home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DarrylMug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347162 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9600: 31 Aug 2011, 18:53 »

Med alt det der har været om Arteta de sidste par timer, må jeg sige at jeg bliver superskuffet hvis vi ender med Benayoun.

Iandennisbbc Ian Dennis
 by philmcnulty
I'm told Yossi Bennayoun is heading for Arsenal. #BBCfootball

Naustratze
Gæst

« Svar #9601: 31 Aug 2011, 19:04 »

Enig

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9602: 31 Aug 2011, 19:12 »

BREAKING NEWS: Chief correspondent Wayne Veysey exclusively reveals that Arsenal's Nicklas Bendtner is in talks with Blackburn ahead of a proposed £8 million move as move to Stoke City breaks down due to wage demands.

Fra Goal.com

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #9603: 31 Aug 2011, 19:26 »

"Time for a transfer deadline day LOL to calm us all down for a short while -  'Arsenal sign Messi' rumour trends on Twitter..." - LOL, I wish

Szczesny
Manager

« Svar #9604: 31 Aug 2011, 19:27 »

Med alt det der har været om Arteta de sidste par timer, må jeg sige at jeg bliver superskuffet hvis vi ender med Benayoun.

Iandennisbbc Ian Dennis
 by philmcnulty
I'm told Yossi Bennayoun is heading for Arsenal. #BBCfootball

Ville være en kæmpemæssig skuffelse!

og nu denne skuffelse:

It would appear that Totttenham are clearing the decks for the arrival of Bolton defender Gary Cahill. Time is running out for that one to go through, but then we know Harry Redknapp likes to leave things late, doesn't he?

Men om ikke andet, så fik søndagens opgør sat lidt gang i aktiviteten for forhandlerne

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Naustratze
Gæst

« Svar #9605: 31 Aug 2011, 19:27 »

Ville blive ekstremt glad hvis vi fik Arteta, har altid synes han var en stor spiller.
Ville samtidig blive skuffet hvis det endte med Benayoun, han har haft sin tid.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9606: 31 Aug 2011, 19:36 »

Det ville bestemt være skuffende med Benayoun. Selvfølgelig er han bedre end ingenting (pga. manglen på bredde), men efter alle de navne, vi har været sat i forbindelse med.. ja, så ville det være vildt ærgeligt. Arteta er jeg derimod ret vild med. Holder han sig skadesfri, ville han potentielt være årets signing.

Desværre er dette lige blevet skrevet, mens jeg skrev ovenstående:
@JamieDalton82 Jamie Dalton
Arteta deal looks off.

Suk. Bare vi får ordnet det, eller finder en anden - som ikke er Benayoun.

EDIT: Begrundelsen er åbenbart, at de vil have £15m for ham, hvilket vi ikke er vilde efter at give (formentlig grundet hans skadeshistorik). Dog kan det tænkes, at vi kan forhandle den lidt ned - transferen lyder ihvertfald ikke umulig, hvis vi følger dette tweet.
@JamieDalton82 Jamie Dalton
Reports say Everton want £15m - Arsenal walked. I said "looks" off. Looks unlikely at present minute.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 19:38 af Indsæt_Navn » Logged

Seller95
Manager

« Svar #9607: 31 Aug 2011, 19:36 »

JamieDalton82 Jamie Dalton
Arteta deal looks off.

Hent nu bare Arteta!

EDIT: Too late..

EDIT EDIT: JamieDalton82 Jamie Dalton
Reports say Everton want £15m - Arsenal walked. I said "looks" off. Looks unlikely at present minute.

Hvad siger i andre Gooners, er £15m for meget?
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 19:38 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9608: 31 Aug 2011, 19:39 »

Nej da, det er bare om at hoste op med pengene. Der er flere hvor de kommer fra, og £15mio er billigt for Cescs erstatning. Vi kan sgu ikke gå discount på den front.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9609: 31 Aug 2011, 19:41 »

Tja. Husk nu på, hvor ofte han har været skadet, Gazlgor. Hvis han er kommet sig over det, så er £15m ikke for meget, men hvis han nu kommer til at sidde ude i 7 måneder, så er det lige i overkanten. Everton er i økonomiske problemer, og vil derfor forsøge at hustle os. Samtidig betyder det dog, at de er "nødt" til at sælge, så hvis vi nu presser dem lidt, kan vi nok få ham til 12~.

Forresten er der stadig lidt løse rygter om, at vi vil leje Adam Johnson sæsonen ud.

EDIT: Med "løse rygter" mener jeg forresten, at der ikke er noget konkret. Tror ikke på den, og ville ikke være glad for sådan en handel.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9610: 31 Aug 2011, 19:42 »

Scott Dann skulle angiveligt til lægetjek hos Blackburn..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Zone 43
Manager

« Svar #9611: 31 Aug 2011, 19:43 »

SkySportsNewsSky Sports News
Big news on Yossi Benayoun coming up now - tune into Sky Sports News on Sky 405 or via Sky Go #ssn #deadlineday
4 minutes ago

Mon skiftet er tæt på/en realitet?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9612: 31 Aug 2011, 19:47 »

Jeg har lige hørt, at Benayoun skulle være på lån. Det er lidt mindre slemt, end at købe ham, men alligevel er jeg ikke positiv overfor det. Holder stadig på, at han kun er "bedre end ingenting". Håber fortsat på Arteta.

Desuden er der (vistnok) stadig rygter om, at Benayoun tager til Liverpool, Zone. Arsenal ser dog ud til at være den mest sandsynlige destination. Vi får se. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9613: 31 Aug 2011, 19:51 »

Håber sgu at Liverpool løber med ham og dermed et middelmådigt indkøb. Vi har brug for bedre end Benayoun... Men ja, en låneaftale er vel et eller andet sted bedre end at købe ham. Men det kan ikke være vores eneste midtbanekøb!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9614: 31 Aug 2011, 19:56 »

Man skal heller ikke altid tro på at der står det er "OFF" med Arteta .. Selvfølgelig sker det nogen gange..

Men da vi købte Arshavin ved denne tid, der var der også en masse om at, han var fløjet afsted til Rusland igen blah blah...
Så, lad os håbe vi får ham, også kan låne Benayoun.. Så er der også lidt bredde Smiley

Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010