home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347218 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9630: 31 Aug 2011, 20:20 »

Arteta og Hazard til Arsenal ville give mig den vildeste orgasme... just sayin'!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9631: 31 Aug 2011, 20:21 »

Nu skrev jeg så også, at jeg ville foretrække Arteta. Pointen var blot, at jeg kunne forstå overvejelserne. Wink

Håber fortsat på Arteta, Renato Augusto, eller en helt fjerde. Benayoun værende "den tredje" - altså ham, jeg ikke vil have. Det ender dog sikkert med at blive ham. Suk..

Arteta og Hazard til Arsenal ville give mig den vildeste orgasme... just sayin'!

Det tror jeg gælder de fleste Arsenal-fans. Desværre sker det ikke med Hazard.. endnu. Næste år virker det plausibelt, medmindre City eller Chelsea byder en halv trilliard. :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #9632: 31 Aug 2011, 20:22 »

Fuuuuuuuuuuuuck det er noget pis at alle mener at Arteta er færdig nu... God damn.. Så køber han sikkert en Marvin Martin som ingen rigtig kender ....... spend some fucking money !!!!!

- Ikke, at jeg siger han ikke er god.. Men hvad med at finde en virkelig god playmaker (som Arteta), som vi kan bygge holdet op omkring.. Vi har virkelig brug for sådan spillere efter Fabregas er solgt.. og det kan alle Arsenal fans se! Åbenbart undtagen Wenger. Jo det er svært at finde spillere osv osv.. Men så skulle han have været igang for lang tid siden.. Og det ovenstående er noget vi har snakket meget om..  Men det er noget pis, hvis den eneste midtbane mand vi får med ud af vinduet er : Benayoun .....

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9633: 31 Aug 2011, 20:25 »

Takker. Nogen der ved noget om Oxlade-Chamberlain. Det er jo en stor sum for en så ung spiller.

Øh hvad?

Fuuuuuuuuuuuuck det er noget pis at alle mener at Arteta er færdig nu... God damn.. Så køber han sikkert en Marvin Martin som ingen rigtig kender ....... spend some fucking money !!!!!

- Ikke, at jeg siger han ikke er god.. Men hvad med at finde en virkelig god playmaker (som Arteta), som vi kan bygge holdet op omkring.. Vi har virkelig brug for sådan spillere efter Fabregas er solgt.. og det kan alle Arsenal fans se! Åbenbart undtagen Wenger. Jo det er svært at finde spillere osv osv.. Men så skulle han have været igang for lang tid siden.. Og det ovenstående er noget vi har snakket meget om..  Men det er noget pis, hvis den eneste midtbane mand vi får med ud af vinduet er : Benayoun .....

Wenger går ud efter transferdeadlinen og siger til de rasende Arsenal fans at det jo ikke er som at tage på indkøb i et supermarked eller bruger en helt NY metafor..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #9634: 31 Aug 2011, 20:25 »

Og nu stjæler Liverpool måske Hazard fra os. Men som du siger er det fucking nedern at de nok ikke får Arteta. Det er jo ikke en position hvor man bare kan tage til takke i en sæson.

Spørger bare om nogen ved noget Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9635: 31 Aug 2011, 20:28 »

Martin skulle eftersigende være et supertalent. Bedre end Arteta, men ville nok skulle bruge et par måneder på at vænne sig til livet i England. Derfor foretrækker folk (mig selv inklusiv) Arteta. Det skal dog være sagt, at jeg ikke kender meget til Martin, og kun har set ham spille et par gange, så jeg fortæller kun, hvad jeg regner mig frem til, ud fra andre folks udtalelser osv..

Tror stadig langt fra, at Arteta-handlen er ovre. Der er 3½ time tilbage, og Everton ønsker at presse prisen op. Når der er en times tid, byder vi sikkert omkring £13M, og de ender forhåbentlig med at takke ja. Chancerne er nok ret gode, hvis de virkelig er i så store økonomiske problemer, som snakken går på. Ellers forhøjer vi vores bud. (Yeah, right.. in my dreams :-P)

Og nu stjæler Liverpool måske Hazard fra os. Men som du siger er det fucking nedern at de nok ikke får Arteta. Det er jo ikke en position hvor man bare kan tage til takke i en sæson.

Hazard uden tvivl i Lille indtil videre. Tager jeg fejl, har du lov til at sætte dette ind som signatur, for på den måde at gøre mig til grin. Wink

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9636: 31 Aug 2011, 20:29 »

NEJ!! Bare rolig ingen stæjler fremtidens bedste fodboldspiller fra os :p

Det ser sku ud til at vi får får Benayoun på lån -.-

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Naustratze
Gæst

« Svar #9637: 31 Aug 2011, 20:31 »

Er også selv meget sikker. Men hvis jeg har lært en ting i mit korte liv, er det altid at frygte det værste. Så fr man kun positive overraskelser Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9638: 31 Aug 2011, 20:32 »

Hazard uden tvivl i Lille indtil videre. Tager jeg fejl, har du lov til at sætte dette ind som signatur, for på den måde at gøre mig til grin. Wink

Dette gemmer jeg også lige Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #9639: 31 Aug 2011, 20:34 »

@bbcsport_david
David Ornstein

Can confirm Arsenal move for Arteta is completely OFF but Benayoun is now likely to join on loan from Chelsea #bbcfootball #afc #efc #cfc

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9640: 31 Aug 2011, 20:35 »

Dette gemmer jeg også lige Wink

Lyder som en god idé. Opstemt Jeg har hørt lidt hvisken om at Arteta buddet blev trukket tilbage samtidig med at vi forhøjede buddet på Hazard, men det er dog fra en upålidelig kilde Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9641: 31 Aug 2011, 20:37 »

Hvornår fatter vi at hvis vi ikke får røven i gear tidligt, så bliver det ikke til noget? Jeg forstår ikke at de ikke bliver klogere. Lader til at Arsenal forventer at klubberne sagtens vil sælge deres bedste spillere til os på transfervinduets sidste dag. Suk.

Nej det virker underligt. Bevars det kan ske engang. Men det virker simpelthen som Wengers/Arsenals taktik at man helst skal vente til de sidste 12-24 timer med at hente folk ind.

Jeg vil påstå at i på den måde har mistet mange klassespillere på denne måde plus i med garanti så også har fået lov til at betale ekstra for dem i nu engnag har fået lov til at skrive med.

Men spændene 3½ time foran jer endu.
Kan forstå der allerede er mange negle der er spist ned til roden allerede nu  Peace

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9642: 31 Aug 2011, 20:38 »

http://www.skysports.com/story/0,,11095_7141014,00.html

Bliver spænende at se hvem der kommer til klubben i sidste øjeblik

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9643: 31 Aug 2011, 20:38 »

Lyder som en god idé. Opstemt Jeg har hørt lidt hvisken om at Arteta buddet blev trukket tilbage samtidig med at vi forhøjede buddet på Hazard, men det er dog fra en upålidelig kilde Tunge

Hey! Jeg mente nu, at han ikke ville tage til Liverpool.. men fair nok - hvis vi får ham, er det HELT fint med mig, at skulle grines lidt af! Det ville skam være det værd. Gange 200.

Chris Wheatley:
Lots of votes in our poll. Benayoun or Arteta? Just ONE person said they'd want to see Benayoun in an Arsenal shirt. Yep, 1.

Haha. Hvor er folk vilde med Benayoun.

JKJ
Gæst

« Svar #9644: 31 Aug 2011, 20:39 »

Ang rygterne om Hazard er der jo forlydner om at Liverpool har forkøbsret på ham efter Joe Cole rygterne.

Det er vel ikke ligefrem gode nyheder for jer hvis det er sandt

Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010