home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347699 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9135: 21 Aug 2011, 14:50 »

Det kan faktisk godt passe at wenger kigger mod frankrig igen. Vi fik jo vist afvist et bud på Lucho Gonzales fra Marsielle. Ved ikke rigitg om han er den rette ham. Er han ikke meget skadet??

Arsenal FC!!

Szczesny
Manager

« Svar #9136: 21 Aug 2011, 15:58 »

Problemet for Wenger er vel at han intet har lavet hele sommeren, vi vidste vel alle holdet skulle forstærkes ?

Jeg forstår ikke at man ikke køber Parker, han er ikke dyr, kan spille på højt plan i ligaen. Ja han er ingen ung spiller, men det er der vel forfanden nok af på jeres hold?

Jeg tror nu nok i skal komme i CL, men er udsigterne bedre bare fordi i gør det?

Det seneste jeg har læst mht Mata og Arsenal, er at Mata ikke vil snakke yderligere, før han ser om vi kval'er til gruppespillet... Så JA, udsigterne er bedre ved et CL-gruppespil

Er i øvrigt enig i, at det ville være fornuftigt at hente Parker

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9137: 21 Aug 2011, 16:31 »

Hvad med spillere som Gourcuff, Yann Vila, Moussa Sissoko, Miralem Pjanic eller Michael Bastos så? Smiley Ville passe glimrende ind i Wengers filosofi imo Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9138: 21 Aug 2011, 16:41 »

En spiller som Yann M'Vila eller Sissoko tror jeg godt Wenger kunne bruge.

Arsenal FC!!

mist747
Ynglingespiller

« Svar #9139: 21 Aug 2011, 16:54 »

Arsenal har lige fået afvist et bud på 20 mio. pund af Rennes på M'Vila, plus at Wenger tidligere har udtalt at han er stor fan af ham, så det kunne godt tyde på at han er en mand der kunne være på vej til Arsenal.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9140: 21 Aug 2011, 17:23 »

Ham så jeg meget gerne komme Opstemt han er klasse

Brøndby ´96
Arsenal ´96

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9141: 21 Aug 2011, 18:50 »

Arsenal linked with £30m double swoop for Everton pair Leighton Baines and Phi Jagielka - http://t.co/Qw8R6wn
Arsenal to launch new bid for Yann M'Vila this week - somewhere in the region of €25m - http://t.co/TDloUGU
Ja tak det ville være lækkert

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9142: 21 Aug 2011, 18:57 »

Baines, Jagielka/Cahill, Parker, Kaka til leje - jo tak, bare kom. Men hvor meget af det er realistisk?

Szczesny
Manager

« Svar #9143: 21 Aug 2011, 19:08 »

Baines, Jagielka/Cahill, Parker, Kaka til leje - jo tak, bare kom. Men hvor meget af det er realistisk?

Ingen... så længe check-hæftet er låst inde i pengeskabet, og Arsene ikke kan huske koden

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9144: 21 Aug 2011, 19:09 »

Kaka Tror jeg ikke på p.g.a hans løn Real vil nok ha hele hans løn dækket hvis han skal lånes ud
Parker tror jeg heller ikke på det er hans alder der gør det
M`vila vil tilgengæld være en rigtig Wenger signing
Baines kan jeg osse ha lidt svært ved at tro på da Wenger har sagt at Gibbs ville få chancen i år

PhilipFlink
Manager

« Svar #9145: 21 Aug 2011, 20:14 »

Ingen... så længe check-hæftet er låst inde i pengeskabet, og Arsene ikke kan huske koden

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9146: 21 Aug 2011, 20:43 »

Baines og Jagielka - nej tak. Synes ikke Jagielka virker specielt sikker og ser egentligt hellere Koscielny og Vermaelen der. Så meget hellere Cahill. Gibbs er der fremtid i og venstre back er imo ikke de,r hvor vi skal forstærke os.

Vila for 25 er meget. Ved ikke om det er for meget. Kaká kunne være verdensklasse at få indlemmet i truppen!

JKJ
Gæst

« Svar #9147: 21 Aug 2011, 20:47 »

Baines og Jagielka - nej tak. Synes ikke Jagielka virker specielt sikker og ser egentligt hellere Koscielny og Vermaelen der. Så meget hellere Cahill. Gibbs er der fremtid i og venstre back er imo ikke de,r hvor vi skal forstærke os.

Vila for 25 er meget. Ved ikke om det er for meget. Kaká kunne være verdensklasse at få indlemmet i truppen!

Er der iøvrigt nogen melding om hvad der skete og hvor galt det egenligt står til med Koscielny? Det så dælme ikke godt ud da han måtte udgå igår.

Og Riss, hvorfor ikke have en gardering for de 2 og gerne mindst en på samme niveau. Det er jo ikke nok at have 11 gode startere hvis man ikke har en fuldgod erstatning der kan gå ind på holdet ved skader og karentæner.

Edit: fik lige den her på Sky:

7:45
Breaking News:
Valencia have announced that an agreement has been reached with Chelsea to take Juan Mata to Stamford Bridge
.

Så han var nok aldrig rigtig en mulighed Wink
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 20:52 af JKJ » Logged

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9148: 21 Aug 2011, 20:53 »

Her er en artikel om det der forgår i Arsenal http://t.co/7UK3Ir1

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9149: 21 Aug 2011, 21:33 »

Rennes har netop udtalt at M'Vila ikke bliver solgt.

Forstår ikke at du ikke ønsker en ny venstre back. Kan godt være der er fremtid i Gibbs, men det går bare ikke at have en spiller som fortsætter trenden med at være skadet det meste af tiden som førstevalg på pladsen. Når den næste i rækken er Traore, står det ret klart at det er en plads der trænger til forstærkning. Baines ville være perfekt.

Cahill eller Jagielka, bare vi kunne få en af dem, så ville jeg være glad.

EDIT: I øvrigt menes det at forskellen mellem den pris Chelsea køber Mata for, og den pris Wenger var villig til at betale, er på €4M. Fuldstændig latterligt.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 21:35 af g00n » Logged

Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010