home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:47 Timsothyreala Fodbold Real Madrid tråd
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  1 Bruger, 1162 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1457353 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8400: 24 Jun 2011, 17:54 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81538

Endnu et navn vi ikke kender
Logged

Arsenal FC!!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8401: 24 Jun 2011, 18:11 »

Kender ham heller ikke. Wink
Men at han kan spille alle pladser på midtbanen lyder godt!
Logged

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8402: 24 Jun 2011, 18:12 »

Vi vil have Pastore fra Palermo!!
Logged

Arsenal FC!!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8403: 24 Jun 2011, 18:16 »

Ja, hvis vi får ham, så tror jeg sgu ikke Nasri smutter. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8404: 24 Jun 2011, 18:23 »

Selvom Tottenham er ved at få Forlan, kunne det så stadigvæk ikke være en mulighed for Arsenal??
Logged

Arsenal FC!!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8405: 24 Jun 2011, 18:40 »

Diego Forlan? Hm, må indrømme jeg ikke selv syntes han skulle til Arsenal.
Jeg så heller RVP blev i angrebet, alene.
Også så jeg heller vi forstærkede defensiven og midtbanen fremfor angrebet.
Logged

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8406: 24 Jun 2011, 18:49 »

Forsvar. Samba og Baines. Midtbane. Parker og Pastore.
Logged

Arsenal FC!!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8407: 24 Jun 2011, 18:51 »

Hvordan tror du opstillingen kommer til og se ud næste sæson? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8408: 24 Jun 2011, 19:00 »

Szczesny
Sagna  Samba  Vermaelen  Baines

     Fabregas    Wilshere
Walcott              Nasri
?
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 19:03 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8409: 24 Jun 2011, 19:02 »

Hvor er Cesc henne? :O
Logged

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8410: 24 Jun 2011, 19:03 »

Der. Rettede den lige Smiley
Logged

Arsenal FC!!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8411: 24 Jun 2011, 19:05 »

Mener du ikke, at Van Persie er god nok til at starte inde, eller regner du med, at han sælges? Hans fravær er da helt hen i vejret, da han både er dedikeret til klubben, og samtidig er vores absolut bedste spiller. Spøjst.
Baines kunne ellers være god at få, og jeg har altid været glad for Samba, da han virker sympatisk. Om han er god nok, det er dog et andet spørgsmål. Parker kunne være en ok backup for Song, men den handel tror jeg ikke helt på, går igennem.

Nu blev den så redigeret, så Parker blev fjernet, og Cesc rykket derned. Så mangler der altså en spiller, makker. Selv med spørgsmålstegnet er der kun 10. :-)
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 19:07 af Indsæt_Navn » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8412: 24 Jun 2011, 19:09 »

Tror den opstilling ser meget fin ud, bortset fra du mangler RVP  i front. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8413: 24 Jun 2011, 19:12 »

Hvad med Gervinho? Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #8414: 24 Jun 2011, 19:17 »

Har aldrig fundet ud af, om det er faldet på plads?
Men så bliver det vel enten ham eller Walcott der spiller. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010