home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347817 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8520: 08 Jul 2011, 12:17 »

Ifølge dagens rygter op indkast.dk, skulle barca være villige til at smide Maxwell eller Abidal oven i handelen med Fabregas. Jeg tror dog ikke at det passer. Vi skal ikke have Maxwell til Arsenal, vi skal have Baines. Abidal der imod, ville jeg godt have til barca. Han er verdens bedste venstre back syntes jeg, så ham kunne vi godt bruge. Tror dog ikke at Barca vil slippe ham.

Rygterne er hentet på BBC daglige transferliste:

Barcelona are set to tempt the Gunners into accepting a cut-price transfer offer for Cesc Fabregas by throwing either Maxwell or Eric Abidal into the deal.
Full story: Metro

JKJ
Gæst

« Svar #8521: 08 Jul 2011, 12:20 »

Jo det kan det helt sikkert. Der er mange ulemper ved at hente spillere sent, medmindre man går efter folk som Nasri der kan forlade klubben gratis sommeren efter, da man jo så ellers kan risikere at de ryger på en Bosman. Det er lidt fesent at se at United henter gode forstærkninger i form af Young og De Gea, mens vi selv laller lidt rundt og ikke kan få finaliseret nogle handler. Jeg ville også ønske at Wenger var mere handlekraftig, men det har han desværre aldrig været og vil aldrig blive. Det ser ud til at Gervinho kommer snart, men ellers er alt stadig på rygtebasis, hvor der kommer et nyt navn frem hver dag. Lad os da få laver handlerne færdige, så vi kan blive klar til næste sæson, der vel kan betegenes som knald eller fald for Wenger.

Og hvad sker der for at Liverpool foretrækker Downing frem for Mata.. Det siger vist alt om deres transferpolitik Wink

Det er efterhånden den samme historie gang på gang, men det kan jeg så også læse mig frem til i selv mener og er ved at være godt trætte af.

Ang Downing så er vi jo ude efter engelske spilelre på maks 26 år iflg den officielle transfer politik fra FSG. Så kan man lide den eller ikke, men sådan er den jo.

Jeg kan tildels godt lide den, men vi skal bestemt ikke kun handle med skyklapper på og se os totalt blinde på engelske spillere.

Szczesny
Manager

« Svar #8522: 08 Jul 2011, 14:56 »

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8523: 08 Jul 2011, 21:28 »

På bold.dk står der at Wenger har udtalt at man er ved at lukke handelen med Gervinho, hvilket jo er godt Smiley Håber at han skifter, tror at han kunne blive en vigtig spiller for Arsenal i den kommende sæson.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8524: 09 Jul 2011, 10:31 »

Der er skam også en artikel på arsenal.com hvor han siger præcis det samme ... Smiley

I øvrigt rigtig fed side, hvis man vil se hvor mange spillere vi er blevet linket til, og hvor tit. Der står også hvilke spillere der er blevet linket til et salg. http://arsenalssillyseason.blogspot.com/p/arsenal-players-going.html

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #8525: 09 Jul 2011, 12:01 »

Der er skam også en artikel på arsenal.com hvor han siger præcis det samme ... Smiley

I øvrigt rigtig fed side, hvis man vil se hvor mange spillere vi er blevet linket til, og hvor tit. Der står også hvilke spillere der er blevet linket til et salg. http://arsenalssillyseason.blogspot.com/p/arsenal-players-going.html

Der har da vist været et par rygter om Cesc og Nasri  crazy

Bendtner er også godt med, han han er helt uden for deres rækkevide på rygtebasis  Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8526: 09 Jul 2011, 12:09 »

Kan se i rejeser til Malaysia her i weekenden og der forventes det at Nasri tager med.

Cesc derimod skal ikke med fordi han har en skade.
Hvor godt et kendskab har i til klubben og om det er sandt eller der ligger noget andet til grund for at han ikke skal med?

Citat: Nasri is expected to travel with the squad this weekend when they fly to Malaysia for a tour of Asia.

But Arsenal said Fabregas has a muscular injury and is likely to be left behind

Hele indlæget: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14088970.stm

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8527: 09 Jul 2011, 12:43 »

Altså han er skadet og det giver nok bedre mening at holde ham hjemme og få ham fit til sæsonstart, med det sagt er der ingen tvivl om at vi er i forhandlinger med Barcelona, så han kan sagtens gå hen og blive solgt. Jeg ville dog holde mig fra at tolke noget videre ud fra at han ikke er med til Asien.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #8528: 09 Jul 2011, 12:47 »

Det problem i musklen er et han har haft vedvarende problemer med.

Det er dog også en belejlig undskyldning.

Tror kun Wenger får sin vilje med én af de to herrer, og det blir Samir.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8529: 09 Jul 2011, 14:51 »

Jeg synes faktisk ikke der er meget der tyder på at Samir skulle forlænge indtil videre, i virkeligheden ville det give bedst mening at beholde Fabregas og sælge Nasri for 200 mio. til City, samt så sælge Fabregas næste sommer til en 3-400 mio. Sælger vi derimod Cesc og holder på Nasri indtil kontraktudløb får vi langt færre penge og står ikke stærkere spilmæssigt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #8530: 09 Jul 2011, 15:08 »

Jeg synes faktisk ikke der er meget der tyder på at Samir skulle forlænge indtil videre, i virkeligheden ville det give bedst mening at beholde Fabregas og sælge Nasri for 200 mio. til City, samt så sælge Fabregas næste sommer til en 3-400 mio. Sælger vi derimod Cesc og holder på Nasri indtil kontraktudløb får vi langt færre penge og står ikke stærkere spilmæssigt.

Hvis Wenger får sin vilje med Samir betyder selvfølgelig at Samir forlænger, så er den problemstilling der slet ikke Peace

Rygterne går jo på at Samir blir tilbudt 110k nu, hvilket vil gøre ham til den bedst betalte i truppen, og netop dét, ser jeg som et signal om at Cesc er på vej ud.

Det bliver jo endnu mere spændende at følge, end transfertilgangen. Hjemmesiden skriver i øvrigt "the imminent transfer of Gervinho" så den ged er vist barberet, selvom det havde været optimalt, hvis han var kommet med til Asien

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #8531: 09 Jul 2011, 15:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Arsenal-til-Asien-uden-Bendtner-og-Fabregas

Kan selvfølgelig være af mange grunde, men lidt pudsigt at det lige er de to - puster vel lidt til ilden omkring klubskifte, specielt med fokus på Fabregas. Dog synes rygterne at have Nasri som største favorit til at forlade klubben, og han er med??

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #8532: 09 Jul 2011, 15:41 »

Skulle lige til at poste linket også. Wink

Men ja yderst underligt, men jeg tror dog det har noget med en evt. transfer at gøre. Tror at Wenger forlænger med Nasri på et tidspunkt og Fabregas smutter en tur til hjemlandet og snakker lidt med Barcelona. Ved dog ikke med bendtner, men har nu også tidligere skrevet herinde at jeg forventer at Niklas skifter klub i dette eller næste transfervindue, hvis han ikke bliver lejet ud.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #8533: 09 Jul 2011, 16:04 »

Er der nogle som kender en hjemmeside hvor man kan købe den nye Arsenal-shirt billigere end hos sportsmaster og unisport?

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #8534: 09 Jul 2011, 16:13 »

Der er jo denne, men ved ikke om siden er troværdig. Man kan ikke finde firmaet/siden på Trustpilot.

http://protrading.dk/arsenal-158/arsenal-beklaedning-170/

Eller kig hos - http://fodboldexperten.dk/

Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010