home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 637 638 [639] 640 641 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347218 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9570: 31 Aug 2011, 15:21 »

Den køre på Juan Manuel Vargas nu

Comment From Dar Dar: ]
Off twitter now but.....The Peruvian media seem to be really getting behind the Juan Manuel Vargas to #Arsenal story

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9571: 31 Aug 2011, 15:21 »

Sikke på at det ikke er Neymar?

Utroligt som folk skal kritisere mine dumme-fejl. Men jo, selvfølgelig er det Neymar Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søgaard
Gæst

« Svar #9572: 31 Aug 2011, 15:58 »

Forresten, så sendte vi vores spiller nr. 150 på banen i kampen mod United. Arsenal.com har lidt statistik, og de første 11 inkluderer en dansker: The first 11 players to represent the Club in the Premier League were David Seaman, Lee Dixon, Nigel Winterburn, David Hillier, Steve Bould, Tony Adams, John Jensen, Alan Smith, Kevin Campbell, Paul Merson and Anders Limpar. - Søgaard, læg lige mærke til sidste navn på listen.. Tunge
Hvad skal jeg lægge mærke til ved Anders Limpar? Tunge

Lavezzi
Gæst

« Svar #9573: 31 Aug 2011, 16:01 »

Suljemani er sidste mand på rygtemøllen til Arsenal
Da West Ham ville leje Suljemani fik han ikke arbejdstilladelse, jeg ved dog ikke, om han igen får svært ved at få den, hvis han skulle skifte til Arsenal.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9574: 31 Aug 2011, 16:02 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9575: 31 Aug 2011, 16:07 »

Klasse!

Virkeligt godt køb. Kan Santos ikke også dække positioner lidt længere fremme på banen om nødvendigt?

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9576: 31 Aug 2011, 16:14 »

Da West Ham ville leje Suljemani fik han ikke arbejdstilladelse, jeg ved dog ikke, om han igen får svært ved at få den, hvis han skulle skifte til Arsenal.

Der skulle eftersigende ikke være noget ved interessen.

Måske jeg tjekker de forkerte sites og medier, men synes faktisk der er skræmmende stille omkring nye spillere til jer.
Der er rygter og historie om masser af andre historier, men Arsenal synes jeg stort set ikke man hører noget til.

Enten holder i jeres aftaler forbavsende godt hemmelige eller også er der noget der ikke helt går efter planen  Peace

Der sker ret meget. Som BIF-Boy skriver, har vi lige hentet Santos. Mertesacker skulle også være hjemme. Derudover er der snak om Montolivio, som eftersigende skulle være på vej til London (men hvem er ikke det, i følge rygtebørsen? :-P). Jeg har også lige læst, at Wenger skulle være i Frankrig, for at snakke med Sakho. Derudover er der selvfølgelig også en række andre - herunder Vargas, Yossi B. (NEEEEEEJ) mm..

Hvis du er interesseret, vil jeg råde dig til at læse med hos Jamie Dalton, Jamie Sanderson (begge på twitter), samt Metro Sport, som har en live-blog om rygter (og tilhørende transfers) vedrørende samtlige PL klubber.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9577: 31 Aug 2011, 16:16 »

Klasse!

Virkeligt godt køb. Kan Santos ikke også dække positioner lidt længere fremme på banen om nødvendigt?

Han kan formentlig spille venstrekant, om ikke andet. Jeg så lidt youtube-gøgl med ham her i går, og han så ud til at være helt vanvittig, rent teknisk. Han har vist også et mål-snit på en kasse hver femte kamp, over de sidste 2 år. Det tyder jo ihvertfald på, at han kan noget offensivt. :-)

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9578: 31 Aug 2011, 16:21 »

Santos nr. 11 Smiley
Vigtigt med en ny VB (Det havde vi fandme brug for!).... Nu vil jeg dog lige se manden i aktion før jeg jubler for meget.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9579: 31 Aug 2011, 16:23 »

Jamie Dalton: Arsenal working on one more deal after Mertesacker. Be happy if it's a decent midfielder. 
Ser ud til der osse dukker en Midtbane op ifølge diverse fans på forums kan man fovente nr 8 bliver en bestseller, spændene spændene

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9580: 31 Aug 2011, 16:29 »

Jamie Dalton: Arsenal working on one more deal after Mertesacker. Be happy if it's a decent midfielder. 
Ser ud til der osse dukker en Midtbane op ifølge diverse fans på forums kan man fovente nr 8 bliver en bestseller, spændene spændene

Der har været snak om både Montolivio og Honda (som er en af dem, jeg glemte at nævne i min seneste post).

Santos nr. 11 Smiley
Vigtigt med en ny VB (Det havde vi fandme brug for!).... Nu vil jeg dog lige se manden i aktion før jeg jubler for meget.

Enig. Der er stadig lidt snak om Vargas, og det kunne jo være spændende, hvis han også kom (selvom jeg ikke tror på det - på en skala fra 1-10, er det vel en 3'er). I så fald kunne de jo også benyttes på venstrekanten, når begge var klar. :-)

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9581: 31 Aug 2011, 16:32 »

Ingen Honda http://www.skysports.com/story/0,,11670_7140318,00.html og heller ingen Benayun ifølge Jamie Dalton

Har dog ikke set rygtet med Montolivio.... Men derimod bliver der snakket meget varmt om Martin Marvin

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Seller95
Manager

« Svar #9582: 31 Aug 2011, 16:34 »

Gourcuff skulle også være en mulighed. Ville bestemt ikke klage, hvis vi købte ham. Smiley
http://www.caughtoffside.com/2011/08/31/arsenal-close-in-on-record-breaking-24m-playmaker-signing
Ved dog ikke, hvor troværdig Caughtoffside er.. Wink

Arsenal <3

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9583: 31 Aug 2011, 16:38 »

Gourcuff skulle også være en mulighed. Ville bestemt ikke klage, hvis vi købte ham. Smiley
http://www.caughtoffside.com/2011/08/31/arsenal-close-in-on-record-breaking-24m-playmaker-signing

Heller ikke her men ville bestemt være en klasse signing  Thumbs Up

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9584: 31 Aug 2011, 16:39 »

Meget lidt troværdig. Det er vistnok den værste gøgler-side. I følge folk som Jamie Sanderson (som er noget nær den mest troværdige, vi kan få fat i), er der ingen chance for det, bl.a. grundet hans nuværende skade. Vi har brug for midtbanespillere, vi kan bruge med det samme.

Ingen Honda http://www.skysports.com/story/0,,11670_7140318,00.html og heller ingen Benayun ifølge Jamie Dalton

Har dog ikke set rygtet med Montolivio.... Men derimod bliver der snakket meget varmt om Martin Marvin

Martin ville vi have til næste år, men det var med antagelsen, at vi ville få Hazard i denne sommer. Da den transfer ikke lader til at gå igennem, er der ganske rigtigt gode muligheder for, at Martin kommer ind i år i stedet, selvom klubben ellers havde vurderet, at han mangler lidt erfaring. :-)

Sider: 1 ... 637 638 [639] 640 641 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010