home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348147 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7725: 02 Mar 2011, 20:44 »

En eventuel FA cup kamp mod United så, men nu er omkampen altså på Emirates, vi skuffer drastisk hvis vi ikke går videre

Jamen vi er fuldstændig enige. Går da også amok, hvis vi ryger ud.

Han gjorde det jo rigtigt godt i stort set præcis samme situation på samme tidspunkt sidste sæson, så ville undre mig hvis det ikke var tilfældet i år også.

Ja, Bendtner holdt os inde i Mesterskabskampen i rigtig lang tid, sidste år, med en del sene scoringer. Lad det endelig gentage sig Smiley

YoungGunsBlog Jamie Sanderson
Confirmed: Miquel and Henderson start. TEAM: Almunia; Eboue Squillaci Miquel Gibbs; Diaby Denilson; Bendtner Rosicky Henderson; Chamakh.

Det skal nok blive interessant!

Fedt, fedt, fedt Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ptrN
Manager

« Svar #7726: 02 Mar 2011, 20:55 »

Chamack på pletten. Mon han kan genfinde sin form i Van Persies fravær?

welbz is dat guy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7727: 02 Mar 2011, 21:35 »

Utroligt så skarp Bendtner er når han trækker ind i banen fra venstre, har efterhånden scoret en del mål på den måde.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7728: 02 Mar 2011, 21:38 »

Utroligt så skarp Bendtner er når han trækker ind i banen fra venstre, har efterhånden scoret en del mål på den måde.

Ja han ved sgu hvor målet står, når han trækker ind fra kanten. Dejligt at se ham få et par kasser - Den første på et rigtig godt hovedstød hvor han skal løbe tilbage og heade den ind. Også godt at se Chamakh få en enkelt kasse.

Det virker lidt som en træningskamp på den måde vi griber kampen an på. Leyton har haft et par tilløb til chancer, men de har godt nok også været ringe til tider, og vi får nemt en rimelig stor sejr i dag. Diaby har vist været vores bedste spiller, med utrolig god boldsikkerhed. Han er umulig at pille bolden fra, når han først har den. Også Rosicky har vist sig fra sin gode side i dag, med fine afleveringer (bl.a. assisten til Chamakh's mål) og godt overblik.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7729: 02 Mar 2011, 21:42 »

Der er vist ingen tvivl om at Bendtner fungerer langt bedre i venstre side, hvorfra han kan trække ind i feltet, end i højresiden hvor han kan slå et indlæg som alligevel ikke kan heades ind af nogen.

Henderson har set ganske fornuftig ud, ser ud til han har et ret godt venstreben. Super frispark han får sendt ind i feltet.

EDIT:

Diaby har vist været vores bedste spiller, med utrolig god boldsikkerhed.

OptaJoe Opta Sports
100% - Arsenal's Abou Diaby completed all 47 of his passes in the first half v Leyton Orient. Stroll.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 21:45 af g00n » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7730: 02 Mar 2011, 21:47 »

Diaby ville også rive modstanderne rundt i en lidt svagere liga som f.eks. den franske, spanske eller tyske. Tror egentlig også han ville blive god i England hvis han ikke var så skadesplaget, men sådan er livet jo.

@g00n
ironisk at han udover at være vores højeste og stærkeste spiller er også den der slår de bedste indlæg.

Szczesny
Manager

« Svar #7731: 02 Mar 2011, 21:52 »

Imponerende statistik af Diaby - alligevel så føler jeg lidt, at han trækker tempoet ud. Mange af hans afleveringer er den slags, hvor modtageren skal stå og vente på den. Sæt nu bare lidt fart i dyret... Ellers har han været ganske udmærket - godt drive fremad banen, og er også lykkedes med de fleste af hans driblinger

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7732: 03 Mar 2011, 11:06 »

Det var vist en ren ekspeditionssag i går. Holdet spillede ok - men heller ikke mere end det - men udnyttede de chancer der var. Det var rart at Bendtner fik puttet et par kasser ind, og godt at Chamakh endelig fik en enkelt pind. Jeg er dog stadig ret bekymret for ham. På trods af sit mål, virkede han utrolig ugidelig resten af kampen. Det virkede ikke til at det ene mål hjalp, for han kom ikke frem til de bolde som han skulle, gad ikke at løbe for holdet hverken fremad eller tilbage, og de få gange han rørte bolden, førte det ikke rigtigt til noget.

Derudover ser Squillaci ud til at være lidt af et fail køb efterhånden. Igen i går viste han at han intet koncept har om hvordan man dækker op, og ej heller hverken holder en offside fælde eller dækker af for et indlæg. Jeg er glad for at vi har to andre kompetente forsvarsspillere, og en enkelt mere på skadeslisten, for han burde aldrig komme i nærheden af førsteholdsbold. Det virker lidt som en fransk fiasko fra vores franske manager.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7733: 05 Mar 2011, 09:03 »

I dag skal vi så hente 3 point på Man U, så der kun er 1 points forskel mellem os og dem. Vi tager hjemme imod Sunderland, som vi tidligere har haft lidt problemer med - Sidste sæson udlignede de 1 minut over den tid der var lagt til, så lad os håbe at det ikke gentager sig. Skaderne i kæderne er voldsomme, da vi mangler både Fabianski, Vermaelen, Song, Fabregas, Walcott og Van Persie. Det må siges at være vores bedste spiller i hver kæde i en 4-1-2-2-1 formation. Ramsey er tilbage på holdet, og starter nok på bænken i morgen. Jeg spår følgende:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Djourou  Clichy
Diaby
Wilshere  Rosicky
Nasri                 Arshavin
Bendtner

Evt. en Denilson i stedet for Rosicky der måske er lidt træt, men jeg tvivler. Det bliver spændende at se om Carling Cup episoden har påvirket Koscielny og Szczesny - Koscielny er selv knap og nap blevet klar til i dag, så jeg håber også at han kan stå distancen, så vi ikke behøver at bruge Squillaci. Og så må vi håbe at Bendtner fortsætter sin målstime fra i onsdags, så vi kommer tæt på United. De spiller i morgen mod Liverpool og kan nemt miste point igen der, så det er yderst vigtigt at vi vinder i dag.

In other news, ser både Song og Fabregas ud til at blive klar til kampen mod Barca tirsdag - Altid noget at der er lidt gode nyheder på skadesfronten for en gangs skyld Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #7734: 05 Mar 2011, 10:54 »

Så blev Wenger kåret til månedens manager!

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2308265,00.html

:-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #7735: 05 Mar 2011, 15:40 »

Dagens startopstilling:

Szczesny
Sagna Koscielny Djourou Clichy
Diaby
Wilshere Denilson
Nasri                  Arshavin
Bendtner

Bænken:
Almunia
Squillaci
Gibbs
Eboue
Ramsey
Rosicky
Chamakh

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7736: 05 Mar 2011, 15:50 »

Det ser jo fint stærkt ud, en god forsvarslinje og oppe foran ser det også fint ud, på midten knap så godt, men vi burde stadig have kvaliteten til at vinde over et svagtspillende Sunderlandhold på hjemmebane. Eneste man kan frygte er at vi som i så mange andre kampe med mange reserver mister lidt af intensiteten og ikke spiller så flydende.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #7737: 05 Mar 2011, 15:55 »

Dejligt at se at Aaron Ramsey er med igen på bænken. Han har været savnet længe efter sin langvarige skade. Derudover var det jo fantastisk at se en målfarlig angriber i Nicklas Bendtner mod Leyton Orient. Ham forventer jeg mig store ting af mod Sunderland i dag, og ikke mindst mod Barcelona i næste uge. Denilson havde jeg helst set på bænken, i og med at han ikke ligner en spiller, der har motivationen i at spille for Arsenal. Han virker ikke glad for at trække i den røde trøje, hvilket også har afspejlet sig i hans præstationer i kampene.

Til sidst vil jeg krydse fingre for at de to "ny´er" i  de bagerste kæder ikke gentager "succesen" fra kampen mod Birmingham i Carling Cuppen. Sådanne fejl hører ikke til på højeste niveau. Lad os håbe at de har fået arbejdet på den kommunikative forståelse mellem hinanden. Ellers håber jeg på, at vi i dag kan formindske hullet op til Manchester United, som i morgen møder Liverpool på Anfield. En spændende kamp, som jeg også ser frem til at se.

Go Gunners!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7738: 05 Mar 2011, 16:53 »

Lidt svingende første halvleg, det har været risky business i bagkæden, men vi er kommet godt ud af det og har bevaret besiddelsen selv i meget pressede situationer. Diaby er sit sædvanlige jeg og Denilson fortsætter sin dårlige form, håber at vi kommer til at se Ramsey på banen i stedet et stykke inde i anden halvleg. Bendtner har set god ud synes jeg, og kunne sagtens se ham få et mål efter pausen. Mit bud er at vi scorer kort inde i anden halvleg og så hen i mod slutningen får et andet mål der mere eller mindre lukker kampen med et slutresultat på 2-0.

AlexanderStrandby
Ynglingespiller

« Svar #7739: 05 Mar 2011, 17:22 »

Hey Boys!
Jeg skal til at lave et save med mit yndlingshold ... ARSENAL !!!
Evt. nogle foreslag til indkøb / afsked ??
Helst nogle talenter, da Arsenal er ét stort talent Smiley ?
Btw... Helst ny keeper Opstemt..

Tak!

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010