home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346898 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10395: 29 Nov 2011, 13:36 »

Carling Cuppen har længe blevet set som værende en scene for reserverne og de unge at bevise og vise hvad de står for, og det ændrer man ikke på i år. Sidste år var det lidt mere blandet, især mod slutningen, men selvom vi møder City i dag, er det klart at vi hviler de normale startere. Som Szczesny siger, så var Van Persie og to andre (jeg mener de andre to var Ramsey og Walcott) så småt på vej til nogle muskelskader, og med tanke på hvor trætte spillerne så ud mod Fulham efter en hård CL kamp, så bliver de selvfølgelig hvilet.

Det kan helt sikkert være at det bliver Miquel på venstre og så Djourou i stedet på midten, det vil tiden vise. Jeg er også lidt ligeglad med resultatet og CC i år, jeg glæder mig bare til at se de unge gøre noget af sig. Coquelin og Yennaris især. Og så håber jeg at Park gør det en ANELSE bedre end sidst vi så ham...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10396: 29 Nov 2011, 20:08 »

Opstillingen blev:

Fabianski
Djourou Squillaci Koscielny Miquel
Frimpong Coquelin
Benayoun
Oxlade-Chamberlain        Park
Chamakh

Det er muligt det er en 4-4-2, det er ikke til at se på holdkortet, hehe..

Bænk: Mannone, Yennaris, Vermaelen, Eastmond, Ozyakup, Gervinho, Arshavin.

Kolo og Na$ri starter i øvrigt for $hitty

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10397: 29 Nov 2011, 20:10 »

Det kan sagtens være en 4-4-2:

Fabianski

Chamberlain Frimpong Coquelin Benayoun

Chamakh Park

Szczesny
Manager

« Svar #10398: 29 Nov 2011, 20:11 »

Spændende, spændende. Arshavin kunne vel egentlig godt have brugt noget spilletid. Men lad os da smide Yennaris, Eastmond og Ozyakup ind, når sejren engang er sikret Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10399: 29 Nov 2011, 20:12 »

Ja, det ville jeg også foretrække. Chamakh kunne måske være lidt mere nyttig med en makker, og AOC og Benayoun passer lidt bedre i en flad 4-4-2 Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #10400: 29 Nov 2011, 20:18 »

Opstillingen blev:

Fabianski
Frimpong Coquelin
Benayoun
Oxlade-Chamberlain        Park
Chamakh

Det er muligt det er en 4-4-2, det er ikke til at se på holdkortet, hehe..

Bænk: Mannone, Yennaris, Vermaelen, Eastmond, Ozyakup, Gervinho, Arshavin.

Kolo og Na$ri/Ca$hri starter i øvrigt for $hitty

Først nu jeg så at Squillaci starter inde.. oh my god .....
« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 20:39 af Flink14 » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #10401: 29 Nov 2011, 20:50 »

Hvilken kanal viste de Arsenal på?

EDIT: Ligemeget.. Tror jeg har fundet det Smiley
« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 20:56 af Flink14 » Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10402: 29 Nov 2011, 21:19 »

Først nu jeg så at Squillaci starter inde.. oh my god .....

Haha! Tænkte det samme. Også derfor jeg har oddset på City sejr...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10403: 29 Nov 2011, 21:51 »

Ganske fin første halvleg. De unge spiller ganske udemærket, især imponerer vores stortalenter Frimpong, Coquelin og AOC. Jeg ville egentlig fremhæve en af dem, men det er svært, for de har alle spillet rigtig godt på hver deres måde! Jeg er ret tilfreds med at vi spiller lige op med et så stærkt City hold, og med lidt held kunne vi have scoret. AOC havde et fremragende langskud med retning mod hjørnet og Park kunne også lige have snuppet en kasse. Og så spiller Chamakh udemærket - hvad sker der for det?

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #10404: 29 Nov 2011, 21:54 »

Arsenal har faktisk spillet en rigtig god 1. halvleg. Det ville fandme have været smukt, hvis AOC havde scoret på hans langskud!

Szczesny
Manager

« Svar #10405: 29 Nov 2011, 21:55 »

Så jinxer du igen Gazlgor, så jeg kan da lige så godt rose en, som du på det skammeligste har overset Wink

Vores stand-in venstre back Miquel har godt nok imponeret mig! Han vinder sine hovedstødsdueller, og har hovedsageligt godt styr på Adam Johnson, certificeret PL-kant.

At City er nødt til at sætte Agüero ind siger det hele. Vi står godt i forsvaret, og indtil videre har Agüero kun gjort en forskel defensivt for dem.

Up the Arsenal!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #10406: 29 Nov 2011, 21:55 »

Ganske fin første halvleg. De unge spiller ganske udemærket, især imponerer vores stortalenter Frimpong, Coquelin og AOC. Jeg ville egentlig fremhæve en af dem, men det er svært, for de har alle spillet rigtig godt på hver deres måde! Jeg er ret tilfreds med at vi spiller lige op med et så stærkt City hold, og med lidt held kunne vi have scoret. AOC havde et fremragende langskud med retning mod hjørnet og Park kunne også lige have snuppet en kasse. Og så spiller Chamakh udemærket - hvad sker der for det?

Meget korrekt skrevet Smiley Synes man kunne rose shitty's keeper (Gør vi bare ikke Wink ) .. 2 rigtig gode redninger Smiley

Hvor ville jeg håbe Chamakh fandt sit gamle niveau.. Det som vi så da han lige kom til klubben.. Hvis han kunne finde det niveau, ville han være en perfekt indskifter at have. Og håber lidt det er ham der scorer så han kan få lidt selvtillid Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10407: 29 Nov 2011, 21:58 »

Meget korrekt skrevet Smiley Synes man kunne rose shitty's keeper (Gør vi bare ikke Wink ) .. 2 rigtig gode redninger Smiley

Hvor ville jeg håbe Chamakh fandt sit gamle niveau.. Det som vi så da han lige kom til klubben.. Hvis han kunne finde det niveau, ville han være en perfekt indskifter at have. Og håber lidt det er ham der scorer så han kan få lidt selvtillid Smiley

Ja, han nåede flot op til den i hjørnet, og fantastisk refleksredning på Parks 'skud'. Han virkede dog en anelse usikker i luften, og måske er han ikke hurtig ved jorden, så vi skal bare lige have fundet hans svaghed.

Szcz: Heh, ja okay, Miquel har også gjort det udemærket. Jeg ved bare at Johnson er pivhurtig i forhold til ham, så hvis han kommer forbi en af gangene, kan det blive rigtig farligt! Men Miquel har været dygtig indtil videre, til at stoppe ham.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10408: 29 Nov 2011, 22:00 »

Ja, han nåede flot op til den i hjørnet, og fantastisk refleksredning på Parks 'skud'. Han virkede dog en anelse usikker i luften, og måske er han ikke hurtig ved jorden, så vi skal bare lige have fundet hans svaghed.

Szcz: Heh, ja okay, Miquel har også gjort det udemærket. Jeg ved bare at Johnson er pivhurtig i forhold til ham, så hvis han kommer forbi en af gangene, kan det blive rigtig farligt! Men Miquel har været dygtig indtil videre, til at stoppe ham.

Den skal jeg lige skrive på... da du skriver "skud", tror jeg ikke du har set den ordentligt Opstemt (Medmindre du mener at det ikke var et godt skud) - For man ser tydeligt at Park lige vender indersiden hen i modsatte side.. Synes det var en fantastisk redning han lavede på den Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10409: 29 Nov 2011, 22:04 »

Den skal jeg lige skrive på... da du skriver "skud", tror jeg ikke du har set den ordentligt Opstemt (Medmindre du mener at det ikke var et godt skud) - For man ser tydeligt at Park lige vender indersiden hen i modsatte side.. Synes det var en fantastisk redning han lavede på den Smiley

Nå okay, jeg kunne ikke rigtig se det på replays, synes det var lidt med begge fødder han fik skovlet den Opstemt Godt forsøg af ham så Tunge

Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010