home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347217 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9585: 31 Aug 2011, 17:01 »

@MattLawExpress Matt Law
Told arsenal is a mad-house today and they're working v v hard to get a midfielder. No definitive progress as yet though

Der er godt nok ikke sket meget på rygtefronten i den seneste.. ja, næsten halve time. Mertesacker skulle have signet, og kommet godt gennem lægetjekket. Dermed bliver han offentliggjort senere. Det er dog næppe noget nyt. :-)

Vi skulle forresten også have droppet M'Vila, da de kræver alt for meget for ham. Noget i stil af £40m. Latterligt.

Andre Santos kostede desuden £7m, i følge Fenerbache.

Jeg spammer nok videre, når der sker noget nyt. Peace

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9586: 31 Aug 2011, 17:07 »

Så er Mertesacker gået igennem. Det er blevet offentliggjort på klubbens egen side. Link.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9587: 31 Aug 2011, 17:09 »

Så mangler vi bare midtbane manden Opstemt

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9588: 31 Aug 2011, 17:11 »

Så er Mertesacker gået igennem. Det er blevet offentliggjort på klubbens egen side. Link.

Skønt! Smiley Så må man da håbe at han kan rette lidt op på vores sejlende defensiv.
Jeg spammer nok videre, når der sker noget nyt. Peace
Ja gør du endelig det Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9589: 31 Aug 2011, 17:30 »

Fint med André Santos og Per Mertesacker bekræftet, men jeg håber ikke vi er færdige endnu. Vi mangler minimum én midtbanespiller, og så nærer jeg stadig et spinkelt lille håb om Gary Cahill...

EDIT: I øvrigt er det lige blevet talt sammen at vi i løbet af de sidste 12 uger har sagt farvel til intet mindre end 20 spillere - noget af en udrensning.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9590: 31 Aug 2011, 17:32 »

Lansbury lader til at blive solgt til West Ham. Måske lejet ud, men da (så vidt jeg ved) kun er et år tilbage af hans kontrakt, er det vel nærmest det samme.

Prisen på M'Vila, som skræmte os væk, er åbenbart "kun" £22m. Coquelin er rykket op på førsteholdet i stedet. Vi går dog stadig efter en central midtbanespiller. Arteta og Fellaini er der lidt snak om. Længere fremme på banen er Kalou nævnt, men det tror jeg simpelthen ikke, der er hold i. Arteta kunne jeg derimod godt forestille mig, og han er da også utvivlsomt en klassespiller -- når han ikke er skadet.

Det bliver spændende i de næste timer. :-)

Fint med André Santos og Per Mertesacker bekræftet, men jeg håber ikke vi er færdige endnu. Vi mangler minimum én midtbanespiller, og så nærer jeg stadig et spinkelt lille håb om Gary Cahill...

Ditto. Desværre tyder det dog på, at Cahill tager til Sp*rs. Meget ærgeligt. Jeg håber virkelig ikke, at det sker. Bliver han i Bolton, så er det ok, da vi så kan hente ham gratis til næste år, men Sp*rs.. nej. Bare nej.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9591: 31 Aug 2011, 17:36 »

Nu skriver alle liveblogs + folk på twitter, at Lansbury til West Ham er gået helt igennem, og at han dermed vil spille for dem resten af sæsonen. Med kontraktudløb i 2012, er det nok farvel til ham. Der står dog endnu ikke noget om det på Arsenals eller West Hams officielle sider. Jeg editer denne post, når det er kommet op.

I mellemtiden snakker folk fortsat om, at Dempsey kan være på vej ind, mens de fleste stadig frygter, at vi ender med Benayoun.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9592: 31 Aug 2011, 17:38 »

Efter Mata røg til Chelsea, ville det være en katastrofe hvis Tottenham napper Cahill.

Lansbury har rigtig nok kontraktudløb næste sommer, så det er nok det sidste vi har set til ham.

Jeg tror en spiller som Fellaini kunne blive en stor gevinst for os, og der er generelt mange spillere i Everton som jeg gerne så i Arsenal. Jagielka, Baines, Rodwell, Fellaini, Arteta...

EDIT: Dempsey eller Benayoun ville bare være... meh.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9593: 31 Aug 2011, 17:53 »

johncrossmirror John Cross
Hearing #AFC bang in for Arteta, very hopeful of getting deal done before deadline. See Mirror website for latest transfers

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9594: 31 Aug 2011, 17:55 »

Det er lige inden, vi burde købe Everton. Så kan de agere reservehold for os, når vi har plyndret deres mandskab. crazy

Chris Wheatley
@GoonerTalk Chris Wheatley
The London club who are attempting to sign Renato Augusto from Leverkusen is Arsenal, according to the Telegraph.

Følger ikke så meget med i tysk fodbold, og kender derfor ikke alverden til ham. Hvis nogen ved mere, må de meget gerne fortælle lidt om ham. :-)

Både Matt Law og John Cross siger samtidig, at vi kæmper med næb og klør, for at få fat i Arteta. Der skulle stå mere om det på Daily Mirror. Desværre har jeg pludselig fået lidt travlt, så jeg kan ikke nå at finde linket. Tilbage senere. Vil prøve at skrive lidt herinde fra mobilen, hvis jeg studser over noget på Twitter.

EDIT: g00n var vist ret meget hurtigere end mig der! Opstemt

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9595: 31 Aug 2011, 17:56 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9596: 31 Aug 2011, 17:58 »

John Cross siger vi har budt £10M for Arteta.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9597: 31 Aug 2011, 18:10 »

Joel Campbell er blevet lejet ud til Lorient.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9598: 31 Aug 2011, 18:12 »

...som i øvrigt også har overtaget Gilles Sunu permanent.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9599: 31 Aug 2011, 18:39 »

Arteta ville være perfekt. Han kunne sagtens agere stand-in for Fabregas, og med Wilshere og Song øvrigt på midtbanen, så bliver det pludselig et rigtig godt hold vi kan stille os. Hvis Arteta også kommer til Arsenal, tør jeg godt tro på medaljer igen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010