home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348022 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7830: 08 Mar 2011, 19:58 »

Rosicky er bekræftet i startopstillingen. Ifølge arsenal.com på Twitter er det også Gibbs som starter inde i stedet for Clichy.

Chamberlain15
Manager

« Svar #7831: 08 Mar 2011, 20:22 »

Det blev:

Szczesny
Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy
Diaby
Wilshere, Cesc
Rosicky, Nasri
RvP

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7832: 08 Mar 2011, 21:11 »

Alves er et svin

Han skal ud.

DeBuur
Manager

« Svar #7833: 08 Mar 2011, 21:29 »

Det blev:

Szczesny
Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy
Diaby
Wilshere, Cesc
Rosicky, Nasri
RvP

WOW Arsenal har godt nok overraske med deres defensive stil.... jeg ser gerne Bendtner på banen i 2 halvleg syntes ikke RvP gør det godt idag

YNWA

søgaard
Gæst

« Svar #7834: 08 Mar 2011, 21:34 »

WOW Arsenal har godt nok overraske med deres defensive stil.... jeg ser gerne Bendtner på banen i 2 halvleg syntes ikke RvP gør det godt idag
Bendtner vil næppe gøre den store forskel, udover han selvfølgelig er knap så overtændt, som Van Persie viser lige nu..

Arsenals ene angriber skal holde fast i bolden, men det er lidt svært, når clearingerne fra Arsenal sjældent kommer i nærheden af Van Persie. Han har egentlig gjort hvad han kunne, da hans arbejde er at ligge som forreste forsvarer og prøve at stresse Busquets, Abidal og Mascherano. Der vil Bendtner næppe kunne gøre den store forskel i forhold til Van Persie.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7835: 08 Mar 2011, 21:35 »

Træls at lukke et mål ind lige før halvlegen..

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7836: 08 Mar 2011, 21:37 »

Bendtner vil næppe gøre den store forskel, udover han selvfølgelig er knap så overtændt, som Van Persie viser lige nu..
Jeg vil heller ikke finde mig i et halsgreb fra en modspiller. Er der nogle der blander sig unødvendigt meget og er overtændte er det Barcelonas spillere. Van Persie har intet gjort.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7837: 08 Mar 2011, 21:38 »

Utrolig nervepirrende kamp. Der kan ikke være den store tvivl om at Barcelona har været bedst, men det var vel også forventet. Vil mene at i har været heldige mht. dommeren, især ved straffet som var klokkeklart . Håber på ligeså meget spænding i 2. halveg!

Liverpool F.C

søgaard
Gæst

« Svar #7838: 08 Mar 2011, 21:38 »

Jeg vil heller ikke finde mig i et halsgreb fra en modspiller. Er der nogle der blander sig unødvendigt meget og er overtændte er det Barcelonas spillere. Van Persie har intet gjort.
Nu var det mere det gule kort, som jeg tænkte på.. Han lader frustrationerne løbe, hvor han egentlig bare burde have grin lidt af Abidal og spillet videre.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7839: 08 Mar 2011, 21:38 »

Alves er et svin

Han skal ud.
Undskyld jeg spørger, men hvad har han gjort?

Liverpool F.C

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7840: 08 Mar 2011, 21:41 »

Undskyld jeg spørger, men hvad har han gjort?

Lavet en alt for voldsom tackling bagfra, hvor han godt nok rammer bolden med det første ben, men da den så er LANGT væk, sætter han fuld fart i det andet ben, og sparker direkte på Nasris, mener jeg det var, skinneben.

Desuden er Alves generelt min absolutte hadespiller, fordi han i SAMTLIGE kampe, jeg har set med ham, har lavet minimum 2-3 syge handlinger, samtidig med, at han selv falder ret så let.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7841: 08 Mar 2011, 21:43 »

Lavet en alt for voldsom tackling bagfra, hvor han godt nok rammer bolden med det første ben, men da den så er LANGT væk, sætter han fuld fart i det andet ben, og sparker direkte på Nasris, mener jeg det var, skinneben.

Desuden er Alves generelt min absolutte hadespiller, fordi han i SAMTLIGE kampe, jeg har set med ham, har lavet minimum 2-3 syge handlinger, samtidig med, at han selv falder ret så let.
I de situationer han har lavet, vil jeg mene der max. har skulle været frispark. Van Persie skal også være glad for han ikke blev smidt ud. Godt nok var det ikke slemt, men det er under alle omstændigheder ikke okay at slå en anden spiller, uanset hvor hårdt det er. Iøvrigt skulle Messi have et klokkeklart straffe, så i skal ikke brokke jer over drommeren. I har været heldige.

Liverpool F.C

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7842: 08 Mar 2011, 21:44 »

Han saksede bevist Nasris ben efter at have sparket bolden væk.

Synes nu ikke jeg vil kalde det et slag, Alves løber mere eller mindre ind i hans løbebane og der bliver skubbet, at Alves så tager sig til ansigtet som er han blevet skudt på trods af at han højest blev snittet med en finger gør det i mine øjne til et endnu mindre problem.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7843: 08 Mar 2011, 21:47 »

Arhh lad nu vær med det der. Van Persie er tydeligvis oppe at køre, og slår efter Alves. Uanset hvad så er det ikke ok, og det kunne ligeså godt give rødt. Som jeg siger det med Alves, i kunne sagtens få et frispark men ikke mere.

Liverpool F.C

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7844: 08 Mar 2011, 21:48 »

Hvor brokker jeg mig over dommeren? Jeg fortæller dig blot, hvorfor jeg tror, han ville have Alves ud, intet andet. For du har bestemt ret i, at straffesparket var 100%, så jeg er på ingen måde utilfreds med dommeren som helhed.

Persie skulle absolut ikke ud, da han dårligt nok snitter manden. Det kan meget vel være, at berøringen blot er resultat af RVP's mærkelige armbevægelser, som han ALTID laver, når han foretager skarpe vændinger. Besides, så er det mere Abidal's halsgreb, der kunne være til rødt, end dette, selvom det nu heller ikke var hårdere, end at gult ville være tilstrækkeligt.

Jeg ser den, Alves laver bagfra som minimum et gult kort, fordi det - i mine øjne - ikke kan være andet end bevidst, når han først svinger benet efter, han har sparket bolden væk, men det skal selvfølgelig huskes, at jeg er farvet, og samtidig er godt oppe at køre, hvilket næppe er den bedste blanding ifht dette. :-)

Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010