home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347806 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8220: 30 Maj 2011, 15:54 »

Nej, nej... Så overlegne er vi bare Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8221: 30 Maj 2011, 15:56 »

Du mangler en venstreback crazy

Nårrh ja. Det bliver Glichy

Arsenal FC!!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8222: 30 Maj 2011, 15:58 »

Nej, nej... Så overlegne er vi bare Wink

Haha Tunge

Nårrh ja. Det bliver Glichy

Hmmm... synes nu vi mangler en ny god venstreback (og centerforsvar for den sags skyld!) Opstemt

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8223: 30 Maj 2011, 16:11 »

Haha Tunge

Hmmm... synes nu vi mangler en ny god venstreback (og centerforsvar for den sags skyld!) Opstemt

Varane og Coentrao

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8224: 31 Maj 2011, 10:19 »

Udemærket bud - Jeg tror dog vi henter en midterforsvarer og en midtbanespiller samt en venstre back da Clichy og Fabregas nok ryger.

Mit bud:

Szczesny
Sagna  Samba  Vermaelen  ?
Song
Parker  Wilshere
Walcott           ?
Van Persie

Bænk: Fabianski, Nasri, Koscielny, Falcao, Ramsey, Jenkinson/Gibbs, Diaby/Lansbury

Jeg tror Fabregas, Squllaci, Denilson, Bendtner, Clichy og måske Nasri, Arshavin og Diaby ryger. Opstillingen er selvfølgelig med forbehold for rotation, men spørgsmålstegnet på venstre fløj er pga at Arshavin enten bliver eller vi henter en ny - Jeg tror bare ikke at Hazard er en mulighed mere, desværre.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 10:22 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8225: 31 Maj 2011, 13:25 »

Udemærket bud - Jeg tror dog vi henter en midterforsvarer og en midtbanespiller samt en venstre back da Clichy og Fabregas nok ryger.

Mit bud:

Szczesny
Sagna  Samba  Vermaelen  ?
Song
Parker  Wilshere
Walcott           ?
Van Persie

Bænk: Fabianski, Nasri, Koscielny, Falcao, Ramsey, Jenkinson/Gibbs, Diaby/Lansbury

Jeg tror Fabregas, Squllaci, Denilson, Bendtner, Clichy og måske Nasri, Arshavin og Diaby ryger. Opstillingen er selvfølgelig med forbehold for rotation, men spørgsmålstegnet på venstre fløj er pga at Arshavin enten bliver eller vi henter en ny - Jeg tror bare ikke at Hazard er en mulighed mere, desværre.

Szczesny
Sagna  Samba  Vermaelen  Coentrao
Song
Fabregas  Wilshere
Walcott           Hazard/Nasri
Falcao

Bænk: Fabianski, Varane, Koscielny, Van Persie, Ramsey, Jenkinson/Gibbs, Diaby/Lansbury

Håber på at Fabregas bliver en sæson mere. Wenger har jo lovet at åbne tegnebogen (det stod der vist på Bold.dk). Syntes at  Falcao skal være på toppen hvis vi køber ham. Og hvorfor er Hazard ikke en mulighed??

Arsenal FC!!

Søgaard
Gæst

« Svar #8226: 31 Maj 2011, 13:43 »

Hvis I både skiller jer af med Nasri og Fabregas, så mangler I da i den grad en kreatør på midtbanen? De kampe jeg har set med Arsenal der har netop de to spillere været dem, som kunne åbne modstanderens forsvar med deres afleveringer. Grunden til I skal ud at købe stort ind er vel netop at I vil være seriøse kandidater til mesterskabet og det bliver man vel ikke ved at sælge to af de største profiler på holdet? Især den midtbane, som du stiller op Gazlgor. Der er alle tre mænd jo mere defensivt indstillet end offensivt. Selvom Scott Parker er en rigtig god spiller, så går I da et par niveauer ned i forhold til en Cesc. Derudover tror jeg Barcelonas interesse i ham er dalet en smule, da man mere har fået øjnene op for folk som Pastore, Willian og Sanchez.

Hazard er vel næppe en mulighed fordi Lille har kvalificeret sig til Champions League og de har udtalt, selvom han skulle sælge denne sommer, så vil de kun acceptere et tilbud, hvor han blev lejet ud til Lille i den første sæson.

SørenA
Gæst

« Svar #8227: 31 Maj 2011, 13:53 »

Det er ingen tvivl om at de spillere vi skal ud og hente skal vælges på baggrund af deres mentalitet, lige så meget som deres fodboldspil!

Sidste år fik vi Chamakh og kocielny, ikke ligefrem vindertyper kan vi vist allesammen blive enige om.,

Galzgor peger på Samba til at styre forsvaret - og Parker til midtbanen - De er begge anfører i deres nuværende klubber, og det er sådan nogen vi skal ud og have fat i.

Jeg synes måske ikke helt deres internationale erfaring er god nok. Men det kan de selvfølgelig lære Smiley

Jeg kan ikke selv lige komme i tanke om nogle spillere der ville skifte en storklub i Europa ud med os, desværre!

Porto har et meget spændende hold, og jeg kunne sagtens forestille mig nogle af deres spillere i vores start 11'er : Falcao, Otamendi, Hulk og Moutinho..

Lad os i det mindste bare håbe på der kommer en lederskikkelse eller 2 ind på holdet, for vi mangler i den grad noget rygrad!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8228: 31 Maj 2011, 14:32 »

Otamendi har jeg ikke meget fidus til, synes han så meget svag ud i de EL kampe jeg har set med Porto, og hvis vi køber en ny centerforsvar så jeg også gerne at det var en gut der lige var 10 cm højere.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8229: 31 Maj 2011, 14:53 »

Szczesny
Sagna  Samba  Vermaelen  Coentrao
Song
Fabregas  Wilshere
Walcott           Hazard/Nasri
Falcao

Bænk: Fabianski, Varane, Koscielny, Van Persie, Ramsey, Jenkinson/Gibbs, Diaby/Lansbury

Håber på at Fabregas bliver en sæson mere. Wenger har jo lovet at åbne tegnebogen (det stod der vist på Bold.dk). Syntes at  Falcao skal være på toppen hvis vi køber ham. Og hvorfor er Hazard ikke en mulighed??

Jeg kan ikke forestille mig at Van Persie, der var klar topscorer i 2011 skulle blive droppet for en ny spiller der kun har været testet i en meget svag liga.

Hazard er ikke en mulighed da han i januar underskrev en ny kontrakt med Lille og vi derfor skal slippe rigtig, rigtig mange penge for at få ham - Det vil Wenger ikke.

Hvis I både skiller jer af med Nasri og Fabregas, så mangler I da i den grad en kreatør på midtbanen? De kampe jeg har set med Arsenal der har netop de to spillere været dem, som kunne åbne modstanderens forsvar med deres afleveringer. Grunden til I skal ud at købe stort ind er vel netop at I vil være seriøse kandidater til mesterskabet og det bliver man vel ikke ved at sælge to af de største profiler på holdet? Især den midtbane, som du stiller op Gazlgor. Der er alle tre mænd jo mere defensivt indstillet end offensivt. Selvom Scott Parker er en rigtig god spiller, så går I da et par niveauer ned i forhold til en Cesc. Derudover tror jeg Barcelonas interesse i ham er dalet en smule, da man mere har fået øjnene op for folk som Pastore, Willian og Sanchez. 

Ja, hvis Nasri smutter, vil jeg da også mene at vi skal hente en ny kreatør i form af f.eks. en Gourcuff, som så ville gå ind på midtbanen i stedet for Song og så rykkede man Parker ned i den defensive rolle. Jeg tror bare at denne sæson var sidste dråbe for Fabregas, og han gerne vil smutte hvis Barca byder en acceptabel pris - og det tror jeg også Arsenal er indstillet på. Problemet er blot at Barca tror deres barnlige propaganda metoder virker, og det er nok at de byder de £30mio som rygtebørsen mener de er på vej til. Jeg vil tro vi skal op omkring £50mio for Arsenal vil så meget som overveje et salg.

Galzgor peger på Samba til at styre forsvaret - og Parker til midtbanen - De er begge anfører i deres nuværende klubber, og det er sådan nogen vi skal ud og have fat i.

Lad os i det mindste bare håbe på der kommer en lederskikkelse eller 2 ind på holdet, for vi mangler i den grad noget rygrad!

Helt sikkert at vi mangler noget rygrad og vindermentalitet, og derfor ser jeg gerne Parker i klubben. Evt. blot på bænken fra en start - alt efter om Song foretrækkes. Men jeg vil lige sige at Samba er kommet på mit hold, da jeg skriver hvad jeg TROR der sker, ikke hvad jeg håber. Jeg tror desværre at vi køber Samba, men jeg har ikke selv det mest positive billede af ham, så derfor håber jeg ikke at det sker. Han er høj og fysisk stærk, men han mangler overblikket og teknikken til at kunne spille i vores forsvar. Især det med overblikket tror jeg er en stor ulempe.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SørenA
Gæst

« Svar #8230: 31 Maj 2011, 15:01 »

Helt sikkert at vi mangler noget rygrad og vindermentalitet, og derfor ser jeg gerne Parker i klubben. Evt. blot på bænken fra en start - alt efter om Song foretrækkes. Men jeg vil lige sige at Samba er kommet på mit hold, da jeg skriver hvad jeg TROR der sker, ikke hvad jeg håber. Jeg tror desværre at vi køber Samba, men jeg har ikke selv det mest positive billede af ham, så derfor håber jeg ikke at det sker. Han er høj og fysisk stærk, men han mangler overblikket og teknikken til at kunne spille i vores forsvar. Især det med overblikket tror jeg er en stor ulempe.

Det er vel også i den grad svært at finde en spillende midterforsvar på niveau med dem vi har lige nu Smiley

Det kunne muligvis være en mulighed at kigge mod Ajax igen, hvor Jan Vertonghen har set rigtig spændende ud i denne sæson. Han er lidt samme type spiller som Vermaelen, det er måske der ulempen er Smiley

Scott Parker ville være en udemærket løsning, på trods af at han er 29 og måske ikke har fremtiden foran sig, ville han nok kunne agere fighter i et par år for os! Desuden tror og håber jeg at Ramsey og Wilshere kan styre den centrale midtbane for os, så tabet af Cesc ikke bliver alt for stort!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8231: 31 Maj 2011, 15:06 »

Det er vel også i den grad svært at finde en spillende midterforsvar på niveau med dem vi har lige nu Smiley

Det kunne muligvis være en mulighed at kigge mod Ajax igen, hvor Jan Vertonghen har set rigtig spændende ud i denne sæson. Han er lidt samme type spiller som Vermaelen, det er måske der ulempen er Smiley

Scott Parker ville være en udemærket løsning, på trods af at han er 29 og måske ikke har fremtiden foran sig, ville han nok kunne agere fighter i et par år for os! Desuden tror og håber jeg at Ramsey og Wilshere kan styre den centrale midtbane for os, så tabet af Cesc ikke bliver alt for stort!

Jeg mener nu heller ikke at vi skal hente en ny Vermaelen - Det er fint med en enkelt af den slags, og så skal vi have en stor og stærk forsvarsspiller ved siden af ham, med erfaring fra de bedste ligaer og kampe. Samba er bare et dårligt eksempel, da han ikke er god nok, på trods af at han besidder de andre kvaliteter. Derfor håber jeg vi finder en anden - hvem det skal være ved jeg ikke, men Mertesacker ville jeg ikke have noget imod.

Jeg synes desuden heller ikke at Ramsey er stærk nok til at han kan erobre en start plads sammen med Wilshere - I hvert fald ikke endnu, han mangler lige et stykke før han er tilbage på samme niveau som han nærmede sig inden skaden. Lad os håbe at han når derop igen. Han (og Wilshere) har dog brug for en erfaren og vindertype til at give dem de sidste pointers før de kan stå på egne ben, så jeg håber da selvfølgelig at Fabregas lige tager en sæson mere og giver dem det.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8232: 31 Maj 2011, 15:18 »

Jeg mener nu heller ikke at vi skal hente en ny Vermaelen - Det er fint med en enkelt af den slags, og så skal vi have en stor og stærk forsvarsspiller ved siden af ham, med erfaring fra de bedste ligaer og kampe. Samba er bare et dårligt eksempel, da han ikke er god nok, på trods af at han besidder de andre kvaliteter. Derfor håber jeg vi finder en anden - hvem det skal være ved jeg ikke, men Mertesacker ville jeg ikke have noget imod.

Jeg synes desuden heller ikke at Ramsey er stærk nok til at han kan erobre en start plads sammen med Wilshere - I hvert fald ikke endnu, han mangler lige et stykke før han er tilbage på samme niveau som han nærmede sig inden skaden. Lad os håbe at han når derop igen. Han (og Wilshere) har dog brug for en erfaren og vindertype til at give dem de sidste pointers før de kan stå på egne ben, så jeg håber da selvfølgelig at Fabregas lige tager en sæson mere og giver dem det.

Enig. Kunne være fedt hvis Fabregas bliver en sæson mere så han kan vinde premier league og Champions League Smiley

Arsenal FC!!

SørenA
Gæst

« Svar #8233: 31 Maj 2011, 15:23 »

Jeg må nok erkende at hvis Fabregas fortsætter næste sæson, skal han spille væsenligt bedre end i denne.

Okay, han har været meget skadet, men synes bestemt heller ikke han har gjort en forskel når han så har været med.

Jeg var imponeret over Wilshere og Ramsey som måske ikke dominerede kampen, men i hvert fald heller ikke blev udspillet da vi spillede mod United i April. Hvis de kan holde det niveau, er vi godt på vej mod en succesfuld midtbane.
Enig i at de skal have en mand der har mere erfaring, og kan guide dem, men jeg er ikke sikker på at det skal være Fabregas!

Lige for at springe i det, er der så noget nyt om situationen med Nasri - For min skyld må man meget gerne få forlænget hans kontrakt, så man kan bygge holdet op omkring ham! Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #8234: 31 Maj 2011, 15:30 »

Ja, hvis Nasri smutter, vil jeg da også mene at vi skal hente en ny kreatør i form af f.eks. en Gourcuff, som så ville gå ind på midtbanen i stedet for Song og så rykkede man Parker ned i den defensive rolle. Jeg tror bare at denne sæson var sidste dråbe for Fabregas, og han gerne vil smutte hvis Barca byder en acceptabel pris - og det tror jeg også Arsenal er indstillet på. Problemet er blot at Barca tror deres barnlige propaganda metoder virker, og det er nok at de byder de £30mio som rygtebørsen mener de er på vej til. Jeg vil tro vi skal op omkring £50mio for Arsenal vil så meget som overveje et salg.

Godt nok, for hvis I f.eks. havde spillere som Walcott og Arshavin på kanterne, så er der jo tale om spillere, som er bedst, når de bliver spillet på den rigtige måde og bliver sat op i mand-mand dueller med modstandernes backs. Så ville den midtbane, som du satte op være for defensiv og bare være boldflyttende fra side til side. Den egenskab, som både Cesc og Nasri har er jo at bryde kæderne og tage de farlige løb med bolden og det vil I i den grad mangle.

Selvom I så henter en Gourcuff, så vil jeg da stille mig tvivlende over den handel.. I har en Nasri, som er indspillet og har været en af de bedste gennem længere tid på holdet og så skifter i ham ud med en spiller, hvor I kommer til at betale næsten ligeså meget, som I vil kunne få for Nasri og så skal han først spilles ind og hvem ved om han i samme grad vil kunne få succes i Premier League.

Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010