home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347817 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8205: 25 Maj 2011, 16:29 »

Ved ikke om jeg ville konstatere med så stor sikkerhed at vi får Benzema, det ligner godt nok et godt match, især hvis Real køber en anden spiller, men der er givetvis andre klubber inde i kampen og mon ikke de kræver en pæn sum for ham, jeg vil tro at vi skal slippe omkring det dobbelte af de £12-13m du nævner.

Jeg håber dog at vi får ham, Wenger er i hvert fald interesseret.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8206: 25 Maj 2011, 17:19 »

Som forventet får vi højrebacken Carl Jenkinson fra Charlton.

http://younggunsblog.co.uk/2011/05/finland-confirm-arsenal-sign-jenkinson/

Hvad sker der lige for at han er finsk med det navn? Opstemt Jeg troede endelig vi havde købt en englænder, men nej..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8207: 25 Maj 2011, 17:43 »

Hvad sker der lige for at han er finsk med det navn? Opstemt Jeg troede endelig vi havde købt en englænder, men nej..

Han har en finsk forælder, mens den anden er engelsk. Desuden er han vokset op i England, så navnet er vel et, de har valgt for at slippe for, at han skulle blive mobbet med, at han hed JUSSI. :-)

BTW, omkring alt det med Benzema, som jo eftersigende skulle være et resultat af, at Real Madrid vil investere i Agüero, så kan man da undre sig lidt over, at vi i stedet ikke forsøger at hente Agüero. Jeg er godt klar over, at prisen er højere, og langt udenfor vores "sædvanlige" mønster, men det virker da oplagt at hente ham, i stedet for en, der lader til automatisk at være placeret lavere i hierakiet end ham. Omvendt kunne det meget vel tænkes, at Wenger vil kunne bringe en masse godt ud i Benzema, som man ofte har set det med forholdsvis unge franskmænd, hvis udlandsophold har sat en stopper for udviklingen (Henry, Vieira). Uanset hvad, skal det nok blive spændende at se, hvad der sker på den front.

PS: Hvis vi virkelig kan få Benzema for under £15m, så er det naturligvis at foretrække frem for at spendere det dobbelte på en spiller, der næppe er langt foran, hvad angår niveau.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8208: 25 Maj 2011, 18:15 »

Jeg har faktisk argumenteret for mere eller mindre præcis det du siger andetsteds, jeg ville rigtigt gerne have Agüero til holdet, tror han ville gøre det drøngodt som en af vores højtliggende kanter, har mere eller mindre præcis de styrker der skal til for at gøre sig godt dér, og samtidig ville vi have en fænomenal afløser for RvP når denne er skadet. Jeg tror dog ikke det sker og vil egentlig også stille mig meget godt tilfreds med Benzema Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #8209: 25 Maj 2011, 18:24 »

Jeg ser én altoverskyggende grund til at Benzema skal hentes før Agüero - og det er ikke de +100 millioner man sparer.

Arsenal er allerede et hold bestående af spinkle spillere, og som du umiddelbart fremstiller det KrookDale, så bliver Agüero en dyr version af Walcott. 

Benzema har derimod noget af den fysiske styrke, som holdet åbenlyst mangler. Vi har igennem flere år været elendige til at holde fast i bolden, når vi bliver presset tilbage i slutningen af en kamp. Tænk sig at kunne slå en lang bold op på Benzema, der bare kan holde fast i den. Derudover er han en pøler af Guds nåde - og han er god til det! Jeg er slet ikke i tvivl, om hvem jeg ville vælge, hvis jeg fik chancen. Der går dog nok et par år, før jeg har den indflydelse hos Arsenal Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8210: 25 Maj 2011, 18:39 »

Der går dog nok et par år, før jeg har den indflydelse hos Arsenal Wink

Grin

Til dels kan jeg godt give dig ret i din observation, men Agüeros fysiske styrke er ikke til at undervurdere. Det er lidt som med Wilshere; han er ikke vildt høj, eller for den sags skyld særligt bred, men han forstår virkelig at udnytte den muskelmasse, han nu engang besidder. Man ser ofte, at han møver modstanderne væk, når han passerer forbi dem. Senest var det synligt ved et af målene i Atletico Madrids sæsonafslutning. Hvad angår de lange afleveringer, er en stor, stærk spiller naturligvis en god form for targetman, men på den anden side, kan en hurtigere spiller jo så løbe efter afleveringerne, når de ikke ligger helt præcist, og Agüero er trods alt ikke den mest dovne spiller, man har set. Om hvorvidt en hurtig spiller kan agere "targetman" for os, kan man så sætte spørgsmålstegn ved, da man ofte ser Walcott løbe forgæves efter bolden, når han er blevet fremme som ene mand, men hvor ofte er det ikke også sådan med Bendtner eller Chamakh? At de ikke formår at få bolden ved en lang aflevering, altså.

For mig at se er det store plus (foruden det, at man spare en masse penge) ved Benzema nok nærmere, at jeg forestiller mig, at han er ret vild med Wenger (som mange franske fodboldspillere), og derfor ville falde til ret hurtigt. At han snakker fransk er ligeledes positivt, da vi trods alt har en ganske stor gruppe af fransksprogede spillere.

Alt i alt har jeg svært ved at vurdere hvilken handel, der ville være bedst for os (hvilket også var det, jeg forsøgte at fremvise med min tidligere post). Det virker bare en smule spøjst at skulle tage fra deres overskudslager, når vi teoretisk set kunne "intercepte" deres Agüero-handel, og få "the real deal" i stedet. Bayern & Inters handler for snart to år siden er dog fine eksempler på, at Real Madrids overskydende spillere kan være bedre end deres nye "stjerner", så hvem ved? :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8211: 25 Maj 2011, 18:44 »

Prisen er helt klart et stort argument for om Agüero kommer til Arsenal eller ej. Vi vil uden tvivl skulle trigge hans £35mio klausul for at få et skifte i gang, og det er noget af en satsning at tage på en spiller som trods alt kun har hittet i den noget svagere spanske liga. Som der bliver påpeget, så vil Agüeros svage fysik gøre ham nem at skubbe væk for forsvarerne i Premier League, og det går bare ikke med det system vi spiller. Det sås tydeligt da vi smækkede Arshavin op på toppen. Benzema ville kunne spille noget nær den samme rolle som Van Persie, og når vi engang imellem skulle spille 4-4-2 (medmindre Wenger overvejer at skifte permanent til den opstilling igen) ville de to supplementere hinanden sublimt. Ikke at Agüero ikke ville passe med Van Persie, men jeg kan meget nemmere se Benzema kunne tilpasses den engelske spillestil.

Det ville imo være dumt at spilde £35mio på en lottokupon bare fordi Real vil have ham. Han vil sikkert blive en success i Spanien, men jeg tvivler på at han ville slå helt så meget igennem i England. Så lad os da spare de penge og få Benzema i stedet. Som der bliver sagt, er Wenger trods alt rigtig god til at få det bedste frem i halv-floppede franskmænd - Og så ringe har Benzema altså heller ikke været i Real, der trods alt beror meget mere på individualister end Arsenal nogensinde vil gøre.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8212: 25 Maj 2011, 18:56 »

@StormQ

Der er altså ikke tale om en spinkel spiller, han har jo lår som træstammer. Han kan selvfølgelig ikke agere targetman, og er det en sådan man vil have, så skal vi klart have fat i en anden spiller, er ikke engang sikker på at jeg vil karakterisere Benzema som en targetman, han er lavere end både Chamakh og Van Persie og har heller ikke nogen fuldstændig overrumplende fysik.

Mht. Agüero så tror jeg ikke hans fysik vil være et problem, han har samme højde som Nasri, Walcott, Arshavin etc. men vejer nok en del mere. Største anke ville nok nærmere være at han ikke kan spille på kanten hvis vi ville bruge ham der, samt at han ville være reserve for Robin ellers.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8213: 25 Maj 2011, 19:18 »

For mig at se skal i Arsenal-fans ikke diskutere hvem i helst vil have til klubben af Agüero eller Benzema. I skal diskutere hvorvidt Real Madrid vælger at købe Agüero, så Benzema kan få lov til at skifte, eller om i snupper Agüero foran Real. Og ærligt talt tror jeg faktisk Agüero bliver i Atletico eller skifter til Madrid. Han har lige købt nyt hus i kvarteret i Madrid hvor Cristiano, Kaka, Benzema og Mourinho desuden bor, hvilket tyder på at han fortsætter i en Madrid-klub. Smiley

Jeg vil næsten garantere at Benzema ikke får lov af hverken Mourinho, Valdano (10 sekunder efter jeg trykker godkend ser jeg så at han stopper Tunge) eller Perez til at skifte med mindre en anden angriber af samme klasse kommer til klubben. Agüero er et godt eksempel. Det vil jo ifølge mig være at skyde sig selv i foden med Higuain og Morata som eneste angribere i truppen. Smiley
« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 19:20 af kanok » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8214: 25 Maj 2011, 19:37 »

Mht. Agüero så tror jeg ikke hans fysik vil være et problem, han har samme højde som Nasri, Walcott, Arshavin etc. men vejer nok en del mere. Største anke ville nok nærmere være at han ikke kan spille på kanten hvis vi ville bruge ham der, samt at han ville være reserve for Robin ellers.

Pudsigt at du nævner Arshavin i den sammenhæng når han er 1.50 mens de andre nævnte er omkring 175 alle sammen Opstemt

Det vil jo ifølge mig være at skyde sig selv i foden med Higuain og Morata som eneste angribere i truppen. Smiley

Selvfølgelig sælger Real ikke Benzema uden at have adskillige kompetente afløsninger. Men det ville heller ikke være typisk Real hvis de gik igennem et transfervindue uden at bruge £30-80mio på at købe det nye hotteste navn i fodbold. Angribere findes i bunkevis, og Real kunne nemt finde på at lade Benzema gå og købe Agüero og hvem der nu ellers er det nye navn. Det er bestemt ikke urealistisk at Real køber 1-3 angribere, og med den utilfredshed der har været i Real med Benzema, tror jeg sagtens at vi ville kunne hente ham forholdsvist billigt.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8215: 25 Maj 2011, 19:52 »

Der skulle nok have stået større end Arshavin.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8216: 26 Maj 2011, 12:20 »

Vi havde jo en en god debat her den anden dag, om hvem vi skulle vælge af Benzema - Aguero ..

http://www.bold.dk/nyt/Real-vil-ikke-have-Aguero

Reals præsident siger de ikke vil købe Aguero .. Betyder det mon så at de ikke vil slippe Benzema??
Aguero har lige købt hus i Madrid, Så der er vel heller ikke chance for et skifte til England?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8217: 26 Maj 2011, 12:23 »

Vi havde jo en en god debat her den anden dag, om hvem vi skulle vælge af Benzema - Aguero ..

http://www.bold.dk/nyt/Real-vil-ikke-have-Aguero

Reals præsident siger de ikke vil købe Aguero .. Betyder det mon så at de ikke vil slippe Benzema??
Aguero har lige købt hus i Madrid, Så der er vel heller ikke chance for et skifte til England?

Jeg tvivler på at det har ret megen relevans i forhold til Benzema. Det betyder vel i bund og grund at Real ikke har tænkt sig at give £55mio for en spiller som andre storklubber (heriblandt City) kan købe for £35mio. Real har nok fået en smule fornuft (det lyder ret vildt) og har i stedet tænkt sig at hente nogle andre stjerner, der er lidt billigere. Tevez kunne være et godt bud på en ny mand i Real. De skal nu nok hente sig en angriber mere eller tre, og så sælge Benzema - forhåbentlig til os.

EDIT: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Gunners-og-Spurs-byder-paa-Falcao
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 12:25 af Gazlgor » Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8218: 30 Maj 2011, 15:49 »

Holdet næste sæson efter min mening

MM: Szczesny
HB: Sagna
HCB: Vermaelen
VCB: Koscielny
CM: Wilshere
CM: Nasri
CM: Fabregas
HW: Walcott
ANG: Falcao
VW: Hazard

Arsenal FC!!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8219: 30 Maj 2011, 15:54 »

Holdet næste sæson efter min mening

MM: Szczesny
HB: Sagna
HCB: Vermaelen
VCB: Koscielny
CM: Wilshere
CM: Nasri
CM: Fabregas
HW: Walcott
ANG: Falcao
VW: Hazard

Du mangler en venstreback crazy

Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010