home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347495 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9030: 16 Aug 2011, 19:45 »

Så er startopstillingen ude:

Sczcesny
Sagna Koscielny Vermaelen Gibbs
Song
Ramsey Rosicky
Walcott        Gervinho
Chamakh

Bænk: Fabianski - Oxlade-Chamberlain - Djourou - Arshavin - Frimpong - Jenkinson - Bendtner

Kampen kan ses direkte på TV2 Sport

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9031: 16 Aug 2011, 22:40 »

Til alle jer Eboue fans!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #9032: 16 Aug 2011, 22:41 »

hahaha, den mand er fantastisk Opstemt held og lykke i galatasaray til ham!

Chamberlain15
Manager

« Svar #9033: 16 Aug 2011, 22:46 »

Er vi ikke allesammen Eboue fans? Manden er et geni, dog er hans fodboldevner ikke helt i top, men manden er, og vil altid være, et geni. Han er vel også en af de skøreste Arsenal spillere til dato! Eboue! <3

Utrolig ringe kamp fra vores side idag. Jeg havde nu egentlig ikke de store forventninger, men stadigvæk ringe at vi bliver udspillet i dele af kampen, af et Udinese hold der har solgt deres bedste spillere i hver kæde, i løbet af sommeren. Chamakh var virkelig en skandale, og jeg skammer mig efterhånden over at hans navn står bag på min Arsenal trøje, fra sidste år. Sczcesny stod sgu endnu en god kamp, og ingen tvivl om at han er vores de næste 10-15 år! Han er fantastisk!

KOM NU MED DE INDKØB WENGER!
« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 22:50 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9034: 16 Aug 2011, 22:49 »

Lille forventer faktisk at Arsenal kommer med et bud på Eden Hazard, her efter at cesc er blevet solgt 30 mil euro er deres pris kan kun sige sæt igang

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9035: 16 Aug 2011, 22:50 »

Vi spillede som det vi er, med den nuværende trup - et middelmådigt hold. Selvfølgelig var Wilshere og van Persie savnet, men bredden er bare ikke stor nok når man skal have spillere som Frimpong og Jenkinson med. Og nu er både Djourou og Gibbs (surprise!) føjet til skadeslisten, så nu kommer det VIRKELIG til at gøre ondt at vi ikke har købt ordentligt ind defensivt endnu.

Szczesny er verdensklasse, og bliver naturligvis verdens bedste målmand en dag. Sagna var solid, og det var Vermaelen vel egentlig også. Jenkinson virkede nervøs da han kom ind, mens Frimpong faktisk gjorde et rigtig fint indhop. Chamakh fik bare bevist endnu engang at han intet har at gøre i Arsenal. Skandaløst ringe, igen.

EDIT: Eboué er selvfølgelig en lækker, lækker dreng. Alt godt til ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9036: 16 Aug 2011, 22:53 »

Lille forventer faktisk at Arsenal kommer med et bud på Eden Hazard, her efter at cesc er blevet solgt 30 mil euro er deres pris kan kun sige sæt igang

Ja, det er da bare om at sige GO! Skide være med de €30mio, der er flere hvor de kom fra!

Med hensyn til kampen tror jeg g00n har sagt det meste. Er imponeret over Jenkinson og Frimpong der som 19 årige går ind og yder den store indsats, og samtidig var Sagna og Vermaelen solide. Song og Koscielny (især Song) lavede uendelig mange ringe fejlafleveringer, og Chamakh er slet ikke inde på holdet. Hvis vi ikke havde skulle skifte 2 forsvarsspillere ud, tror jeg helt bestemt at han var blevet pillet ud for Bendtner. Skidt at vi får de to skadet, men lad os håbe at Wenger vælger Jenkinson på venstre back hvis Gibbs er ude, og så Vermaelen og Koscielny på midten, så vi slipper for Squid. Og nu må der MEGET gerne snart komme indkøb, og HELST før lørdag...

N17
Manager

« Svar #9037: 16 Aug 2011, 23:03 »

På et tidspunkt synes jeg faktisk, at Eboue var en af de mest lovende backs i PL, men så kom Sagna og overtog pladsen da Eboue blev skadet(mener jeg) - og siden må man sige, at han har været klasse.

I øvrigt fed nok video af Djorou Wink
http://www.youtube.com/v/GeUmJMfHvyA&feature=related

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9038: 16 Aug 2011, 23:10 »

Ja, det er da bare om at sige GO! Skide være med de €30mio, der er flere hvor de kom fra!

Med hensyn til kampen tror jeg g00n har sagt det meste. Er imponeret over Jenkinson og Frimpong der som 19 årige går ind og yder den store indsats, og samtidig var Sagna og Vermaelen solide. Song og Koscielny (især Song) lavede uendelig mange ringe fejlafleveringer, og Chamakh er slet ikke inde på holdet. Hvis vi ikke havde skulle skifte 2 forsvarsspillere ud, tror jeg helt bestemt at han var blevet pillet ud for Bendtner. Skidt at vi får de to skadet, men lad os håbe at Wenger vælger Jenkinson på venstre back hvis Gibbs er ude, og så Vermaelen og Koscielny på midten, så vi slipper for Squid. Og nu må der MEGET gerne snart komme indkøb, og HELST før lørdag...
Der skal købes en ny CB og han skal være klar Lørdag ellers er det the Squid sammen med Kos og TV5 på venstre back

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9039: 16 Aug 2011, 23:12 »

Ramsey har virkeligt en eminemt boldkontrol og kan egentligt på mange måder sammenlignes med Fabregas. Hvis vi er i stand til at spille med en midtbane bestående af Song, Wilshere og Ramsey ville jeg være yderst fortrøstningsfuld. Han spiller overhovedet ikke sin bedste kamp, men han virker sikker og rolig med bolden og har et dejligt drive.

Ærgeligt med Gibbs. En mand som jeg ser som Arsenal nye venstreback de næste 10 år. Godt drive og hurtigere en Clichy.

Walcott og Gervinho gør det egentligt fint. I sær Gervinhos sidste aktion var klasse.

Men generelt en dårllg kamp. Song skuffer mig lidt ligesom Rosicky (det er nok bare hans generelle niveau) ligesom Chamakh er mere interesseret i at se godt ud end at spille fodbold. Manden skal seriøst væk. Magter ikke at se på den fuldstændig håbløse prettyboy længere Skuffet

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9040: 16 Aug 2011, 23:42 »

Det her er saftsusme sjovt:

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9041: 17 Aug 2011, 00:32 »

Haha fedt lavet Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9042: 17 Aug 2011, 16:09 »

Nu har Song fået 3 spilledages karantæne for at stemple Barton Skuffet

Arsenal FC!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9043: 17 Aug 2011, 16:51 »

Det er der vist ikke det store at sige til.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9044: 17 Aug 2011, 20:54 »

JamieDalton82 Jamie Dalton
French journo Mickäel Martin @mikamartinhaim tweets Nasri deal to City is done. 4 year deal. €29m fee.

£25,5M for en mand som har haft 6 gode måneder på 3 sæsoner, og har 12 måneder tilbage af kontrakten - vi kan vist kun være tilfredse.

Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010