home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347794 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8490: 04 Jul 2011, 19:47 »

Fint nok med £7mio for en spiller vi ikke kan stole på mere, og som kun havde et år tilbage af sin kontrakt. Clichy havde nogle rigtig gode år i Arsenal og det er synd at han forlader os på baggrund af et par halvdårlige sæsoner. Han viste i flere sæsoner at han var værdig til at overtage fra Cole, men desværre blev talentet ikke helt til hvad vi håbede. Al held og lykke til dig, og så lad os da erstatte ham med Baines..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8491: 04 Jul 2011, 19:59 »

Jeg tror nu heller ikke Wenger regner med at Gibbs kan holde sig skadesfri. Nu håber jeg bare vi går 100% og benhårdt efter Leighton Baines. Han bliver nok ikke nem at vriste fra Everton, men han ville være den perfekte afløser.

EDIT: Så blev det bekræftet: http://www.arsenal.com/news/news-archive/gael-clichy-joins-manchester-city

Ja, men Jamie Sanderson skriver, at Wenger angiveligt har givet Gibbs "first team assurances" ved seneste kontraktfornyelse. Jeg håber også på Baines, men jeg tvivler.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8492: 04 Jul 2011, 20:17 »

Tvivler også, men håber. Gibbs er god, og har potentialet til at blive rigtig god, såfremt hans skader ikke hæmmer ham mere end de allerede har gjort. Men at satse på ham i hele sæsonen? Det ville jeg ikke turde.

Chamberlain15
Manager

« Svar #8493: 04 Jul 2011, 20:24 »

Det ville da i hvert fald ikke se for godt ud med Gibbs-Traore på venstrebacken.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

PhilipFlink
Manager

« Svar #8494: 05 Jul 2011, 15:54 »

Da vi jo har solgt Clichy, bliver der lige PT et problem på venstreback pladsen...

Jeg læser på twitter fra JohnCrossMirror (vist stort indblik i Arsenal) , at Vermaelen kommer til at blive vores venstreback efter sommer ..

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8495: 05 Jul 2011, 15:56 »

Da vi jo har solgt Clichy, bliver der lige PT et problem på venstreback pladsen...

Jeg læser på twitter fra JohnCrossMirror (vist stort indblik i Arsenal) , at Vermaelen kommer til at blive vores venstreback efter sommer ..
Hmmm... ja så har vi jo så et problem i det centrale forsvar Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8496: 05 Jul 2011, 16:09 »

Det ville da være utrolig dumt, at flytte jeres bedste forsvarsspiller ud på backen. Det tror jeg bestemt ikke I gør.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8497: 05 Jul 2011, 16:10 »

Det ville da være utrolig dumt, at flytte jeres bedste forsvarsspiller ud på backen. Det tror jeg bestemt ikke I gør.

Det kommer jo helt an på hvem der bliver hentet ind i midterforsvaret så

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #8498: 05 Jul 2011, 16:16 »

Ifølge danske medier, er vores nye venstreback Aly Cissokho fra franske Lyon. Smiley
Ved sgu ikke rigtigt, om han kan slå til i engelsk fodbold.

Supra Societatem Nemo

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8499: 05 Jul 2011, 16:19 »

Ser ingen grund til at Cissokho ikke skulle kunne gøre det godt i engelsk fodbold, til gengæld ser jeg heller ingen grund til at flytte Vermaelen ud på backen. Han er drøngod i midterforsvaret, har kun meget meget sjældent spillet back og vi har ikke den fjerneste anelse om hvorvidt han kan gøre det godt derude.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8500: 05 Jul 2011, 16:21 »

Ser ingen grund til at Cissokho ikke skulle kunne gøre det godt i engelsk fodbold, til gengæld ser jeg heller ingen grund til at flytte Vermaelen ud på backen. Han er drøngod i midterforsvaret, har kun meget meget sjældent spillet back og vi har ikke den fjerneste anelse om hvorvidt han kan gøre det godt derude.

Jeg skrev heller ikke noget om at det var godt .. bare hvad folk skrev, om vores situation Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8501: 05 Jul 2011, 20:32 »

Jeg tvivler stærkt på at Vermaelen bliver rykket ud på venstre back. Folk leder lidt efter alternative løsninger da de ved at Wenger har for vane at sælge spillere og ikke erstatte dem ordentligt eller at lave nogle hovsa løsninger. Vermaelen som venstre back er af sidstnævnte kategori. Jeg frygter lidt meget at Wenger igen går i spare-mode og regner med at Gibbs på mirakuløs vis bliver skadesfri og samtidig meget mere defensivt stabil end hand trods alt har været i den seneste sæson. Så stærk har han nu heller ikke set ud.. Og så beholder Traore som en reserve for ham, og håbe på at Gibbs slår igennem på ægte Clichy vis. Det er bare imo slet slet ikke en holdbar løsning og jeg håber virkelig at han får købt en god venstre back.

On another subject, er der nogen der ved hvem nr. 25 er? Jeg kunne ikke lige genkende ham i Pre-season træningen. I øvrigt nice at vores lille asiat rendte rundt med nr. 93 så vidt jeg lige hurtigt så...

Og skægt at se Bendtner rende rundt, når han alligevel ikke kommer til at spille for os i næste sæson. Og hvorfor bliver Eboue ved med at rende rundt i den sports-bh... Han er sgu ikke helt normal Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8502: 05 Jul 2011, 20:33 »

Er det ikke den gps tracker de alle skal rende rundt med?

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8503: 05 Jul 2011, 20:34 »

Det kommer jo helt an på hvem der bliver hentet ind i midterforsvaret så
Det er rigtigt, men der er ikke mange der er bedre end Vermaelen. Så er det efter min mening, nemmere at finde en venstre back, som kan afløse Clichy.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8504: 06 Jul 2011, 00:28 »

Arh, mon dog. Det der menes er nok at det er en af mulighederne, såfremt der ikke købes en ny venstre back. Det er selvfølgelig ikke en holdbar mulighed, og hvis ikke der købes en ny (hvilket jeg inderligt håber at der gør), må det være meningen at Gibbs skal overtage. Jeg tvivler stærkt på at Vermaelen flyttes fra midterforsvaret.

Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010