home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347698 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8445: 26 Jun 2011, 15:30 »

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8446: 26 Jun 2011, 17:10 »

Jeg har nok haft lidt fluekneppertendense r over de sidste par sider, men der er virkeligt også blevet skrevet meget lort (nu ikke så meget fra din side), og så faldt jeg lige over dig der siger at vi aldrig har hørt om ham før, på trods af at han er den spiller vi har været kædet sammen med oftest og over den længste periode.

Beklager.. Tunge Og det er så ikke det indtryk jeg har fået, men vi har nok forskellige kilder Wink

Champenralle, vil du være sød og skrive noget lidt mere om dine links, og i det hele taget. Der er ikke noget mere belastende end at få et ligegyldigt link. Kom med din mening om det, eller hold det ude. Det er trods alt et debat forum, og dine oneliners er rigtig irriterende når der ellers normalt er god debat herinde. Tak.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8447: 26 Jun 2011, 17:19 »

[quote/]Champenralle, vil du være sød og skrive noget lidt mere om dine links, og i det hele taget. Der er ikke noget mere belastende end at få et ligegyldigt link. Kom med din mening om det, eller hold det ude. Det er trods alt et debat forum, og dine oneliners er rigtig irriterende når der ellers normalt er god debat herinde. Tak.[quote/]

Sorry. Så kommer min mening her Smiley

Jeg syntes at det er dumt at beholde Clichy. Syntes at vi skal sælge ham og hente Baines eller Coentrao. Jeg har ikke rigtig set så mange kampe i den overstående sæson, men jeg har hørt at Clichy ikke har spillet så godt. Så det kunne være fedt at få en ny venstre back Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jun 2011, 17:22 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Chamberlain15
Manager

« Svar #8448: 26 Jun 2011, 17:23 »

Trist kommentar fra Wenger, da Clichy er en af de spillere jeg allerhelst vil have væk. Ifølge rygterne, så er Liverpool og Roma villige til at betale 7.5£. Det skal der bare takkes ja til, så vi kan få hentet Baines. Han er i hvert fald den spiller, jeg allerhelst gerne vil have som erstatning. Ellers så er det bare de samme spillere vi bliver kædet sammen med, i de engelske medier. Samba, Wickham, Moussa Sissoko, Alvarez og Dann.

Dog skulle vi også være ude efter Jurado fra Schalke 04. Jeg har godt nok ikke det store kendskab til ham. Kun fra Schalkes CL eventyr sidste år, hvor han faktisk gjorde en god figur, næsten hver gang. Udmiddelbart vil jeg i hvert fald hellere have f. eks Sissoko ind.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8449: 26 Jun 2011, 17:32 »

Er Jurado ikke en offensiv midt i stil med, ja alle vores andre midtbanespillere..? Virker ikke umiddelbart som noget vi har behov for, så lad os håbe at det ikke er sandt. Uden at vurdere om evnerne er der, så er Sissoko i langt højere grad end type jeg gerne ville se på holdet, især hvis han som rygterne siger er meget billig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8450: 26 Jun 2011, 19:31 »

Jeg tror også at man skal tage Clichy udtalelserne med et gran salt. Der er ingen tvivl om at vi sælger ham hvis det rigtige bud kommer, og jeg tror Wenger forsøger at spille lidt kostbar for at hæve prisen hos Liverpool/Roma. Selvfølgelig skal vi sælge ham og helst hente Baines i stedet, og det tror jeg også at Wenger er klar over.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8451: 27 Jun 2011, 10:58 »

Så kom der endelig et meget spændende transferbud. I stedet for alle de halv-ukendte og 'meh' transferrygter, bliver vi i dag sat kraftigt i forbindelse med Mata. Vi skulle efter sigende allerede være i kontakt med agenten og være tæt på at blive enige med Valencia om skiftet til £18mio. Der står lidt mere her: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008441/Arsenal-bid-18m-Juan-Mata-EXCLUSIVE.html

Godt nok siges der at det er pga. Cesc som han skal tage over for, men det tvivler jeg på. Mata er, så vidt jeg ved, næsten udelukkende kantspiller, så man kunne i stedet forestille sig at det ville være i stedet for en Arshavin eller måske Nasri hvis han bliver hentet. Lad os håbe på det første.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8452: 27 Jun 2011, 11:24 »

Så kom der endelig et meget spændende transferbud. I stedet for alle de halv-ukendte og 'meh' transferrygter, bliver vi i dag sat kraftigt i forbindelse med Mata. Vi skulle efter sigende allerede være i kontakt med agenten og være tæt på at blive enige med Valencia om skiftet til £18mio. Der står lidt mere her: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008441/Arsenal-bid-18m-Juan-Mata-EXCLUSIVE.html

Godt nok siges der at det er pga. Cesc som han skal tage over for, men det tvivler jeg på. Mata er, så vidt jeg ved, næsten udelukkende kantspiller, så man kunne i stedet forestille sig at det ville være i stedet for en Arshavin eller måske Nasri hvis han bliver hentet. Lad os håbe på det første.
Jeg tror du har ret Gazlgor . Det er ikke istedet for Cesc . Jeg fik godt nok et chok da jeg læste så ham gerne i Chelsea. Han er virkelig en god fodboldspiller som vil pynte på ethvert hold. Det kunne være spændende og se ham i PL . Jeg håber også at i beholder Cesc og ikke sælger ham til Barcelona.

Vi skal alle være her.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8453: 27 Jun 2011, 12:20 »

Han ville være en klassespiller at hente, og jeg håber det er til at stole på. Han har en masse speed at byde med, og har et rigtig giftig venstreben Smiley
Apropos kanspiller læste jeg i dag på bold.dk, at Gervinho gerne vil til Arsenal, men forstår ikke logikken i at hente begge de spillere, med mindre vi også har planer om at sælge Arsharvin, Nasri og/eller Walcott. Jeg tror dog ikke vi sælger Walcott.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8454: 27 Jun 2011, 12:30 »

Jeg syntes at vi skal sælge Arshavin. Han har ikke haft nogen særlig god sæson. Syntes at det kunne være fedt med Gervinho og Mata. Mata spiller godt under U21-EM, det er sikkert der de har spottet ham.

Arsenal FC!!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8455: 27 Jun 2011, 12:41 »

Jeg syntes at vi skal sælge Arshavin. Han har ikke haft nogen særlig god sæson. Syntes at det kunne være fedt med Gervinho og Mata. Mata spiller godt under U21-EM, det er sikkert der de har spottet ham.
Jeg giver dig helt ret i at vi bør sælge Arsharvin. Til gengæld tror jeg ikke, med det ene spillersalg, at bør hente både Mata og Gervinho, der vil gøre det dyrt for os med hensyn til spillerlønningerne, hvis vi f.eks. også holder på spillere som Nasri. Jeg mener vidst at både Mata og Gervinho kan spille angribere, men de er jo begge to mente kanspillere.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8456: 27 Jun 2011, 12:51 »

Nu er Arsene Wenger også interesseret i Vidal fra Leverkusen. Jeg syntes ikke at vi har brug for ham, Da vi allerede har Song og Wilshere. Ved så ikke om ham er bedre end song. Vil hellere have Sissoko fra Touluse(staves) Da han er billigere.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8457: 27 Jun 2011, 13:18 »

Han ville være en klassespiller at hente, og jeg håber det er til at stole på. Han har en masse speed at byde med, og har et rigtig giftig venstreben Smiley
Apropos kanspiller læste jeg i dag på bold.dk, at Gervinho gerne vil til Arsenal, men forstår ikke logikken i at hente begge de spillere, med mindre vi også har planer om at sælge Arsharvin, Nasri og/eller Walcott. Jeg tror dog ikke vi sælger Walcott.

Tja, jeg ville da personligt ikke klage over hvis vi hentede Gervinho og Mata og så solgte Arshavin. Så ville vi have Mata/Nasri/Gervinho på venstre, og Walcott/Nasri/Gervinho på højre - og det endda med tanke på at Nasri hellere vil spille Cescs rolle i den offensive midt. Det er jo ikke just fordi det bugner af sygt gode kantspillere i Arsenal, så den konstellation ville være fin med mig Smiley Når vores andet valg på en højre fløj sidste sæson var Bendtner, så må man vel medgive at det ikke har stået alt for godt til på den front.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8458: 27 Jun 2011, 13:19 »

Tror ikke jeg ville lægge meget betydning i den artikel, først og fremmest er der ingen citater eller noget der ligner, derudover er det offentligt kendt at vi er i forhandlinger omkring Alvarez og Gervinho. Sidst men ikke tegner alt på at  "Cesc Fabregas’ increasingly inevitable departure to Barcelona" bliver mindre og mindre sandsynligt for hver dag der går.

Jeg vil gerne have Mata, men alt i den artikel peger på at det bare er en opdigtet historie fordi de skulle finde avissider og så ville have en historie der var nogenlunde sandsynlig.

Ikke desto mindre vil jeg selvfølgelig rigtigt gerne se Mata i klubben og langt hellere end Gervinho eller Alvarez, men mon ikke Wengers pennypicker gen spiller ind og sikrer at vi henter en af de to førstnævnte.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8459: 27 Jun 2011, 23:42 »

En update om Fabregas situationen fra en pålidelig kilde.

Det er ikke fordi der bliver sagt voldsomt meget nyt, men meget lækkert at have det fra officielle kanaler.

Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010