home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23343
  2 Brugere, 904 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DarrylMug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347180 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9855: 01 Sep 2011, 00:32 »

øhm ... ?

Ved godt det er lidt off topic, men der var en del snak om ham tidligere, så derfor bød jeg bar ind med slutningen på den samtale. Netop at han ikke kom til Arsenal, men Chel$ki...

PhilipFlink
Manager

« Svar #9856: 01 Sep 2011, 00:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Arsenal-henter-Mikel-Arteta

Godnat alle Gooners fans !
Har været en fornøjelse at skrive med alle folk herinde, haft nogen gode debatter osv Smiley!

Sov godt! - JEG VED, AT JEG VIL !

-LFC-
Manager

« Svar #9857: 01 Sep 2011, 00:41 »

Jeg ser det ikke som urealistisk. Kan ikke se nogen pladser United er stærkere end os, ud over måske en aaanelse i centerforsvaret og måske på venstre back alt efter hvor god Santos er. Vi kan sagtens spille med hvor det bliver rigtig sjovt. Hvis det er noget United har vist os, er at man sagtens kan vinde PL trods en dårlig sæsonstart Wink

Jo, jeg er da optimist, det skal man da også være Smiley
Ej, det er da en fucking joke. United er stærkere end jer over hele linjen. Ja, selv som Liverpool-fan føler jeg mig stadig optimistisk angående, at vi ender over jer. Tillykke med de sidste handler, det betyder da, at i er kommet nogenlunde fornuftigt ud af vinduet og står med noget der ligner et hold, men Nasri og Fabrégas erstatter du ikke bare med Arteta og Benayoun. Gervinho er stadig også ubeskrevet.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9858: 01 Sep 2011, 00:42 »

Ej, det er da en fucking joke. United er stærkere end jer over hele linjen. Ja, selv som Liverpool-fan føler jeg mig stadig optimistisk angående, at vi ender over jer. Tillykke med de sidste handler, det betyder da, at i er kommet nogenlunde fornuftigt ud af vinduet og står med noget der ligner et hold, men Nasri og Fabrégas erstatter du ikke bare med Arteta og Benayoun. Gervinho er stadig også ubeskrevet.

Nasri er allerede blevet erstattet af Gervinho ..

Fabregas bliver også af Arteta .. Det er jeg ikke så bange for Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #9859: 01 Sep 2011, 00:44 »

Nasri er allerede blevet erstattet af Gervinho ..

Fabregas bliver også af Arteta .. Det er jeg ikke så bange for Smiley
Ja, det må i sgu selv om. Arteta er 29, han når aldrig Fabrégas-niveau, men en helt igennem fornuftig erstatning på kort sigt. Gervinho har jeg også mine tvivler om. Anden type end Nasri, og han kan også sagtens blive god. Jeg glæder mig til at følge jer. I skal da ikke afskrives fra top 4 længere. Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9860: 01 Sep 2011, 00:49 »

Jeg ser det ikke som urealistisk. Kan ikke se nogen pladser United er stærkere end os, ud over måske en aaanelse i centerforsvaret og måske på venstre back alt efter hvor god Santos er. Vi kan sagtens spille med hvor det bliver rigtig sjovt. Hvis det er noget United har vist os, er at man sagtens kan vinde PL trods en dårlig sæsonstart Wink

Jo, jeg er da optimist, det skal man da også være Smiley

Weeeell...

Gea < Sczcesny
Rafael/Fabio < Sagna
Vidic/Ferdie > Verm/Merte
Evra > Santos

Vi har Anderson, Cleverley, Carrick, Fletcher, Park og Giggs der kan spille på midtbanen, Arsenal har Song, Wilshere, Ramsey, Arteta, Frimpong. Arsenal lidt bedre der.
Young, Nani, Valencia, Giggs og Park langt bedre end Gervinho, Walcott, Arshavin og somebody og United har også bedre angribere.

Så nu slapper du lidt af, unge mand :Q

19-18!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9861: 01 Sep 2011, 01:02 »

Det kommer vel an på, hvor langt ud, du vil tage den, jemil. Hvis vi sætter det op i 4-5-1/4-3-3, er jeres kanter bedre, jeres ene back + centrale forsvar ditto, mens vores centrale midtbane, ene back + målmand slår jeres. Den enlige angriber er nogenlunde lige (jeg foretrækker klart RVP frem for Shrek, men her er du nok uenig - hvilket jeg sagtens kan forstå, da det nok handler mest om personlig præference).

Dvs vi slår jer 2 steder (central midtbane, målmand), I slår os 2 steder (centralt forsvar, kanter), backsne er vi hver især bedre på den ene af = uafgjort, angrebet uafgjort = lige. I bredden vinder I dog nok, og I er da også klart favoritter. Om ikke andet kan vi jo bare se tilbage på den netop overståede weekend. Dog ingen kæmpeforskel på trupperne længere, i mine øjne.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9862: 01 Sep 2011, 01:05 »

Det kommer vel an på, hvor langt ud, du vil tage den, jemil. Hvis vi sætter det op i 4-5-1/4-3-3, er jeres kanter bedre, jeres ene back + centrale forsvar ditto, mens vores centrale midtbane, ene back + målmand slår jeres. Den enlige angriber er nogenlunde lige (jeg foretrækker klart RVP frem for Shrek, men her er du nok uenig - hvilket jeg sagtens kan forstå, da det nok handler mest om personlig præference).

Dvs vi slår jer 2 steder (central midtbane, målmand), I slår os 2 steder (centralt forsvar, kanter), backsne er vi hver især bedre på den ene af = uafgjort, angrebet uafgjort = lige. I bredden vinder I dog nok, og I er da også klart favoritter. Om ikke andet kan vi jo bare se tilbage på den netop overståede weekend. Dog ingen kæmpeforskel på trupperne længere, i mine øjne.

Kæmpeforskel er der nok ikke, men det har heller ikke været problemet for Arsenal de seneste sæsonger, mest det at de bryder totalt sammen i slutningen af sæsongen og ikke har nok vindermentalitet på holdet.

Truppen skal også spilles helt sammen, og alle spillere uden 1 er jo også nye i PL, så ingen ved hvordan det vil gå dem. Jeg tror i kan kæbpe med Liverpool om 4. pladsen, et mesterskab ser jeg dog so mmeget, meget usandsynligt  Smiley

19-18!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9863: 01 Sep 2011, 01:08 »

I denne sæson skal vi bare i Champions League, og hvis vi er heldige kan vi snuppe en 3. plads.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9864: 01 Sep 2011, 01:11 »

Jamen det er vi helt enige i, alle 3. Mesterskab er noget, vi kan begynde at drømme om til næste sæson, når vi forhåbentlig er blevet styrket yderligere i form af Hazard, Cahill & måske Marvin Martin - uden at sælge profiler, tak!

Vindermentaliteten er forhåbentlig kommet med en række erfarne spillere, herunder Park Chu Young, som er anfører for sit landshold, og Per Mertesacker, som var anfører for Werder. Santos har vel også vundet lidt af hvert med Fenerbache + Confederations Cup med Brasilien, ligesom Arteta vandt lidt mens han var i Skotland. Holdet skal dog spilles sammen, og noget mesterskab tror jeg ikke på. Som sagt må den snak komme om et års tid. Thumbs Up

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9865: 01 Sep 2011, 07:33 »

Så er transfervindue færdigt..

I det store hele er jeg faktisk utrolig skuffet. Wenger har hele tiden sagt, at han vil købe 'super quality', men hvor pokker er den blevet af? Han har sagt, at han ikke har købt før nu, fordi det er svært at finde 'super quality', uden det koster en formue? (ÅBEN DINE ØJNE, SÅDAN ER MARKEDET NU!!!) - og nu ender vi med at hente spillere fra anden øverste skuffe. Nasri er bedre end Arteta og Benayoun til sammen, og Fàbregas er tæt på at være uerstattelig.

Men okay, vi er kommet svækket ud af transfervinduet, men stadigvæk har vi fået noget rutine ind som vi har hungret efter i mange sæsoner. Jeg føler bare lidt jeg hellere ville have haft andre spillere. Baines fremfor Santos. Hazard fremfor Yossi. Cahill frem for Sacker. Benzema (whatever) i stedet for Ju... Arteta er fin nok, han har rutinen og erfaringen fra PL, men han er ikke en Fàbregas og ved ikke hvem vi skulle have hentet i stedet.

Jeg følger Wenger ikke har brugt de penge han burde, og der er lang vej for at være rygtet med spillere som Sneijder, Kaka og Hazard til at ende med FUCKING Yossi Benayoun. De andre klubber griner af os, vi henter Chelsea's (!!!!!) overskudslager. Hvor pinligt er det ikke lige? Står lidt med samme følelse som da vi signede Silvestre.

Alt i alt er jeg skuffet, men efter Wenger har fejlet i den, er det fedt han forsøger at rette fejlen en smule. Det må man i det mindste give ham.

Op på hesten og kom i top 6, så er jeg 'tilfreds' ud fra vilkårene.

Wenger og bestyrelsen OUT!

ptrN
Manager

« Svar #9866: 01 Sep 2011, 07:41 »

Weeeell...

Gea < Sczcesny
Rafael/Fabio < Sagna
Vidic/Ferdie > Verm/Merte
Evra > Santos

Vi har Anderson, Cleverley, Carrick, Fletcher, Park og Giggs der kan spille på midtbanen, Arsenal har Song, Wilshere, Ramsey, Arteta, Frimpong. Arsenal lidt bedre der.
Young, Nani, Valencia, Giggs og Park langt bedre end Gervinho, Walcott, Arshavin og somebody og United har også bedre angribere.

Så nu slapper du lidt af, unge mand :Q
Hverken Fabio eller Rafael er bedre end Sagna :-)

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9867: 01 Sep 2011, 07:45 »

Hverken Fabio eller Rafael er bedre end Sagna :-)

Han siger faktisk også at krokodillen helst vil spise Sagna, fordi at han er lækker ;-) (og bedre)

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9868: 01 Sep 2011, 08:02 »

Dejligt vi fik hentet Arteta Opstemt erfaring og en klasse spiller synes sku de har gjort det godt Arsenal de sidste 2 døgn

Brøndby ´96
Arsenal ´96

blomvikings
Manager

« Svar #9869: 01 Sep 2011, 08:27 »

Må indrømme at jeg virkelig synes Arsenal hentede noget af det tabte hjem på de sidste par dage af transfervinduet, om det bliver nok til at kæmpe med om CL pladserne det vil tiden vise.

Men spændende spillere helt sikkert, især santos glæder jeg mig til at se !

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010