home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347874 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8040: 17 Apr 2011, 19:21 »

Mesterskabet røg skam for flere uger siden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8041: 17 Apr 2011, 20:12 »

Har ikke set kampen, så los mig gerne i hovedet, men mht. tillægstiden så hedder det ikke "max" eller "præcis" 3 minutters tillægstid, men "minimum". Så hvis dommeren ser noget undervejs i tillægstiden, f.eks. udskiftninger eller andet, kan han lægge yderligere tid til.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8042: 17 Apr 2011, 20:21 »

Det er vi godt klar over. Til gengæld er der allerede spillet 2 minutters over-overtid da frisparket skal tages, og jeg synes umiddelbart ikke lige at der var noget der kunne berettige til yderligere tid, hvorfor dommeren efter min mening burde have fløjtet af, straks efter frisparket rammer muren. Men jeg er også bare bitter.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8043: 17 Apr 2011, 20:38 »

Hehe okay. Måske der er noget med at en situation skal færdigspilles? Ellers bliver det self lidt svært at forklare Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8044: 17 Apr 2011, 20:49 »

Jeg må indrømme at jeg ikke kender de præcise regler, men jeg tvivler stærkt på at der står noget om at et hold må spille chancen færdig selvom tiden er gået. Det er vel i sidste ende dommeren der bestemmer det. Personligt ville jeg fløjte af præcis når tiden var gået, om så bolden var 20 cm fra målet på vej ind over stregen. Men jeg er også bare bitter.

Tunge

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #8045: 17 Apr 2011, 21:08 »

Godt nok surt for jer.. Sag og tænkte ******* Lort da i scorede, men at det så ender sådan Opstemt Super uheldigt for jer, men heldigt for os Smiley

19-18 nuff' said.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8046: 18 Apr 2011, 10:38 »

Det er jo også sindssygt at tænke på hvad vi har præsteret i denne sæson. Af negative ting. Vi taber hjemme 2-3 mod Sp*rs efter at have udspillet dem totalt i første halvleg, taber hjemme 0-1 mod Newcastle efter at have domineret hele kampen, men bare ikke kunne putte den ind, får 4-4 ude mod Newcastle efter at have været 4-0 foran i halvlegen, taber Carling Cuppen på et fænomenalt ringe drop, og formår at få uafgjort i en kamp hvor vi kommer foran efter 98 minutter. Jeg er sikker på at der er flere situationer, men hverken Chelsea, Man U eller nogen af de andre forfølgere ville kunne præstere at lave så mange vanvittige resultater, og så det hele endda på en enkelt sæson.

Det har aldrig været så frustrerende at være Arsenal fan. I går da Arsenal scorede, blev jeg ikke engang ret glad, for jeg vidste at vi altid kunne finde på at smide det væk. Og hvor frygteligt er det ikke at man med en scoring i det 98. minut stadig ikke tror på at Arsenal vinder? Jeg så på Twitter at ESPN havde skrevet at Arsenal lige havde scoret vindermålet og 3 vigtige point var sikret, men nej, sådan er det ikke når man ser Arsenal.

Hvor er det sørgeligt og frustrerende at være Arsenal fan. Jeg håber der sker ufatteligt meget i sommerpausen, for det holder bare ikke mere, det her. Ud med Wenger.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #8047: 18 Apr 2011, 15:08 »

Det er jo også sindssygt at tænke på hvad vi har præsteret i denne sæson. Af negative ting. Vi taber hjemme 2-3 mod Sp*rs efter at have udspillet dem totalt i første halvleg, taber hjemme 0-1 mod Newcastle efter at have domineret hele kampen, men bare ikke kunne putte den ind, får 4-4 ude mod Newcastle efter at have været 4-0 foran i halvlegen, taber Carling Cuppen på et fænomenalt ringe drop, og formår at få uafgjort i en kamp hvor vi kommer foran efter 98 minutter. Jeg er sikker på at der er flere situationer, men hverken Chelsea, Man U eller nogen af de andre forfølgere ville kunne præstere at lave så mange vanvittige resultater, og så det hele endda på en enkelt sæson.

Det har aldrig været så frustrerende at være Arsenal fan. I går da Arsenal scorede, blev jeg ikke engang ret glad, for jeg vidste at vi altid kunne finde på at smide det væk. Og hvor frygteligt er det ikke at man med en scoring i det 98. minut stadig ikke tror på at Arsenal vinder? Jeg så på Twitter at ESPN havde skrevet at Arsenal lige havde scoret vindermålet og 3 vigtige point var sikret, men nej, sådan er det ikke når man ser Arsenal.

Hvor er det sørgeligt og frustrerende at være Arsenal fan. Jeg håber der sker ufatteligt meget i sommerpausen, for det holder bare ikke mere, det her. Ud med Wenger.

Jeg tændte første gang for kampen 5 sek inden i fik straffe og tænkte så det var så det. Slukkede så pænt igen og da jeg så fik set resultatwt senere var jeg ved at falde ned af stolen.

Hvis i er lettere frusteret kan jeg dælme godt forstå jer. Det må jo aldrig ske. Jeg synes dog straffet er helt ok og en kæmpe personlig fejl så bare ikke må ske i en når alt kommer til alt ret ufarlig situation.

Ang de mange ekstra min kommer de også bag på mig. Der er vel lagt et enkelt til efter jeres jubelscener men 3 ekstra? Nej kan som sagt godt forstå at det er frustrende dagen derpå.

Chamberlain15
Manager

« Svar #8048: 18 Apr 2011, 15:25 »

Har det på fuldstændig samme måde. Det er så vildt frustrerende at være Gunner lige nu. Netop de kampe du nævner, har jeg haft det hårdt med. Lige før at en tårer kom frem. Igår da Van Persie scorede hoppede jeg rundt ude i stuen og var helt oppe at køre. Så dummede Eboue sig fuldstændig. Jeg kunne have vundet 800 kroner hvis vi vandt. Men nej. Og så at Wenger vælger at gøre det hele værre med at lade vær med at sige tak for kampen til Kenny, er jo til grin. Der skammede jeg mig over at være Arsenal fan. Ud med Wenger, tak!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

PhilipFlink
Manager

« Svar #8049: 18 Apr 2011, 15:47 »

Lad Wenger blive, tak!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8050: 18 Apr 2011, 15:59 »

Wenger ryger, når han selv går. Jeg tror på ingen måde, at Kroenke vil skille sig af med Wenger, og det er jeg bestemt glad for. Jeg er åbenbart den eneste i Verden, som godt forstår, at Wenger ikke vil sige tak for kampen. Jeg var kraftedme også gået, uden at sige ét ord til nogen. Jeg har aldrig oplevet noget så pinligt.

Truppen er så fucking dum, at det går helt ondt at tænke på. Helt seriøst, hvor mange kampe skal vi smide væk, før vi får nogle nosser? Det kan satme ikke passe, at vi ikke kan forsvare en simpel føring. Vi går i fuldstændig panik-mode, og tør på ingen måde at spille fodbold. Skulle man tage et utrolig relevant eksempel, så de sidste 3-minutter efter Van Persies scoring, der løber vi forvildet rundt efter den person, som har bolden. Så fuldstændig ud som om spillerne kortsluttede. Det er en flok tøsedrenge, og der er jeg ligeglad med alderen, fordi selv de "rutinerede" på holdet sejlede rundt de sidste 3-minutter. Jeg tror ikke på, at man kan træne dette ud af vores spillere, så jeg vil nødig give Wenger skylden. I går var det Eboue, som lavede fejlen, men det har fandme været hele truppen, som har gjort, at vi har mistet vigtige point.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8051: 18 Apr 2011, 16:00 »

Har det på fuldstændig samme måde. Det er så vildt frustrerende at være Gunner lige nu. Netop de kampe du nævner, har jeg haft det hårdt med. Lige før at en tårer kom frem. Igår da Van Persie scorede hoppede jeg rundt ude i stuen og var helt oppe at køre. Så dummede Eboue sig fuldstændig. Jeg kunne have vundet 800 kroner hvis vi vandt. Men nej. Og så at Wenger vælger at gøre det hele værre med at lade vær med at sige tak for kampen til Kenny, er jo til grin. Der skammede jeg mig over at være Arsenal fan. Ud med Wenger, tak!

Ja, det kan på ingen måde være Dalglish' skyld.. Wenger sagde vist til ham at der ikke var straffe, hvorefter Dalglish svarede "piss off", men så vidt jeg kunne se, med et smil på munden. Det burde ikke være nok til at pisse Wenger af, der har tendens til at være en anelse barnlig. Det er nu heller ikke så meget det, men hans frygt for at investere stort på transfermarkedet og urokkelige tro på systemet som man altså engang imellem bliver nødt til at gå på kompromis med, og samtidig en lidt for stærk tro på visse spillere, der har vist sig ikke gode nok. Al respekt til Wenger for hans arbejde i klubben, men vi må også indse at vi burde kunne finde trænere der har det fornødne til at føre dette hold en tak videre, og få nogle pokaler i skabet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8052: 18 Apr 2011, 16:03 »

Wenger ryger, når han selv går. Jeg tror på ingen måde, at Kroenke vil skille sig af med Wenger, og det er jeg bestemt glad for. Jeg er åbenbart den eneste i Verden, som godt forstår, at Wenger ikke vil sige tak for kampen. Jeg var kraftedme også gået, uden at sige ét ord til nogen. Jeg har aldrig oplevet noget så pinligt.

Du har ret i det andet du siger, men jeg mener dog at jeg har argumenteret imod dette, med det tidligere indlæg. Men lige med dette, så må du da også vedkende at det er ekstremt barnligt at han ikke siger tak for kampen til Dalglish. Det er ikke hans skyld at dommeren ligger tre minutter til, dømmer straffet eller vores hold opfører sig som hovedløse kyllinger.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8053: 18 Apr 2011, 16:07 »

Du har ret i det andet du siger, men jeg mener dog at jeg har argumenteret imod dette, med det tidligere indlæg. Men lige med dette, så må du da også vedkende at det er ekstremt barnligt at han ikke siger tak for kampen til Dalglish. Det er ikke hans skyld at dommeren ligger tre minutter til, dømmer straffet eller vores hold opfører sig som hovedløse kyllinger.

Det er bestemt utrolig barnligt, men i kampens hede tror jeg, at det var det bedste for Wenger at gøre. Jeg kan da forestille mig mange andre scenarier, som kunne have udspillet sig efter den dramatiske afslutning. Inderst inde, så tror jeg også, at Wenger fortryder det i dag.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8054: 18 Apr 2011, 16:11 »

Ja, det kan på ingen måde være Dalglish' skyld.. Wenger sagde vist til ham at der ikke var straffe, hvorefter Dalglish svarede "piss off", men så vidt jeg kunne se, med et smil på munden. Det burde ikke være nok til at pisse Wenger af, der har tendens til at være en anelse barnlig. Det er nu heller ikke så meget det, men hans frygt for at investere stort på transfermarkedet og urokkelige tro på systemet som man altså engang imellem bliver nødt til at gå på kompromis med, og samtidig en lidt for stærk tro på visse spillere, der har vist sig ikke gode nok. Al respekt til Wenger for hans arbejde i klubben, men vi må også indse at vi burde kunne finde trænere der har det fornødne til at føre dette hold en tak videre, og få nogle pokaler i skabet.

Der er bestemt masser af ting, som Wenger bør forbedre. Hans lidt for store tiltro til spillere som Denilson, kan nogle gange sætte mit pis i kog. Den dag Wenger siger farvel, tror jeg bliver i sommeren 2012, hvor Guardiola så vil overtage. Sådan tror jeg, at det bliver.

Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010