måde at slutte 2011 af på!
Vi vandt sikkert, om end tæt, over QPR. Van Persie fik desværre ikke slået Shearers rekord på 36 mål i et kalenderår (over 42 kampe) men fik scoret 35 mål over 36 kampe. Jeg er sikker på at Shearers rekord også indeholder en del flere straffesparksscorin
ger end Van Persie. Nuff said. Kampen er der ikke så meget at kommentere på. Ærgerligt at Vermaelen fik en skade, nu har vi 2 højre backs og 3 venstre backs ude, så Wenger må lige kridte skoene og finde en løsning hurtigst muligt! Samtidig er Frimpower blevet lånt ud til Wolves for resten af sæsonen, hvilket vel er fornuftigt. Lad os håbe at han får en masse spilletid, så han vender stærkt tilbage og bliver en god backup for Song.
Og nårh ja.. Så tabte Man U og Chelsea mens Sp*rs fik uafgjort! Vi er nu på 4. pladsen, 2 point foran Chelsea og Liverpool og 3 efter Sp*rs der dog har spillet en kamp mindre. I 2012 har vi stadig Chelsea, Man U, Man C og Sp*rs hjemme, så der er point at hente på dem!
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #10642:
02 Jan 2012, 15:58 »
Frimpong starter allerede inde idag
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10643:
03 Jan 2012, 09:43 »
Skidt, skidt kamp af os i går. Det var tydelig allerede ved halvlegstid at Wenger havde ramt helt forkert i sin startopstilling. Walcott har været ude af form i lang tid og i går ville intet lykkes for ham. Ramsey og Song så begge meget trætte ud og mistede boldene gang på gang, ligesom Arteta havde set bedre dage. Gervinho forsøgte sig i første halvleg, men så gik gassen også af ham. Det er så kæmpe en fejl af ham at stille med de samme 9-10 som for blot 2 dage siden og det betalte vi prisen for i går.
Jeg forstår heller ikke al brokken over Lee Probert. De tre kampe forinden var vi i alle tre blevet snydt for et klokkeklart straffe pga. hånd på bolden, og i forhold til dem, var straffesparket i går lidt tyndt. Jo, Gervinho bliver ramt en smule, men så var den heller ikke mere, og han overspiller den. Jeg var under situationen glad for at han ikke fik gult for film og de langsomme gengivelser gjorde ikke straffesparket tydeligere. Djourou havde i øvrigt lænet sig op af nr. 2 gule kort i et stykke tid, og jeg kan absolut intet indvende mod at det blev givet i situationen. Jeg ville have forlangt det samme hvis det var modstanderens forsvarer. Det irriterer mig derfor lidt at Wenger i stedet for at påtage sig skylden og sige at han skulle have rokeret i truppen (Chamberlain kunne umuligt have gjort det værre end Walcott og samtidig burde han have hvilet midtbanen og jeg ville endda gerne have set Chamakh frem for Van Persie der også virkede meget slidt). I stedet lyder han som en whiney tøs, og det værste er at hans udtalelser kan komme til at koste ham karantæne. Ja, det var en vigtig kamp som gjorde at vi mistede et stort skridt i kampen om pladserne, men hans frustration burde han lægge en dæmper på. Fejlen lå i går hos manageren og ikke dommeren. Skidt.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10644:
03 Jan 2012, 10:42 »
Der var virkelig tegn på træthed hos jer igår og tror også det kostede sejren sammen med det røde kort.
Synes godt nok Walcott har været pivringe de seneste kampe og forstår ikke hvorfor Benayoun ikke får chancen fra start eller Chamberlain. Mht. til straffesparket, så ja, der skal mere til, men vi har jo set dem blive dømt og generelt dømmer Probert det modsatte af det der skal dømmes.
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10645:
03 Jan 2012, 11:04 »
Straffesparket var der absolut ingen tvivl om, og jeg tror det eneste grund til at det ikke blev givet var at Gervinho overspiller en smule. Den var ikke så tydelig da man så den første gang, men efter de langsomme gengivelser - især den sidste vinkel - var det ganske tydeligt at Senderos lige fjerner benet under ham.
Derudover var Proberts kendelser generelt ganske elendige, nævner i flæng 4-5 klare frispark på van Persie (stort set hver gang bolden blev spillet op på ham) i 2. halvleg som ikke blev dømt, Riise, som ganske tydeligt skubber Walcott ud over sidelinjen med 2 hænder i ryggen, men alligevel får lov at fortsætte med bolden, osv. osv.
NÅR NU ALT DET ER SAGT, så er det naturligvis vores egen skyld at vi ikke kører den hjem. Vi burde have ført med 2-3 stykker ved halvleg, og i stedet for at fortsætte, bliver vi i 2. halvleg nervøse og lader dem tage initiativet. I 1. halvleg har vi 18 skud - i 2. halvleg 1. Desværre koster et sjældent drop af Szczesny en udligning, og da det skete med 5 minutter tilbage, nåede jeg at tænke "damn, der er masser af tid til at de scorer en mere".
Vi skal bare videre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10646:
03 Jan 2012, 12:16 »
Citat af: g00n 03 Jan 2012, 11:04
Straffesparket var der absolut ingen tvivl om, og jeg tror det eneste grund til at det ikke blev givet var at Gervinho overspiller en smule. Den var ikke så tydelig da man så den første gang, men efter de langsomme gengivelser - især den sidste vinkel - var det ganske tydeligt at Senderos lige fjerner benet under ham.
Derudover var Proberts kendelser generelt ganske elendige, nævner i flæng 4-5 klare frispark på van Persie (stort set hver gang bolden blev spillet op på ham) i 2. halvleg som ikke blev dømt, Riise, som ganske tydeligt skubber Walcott ud over sidelinjen med 2 hænder i ryggen, men alligevel får lov at fortsætte med bolden, osv. osv.
NÅR NU ALT DET ER SAGT, så er det naturligvis vores egen skyld at vi ikke kører den hjem. Vi burde have ført med 2-3 stykker ved halvleg, og i stedet for at fortsætte, bliver vi i 2. halvleg nervøse og lader dem tage initiativet. I 1. halvleg har vi 18 skud - i 2. halvleg 1. Desværre koster et sjældent drop af Szczesny en udligning, og da det skete med 5 minutter tilbage, nåede jeg at tænke "damn, der er masser af tid til at de scorer en mere".
Vi skal bare videre.
Der er ingen tvivl om at der er er kontakt mellem Senderos og Gervinho, men man ser gang på gang hvor meget der skal til for at få straffe, og set i forhold til de åbenlyse straffespark vi er blevet snydt for over de sidste 3-4 kampe, ser jeg dette som værende en del vagere. Med hensyn til de lidt mindre frispark var det tydeligt at Probert i går tillod en masse småfrispark begge veje, og så må vi bare spille fysisk selv også. Det kan godt ske at dommene var en smule i Fulhams favør, men sådan er det jo altid når et storhold kommer på besøg hos de mindre og igen synes jeg ikke at det var en horribel indsats fra Probert. Især ikke set i kontekst med hvor uretfærdigt Wenger får det til at lyde. Især det røde kort synes jeg ikke at man kan argumentere imod. Djourou havde på forhånd nedlagt Frei (der måske falder lidt let) og begået et klodset frispark forinden, og når Zamora så stormer mod mål i en rimelig fri position og han bliver hevet i bagfra (måske falder han også lidt let), så er der frispark og så kan det andet gule sagtens gives. Igen, jeg ville have brokket mig højlydt hvis det ikke var blevet dømt den anden vej.
Jeg synes nu mere at anden halvleg bød på tydelige tegn af træthed, mere end nervøsitet og det var det som i sidste ende kostede os sejren - dog selvfølgelig også den åbenlyse De Gea af Szczesny. Men vi var presset længe og det var fuldt fortjent at Fulham fik udlignet - og næsten også at de vandt.
Szczesny
Manager
«
Svar #10647:
03 Jan 2012, 12:31 »
Altså jeg er ikke uenig i at det er egen fejl, at vi ikke vinder den kamp - og at Probert ikke havde så meget at skulle have sagt.
Men hvornår pokker rev Djourou Zamora omkuld bagfra? Djourou var foran Zamora i situationen, og skærmer så af/blokerer ved hjælp af sin arm. Ligesom Big Bobby i øvrigt selv gør - Bobby falder meget let, og så havde Probert bestemt sig for lang tid forinden, at Djourou skulle have gult.
Blot en kommentar til den enkelte situation, for det er 100 % selvforskyldt at vi ikke vandt igår
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10648:
03 Jan 2012, 12:38 »
Citat af: Szczesny 03 Jan 2012, 12:31
Altså jeg er ikke uenig i at det er egen fejl, at vi ikke vinder den kamp - og at Probert ikke havde så meget at skulle have sagt.
Men hvornår pokker rev Djourou Zamora omkuld bagfra? Djourou var foran Zamora i situationen, og skærmer så af/blokerer ved hjælp af sin arm. Ligesom Big Bobby i øvrigt selv gør - Bobby falder meget let, og så havde Probert bestemt sig for lang tid forinden, at Djourou skulle have gult.
Blot en kommentar til den enkelte situation, for det er 100 % selvforskyldt at vi ikke vandt igår
Enig i det hele. Og i øvrigt også enig i dagens Arseblog, som jeg lige har fået læst - tydeligt straffe, tyndt gult, elendig dommerpræstation, og stadig vores egen skyld at vi ikke vinder.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10649:
03 Jan 2012, 14:06 »
Citat af: Szczesny 03 Jan 2012, 12:31
Det er slet, slet ikke sådan at jeg ser det. Djourou kommer på den forkerte side af Zamora og holder tydeligt fast i ham/hans skulder. Måske falder han let, men Zamora er hurtigere end Djourou og det virker åbenlyst at der er frispark - og i betragtning af Zamoras fordelagtige posiiton hvis han ikke var blevet holdt tilbage/revet ned, så er det gule kort på sin plads. Jeg er godt klar over at ArseBlog og andre farvede Arsenal fans nok er uenige med mig, men jeg kan stadig ikke indvende ret meget mod det gule kort. Her er situationen igen i øvrigt:
http://www.101greatgoals.com/gvideos/johan-djourou-harshly-dismissed-for-a-foul-on-zamora-fulham-arsenal/
Sider:
1
...
708
709
[
710
]
711
712
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »