home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 964 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347853 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8070: 20 Apr 2011, 21:20 »

Scummers team: Cuntmes - Cuntluka - Cunttas - Dawcunt - Accunt-Ecuntu - van der Cunt - Cuntric - Huddlecunt - Chimp - Cuntch - Pavlycunto

funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8071: 20 Apr 2011, 21:33 »

Dawcunt Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8072: 20 Apr 2011, 22:43 »

Verdensmestre i at smide føringer væk? Jeg tror det!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #8073: 20 Apr 2011, 22:44 »

Så skete det fanden pisme igen!!!!!

Så fucking ulideligt at se på! Hvor er det bittert at vi igen fører 1-3 og smider det væk!

Szczesny
Manager

« Svar #8074: 20 Apr 2011, 23:04 »

Det er også brandærgerligt, at efter at have holdt dem holdt nede, siden det 47.tyvende minut, så skal Szczesny til at lave straffespark. At han så har et par gode redninger senere, er noget helt andet.

Walcott må også gerne i det mindste få afsluttet på den friløber han har. Og næste gang van Persie laver sådan et håbløst lob, på sådan en god bold, så halshugger jeg ham. Det kan godt være at forsvaret sejler til tider, men sådan som de "afslutter" oppe foran indimellem, så ryster jeg sgu lige så meget på hovedet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8075: 21 Apr 2011, 07:44 »

Det var da en helt fantastisk kamp i går. Aldrig har jeg set to hold spille så hurtigt, flot og tempofyldt og ikke mindst intenst fodbold, alle 90(97) minutter. Et eller andet sted var jeg lidt ligeglad med scoren, jeg nød bare at se kampen, som var fyldt med flotte detaljer fra begge hold. Szczesny stod en brandkamp, men det samme gjorde Gomez desværre, og så kunne jeg godt nok ikke se en offside på det mål RvP fik annulleret.
Og så lige et stykke fra John Cross' kampanalyse:

Szczesny clattered Gareth Bale and the Welsh flier went down in a crumpled heap. Szczesny walked away and kissed his badge as he went. It's little wonder he is already a cult hero.

Fuck jeg elsker Szczesny Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8076: 21 Apr 2011, 12:00 »

Wojciech Szczesny is a fucking hero.

Chamberlain15
Manager

« Svar #8077: 21 Apr 2011, 12:04 »

Wojciech Szczesny is a fucking hero.

Elsker ham! Desværre fik jeg ikke set kampen igår. I får lige min facebook status for at få lidt forståelse.

"Det er altså rimelig træls at komme til at sove i 4½ time når man kun ville sove i 1 time. Havde endda stillet vækkeur. Nå, det er ligemeget. Jeg gik jo kun glip af Sp*rs - Arsenal, de første 90 min i Barcelona - Real Madrid og at mine odds ikke gik hjem. Og til at gøre det hele værre så scorede Cristiano Ronaldo imens jeg var ude og børste tænder...fuck!"

Skuffet

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JKJ
Gæst

« Svar #8078: 21 Apr 2011, 12:22 »

Elsker ham! Desværre fik jeg ikke set kampen igår. I får lige min facebook status for at få lidt forståelse.

"Det er altså rimelig træls at komme til at sove i 4½ time når man kun ville sove i 1 time. Havde endda stillet vækkeur. Nå, det er ligemeget. Jeg gik jo kun glip af Sp*rs - Arsenal, de første 90 min i Barcelona - Real Madrid og at mine odds ikke gik hjem. Og til at gøre det hele værre så scorede Cristiano Ronaldo imens jeg var ude og børste tænder...fuck!"

Skuffet

Hehe det var vist en af de dage du bare skulle have været blevet hjemme under dynen... Men det var du selvfølgelig også når det kommer til stykket  crazy

N17
Manager

« Svar #8079: 21 Apr 2011, 13:50 »

Det var da en helt fantastisk kamp i går. Aldrig har jeg set to hold spille så hurtigt, flot og tempofyldt og ikke mindst intenst fodbold, alle 90(97) minutter. Et eller andet sted var jeg lidt ligeglad med scoren, jeg nød bare at se kampen, som var fyldt med flotte detaljer fra begge hold. Szczesny stod en brandkamp, men det samme gjorde Gomez desværre, og så kunne jeg godt nok ikke se en offside på det mål RvP fik annulleret.
Og så lige et stykke fra John Cross' kampanalyse:

Szczesny clattered Gareth Bale and the Welsh flier went down in a crumpled heap. Szczesny walked away and kissed his badge as he went. It's little wonder he is already a cult hero.

Jeg er helt enig. Ikke tit man ser to hold, som gerne vil frem over banen - og kan holde det tempo gennem hele kampen. Det var helt vanvittigt. Det var jo en kamp, som bølgede frem og tilbage hele tiden.

To keeper, som stod super. En dommer, som dømte fantastisk. Så kan det jo ikke være bedre Smiley

Jeg lagde nu ikke mærke til, at Szczesny kyssede logoet, men pyt med det. Men er du gal en keeper I har fået der.  Der er da ingen grund til, at I skal ofre penge derinde?

Den med RvP er i hvert fald tæt, men da rart, at Gomes lavede sit vanlige drop på en offside Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newton Heath
Manager

« Svar #8080: 21 Apr 2011, 13:53 »

Den med RvP er i hvert fald tæt, men da rart, at Gomes lavede sit vanlige drop på en offside Smiley

Ja, hold da op det var et kæmpe drop. Det så fandeme underligt ud. :-)

Men jeg er enig med jer andre, det var en fantastisk fodboldkamp specielt for den neutrale, og jeg nød virkelig alle 97 minutter. Offensivt var det simpelthen en fryd at se på og der var det ene fantastiske angreb efter det andet, mens de to forsvar havde det noget svært. Jeg synes det var en af årets bedste fodboldkampe med rigtig højt niveau, og jeg vil igen gerne takke de to deltagere for en fantastiske fodboldoplevelse. Den vil sent blive glemt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8081: 21 Apr 2011, 14:59 »

Jeg er helt enig. Ikke tit man ser to hold, som gerne vil frem over banen - og kan holde det tempo gennem hele kampen. Det var helt vanvittigt. Det var jo en kamp, som bølgede frem og tilbage hele tiden.

To keeper, som stod super. En dommer, som dømte fantastisk. Så kan det jo ikke være bedre Smiley

Jeg lagde nu ikke mærke til, at Szczesny kyssede logoet, men pyt med det. Men er du gal en keeper I har fået der.  Der er da ingen grund til, at I skal ofre penge derinde?

Nej, det var også rigtig rart at se en dommer som holdt en god stil hele vejen igennem. Efterhånden er det svært at se en topkamp uden en kæmpe dommerbrøler, så det var rart at det ikke skete i går.

Szczesny blinkede til en holdkammerat og kyssede logoet da han gik ind mod målet Opstemt Og nej, det er ikke en keeper vi har fået, det er en keeper vi har udviklet Wink Vi hentede ham i 2006 hvor han trods alt kun var 15 år.. Smiley Så nej vi skal ikke ofre penge der. Der var bare tvivl om han kunne tage posten allerede som 20 årig, i starten af sæsonen, da Brentford som han var udlejet til, trods alt er et lidt lavere niveau, men det må man sige at han har gjort. Han ville jo nok heller ikke have fået chancen, hvis ikke både Almunia og Fabianski blev skadet samtidig. Surt for Fabianski alligevel, der har ventet mange år på sin chance efter både Lehmann og Almunia, og nu bliver han overhalet indenom af en 21 årig knægt Opstemt Han ligner en ny Manninger...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8082: 21 Apr 2011, 15:49 »

Egentlig meget pudsigt at jeg i går aftes tænkte på at vi da har begået en hel del straffe i denne sæson, og så kom OptaJoe med denne statistik: 8 - Arsenal have conceded more penalties than any other team in the Premier League this season. I begge kampe mod Sp*rs, to mod Newcastle, et mod Liverpool kan jeg umiddelbart tænke på. Og mon ikke vi kommer op på 9-10 stykker når vi møder United? Opstemt

Szczesny
Manager

« Svar #8083: 21 Apr 2011, 16:05 »

Nu' du sød  Kys

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8084: 21 Apr 2011, 17:34 »

Egentlig meget pudsigt at jeg i går aftes tænkte på at vi da har begået en hel del straffe i denne sæson, og så kom OptaJoe med denne statistik: 8 - Arsenal have conceded more penalties than any other team in the Premier League this season. I begge kampe mod Sp*rs, to mod Newcastle, et mod Liverpool kan jeg umiddelbart tænke på. Og mon ikke vi kommer op på 9-10 stykker når vi møder United? Opstemt

Svært at forvente andet Peace

Helt klart meget spændende med Szczesny, så er det bare spændende om man beholder tålmodigheden når han på et tidspunkt rammer en periode hvor selvtilliden for et lille knæk og han kommer til at lave nogle fejl ind i mellem. Det er ikke den letteste post i verden at være tålmodig på, når man vil vinde titler.

Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010