home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348165 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7620: 24 Feb 2011, 19:16 »

Ramsey kan ikke spille i omkampen mod Leyton Orient, da han var udlånt (og dermed ikke spilleberettiget) da den originale kamp blev spillet. Fabregas meldes ude i 3 uger, og misser dermed både finalen og sandsynligvis også Barca-returen.

Apropos Barca - hvis der er nogen som følger med i hypen omkring Jon Miquel Toral Harper, kan jeg anbefale denne artikel af Young Guns Blog:

http://younggunsblog.co.uk/2011/02/hypocrisy-is-rife-as-barca-point-the-finger/

Meget informativ og spot on.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7621: 24 Feb 2011, 19:28 »

Meget fin artikel, men nu skal man altså også huske på, at Rosell får svineren fra forgængerens og dennes ledelses arbejde - et arbejde, som Rosell langt hen ad vejen er modstander af.

At Rosell muligvis nok selv fortsætter stilen er en lidt anden historie. Smiley

Hvad sker der i øvrigt for at der er en milliard Arsenal-blogs? Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7622: 24 Feb 2011, 19:40 »

Der er ganske rigtigt mange Arsenal-blogs, og dermed også mange elendige af slagsen. Jeg læser nogle få stykker, hvor jeg synes kvaliteten er i top - Arseblog og Young Guns Blog er fremragende.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7623: 24 Feb 2011, 20:31 »

Ramsey kan ikke spille i omkampen mod Leyton Orient, da han var udlånt (og dermed ikke spilleberettiget) da den originale kamp blev spillet. Fabregas meldes ude i 3 uger, og misser dermed både finalen og sandsynligvis også Barca-returen.

Apropos Barca - hvis der er nogen som følger med i hypen omkring Jon Miquel Toral Harper, kan jeg anbefale denne artikel af Young Guns Blog:

http://younggunsblog.co.uk/2011/02/hypocrisy-is-rife-as-barca-point-the-finger/

Meget informativ og spot on.

Nå, den regel kendte jeg ikke.
Og rigtigt trælst med Fab! Det er noget af et slag for ikke blot vores mesterskabschancer, men i det hele taget chancerne i alle de 4 tourneringer vi stadig er med i! Lad os håbe at Nasri kan finde sit tidligere gear, sammen med Wilshere, og dominere midtbanen. Ellers bliver det spændende at se Ramsey tilbage!

Og ja, jeg har aldrig syntes om Barcas måde at håndtere tingene bag kulissen. Der er tit bøvl med deres præsidentvalg hvor de begynder at snakke om 30 forskellige stjerner som de vil købe, og så bruger de 'bully' taktik på at lokke spillere som de vil have fra deres respektive klubber, hvor både spillere og ledelse udtaler sig om ham, og samtidig så brokker de sig over at Arsenal er umoralske når de henter Barca spillere - efter reglerne. Og samtidig gør de noget nær det samme.
Jeg kan godt lide dem som klub på banen, men deres måde at føre (transfer)politik og økonomi er helt henne i vejret!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7624: 24 Feb 2011, 20:46 »

Lidt mere positive nyheder angående Fabregas:

Cesc Fàbregas's personal trainer Juan Ferrando tells Marca he'll be out for 7-10 days. Hopeful of playing against Barça away.

Cesc's trainer: "He can play at the Nou Camp, no problems. No doubts. The Carling Cup? That depends on regeneration of the muscle."
« Seneste Redigering: 24 Feb 2011, 20:51 af g00n » Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7625: 24 Feb 2011, 20:53 »

Lidt mere positive nyheder angående Fabregas:

Cesc Fàbregas's personal trainer Juan Ferrando tells Marca he'll be out for 7-10 days. Hopeful of playing against Barça away.

Dét reddede lige min verden fra at krakelere!
Ej, selvfølgelig bare for sjov. Jeg tror på Arsenals mandskab, MEN man kommer ikke udenom hvor vigtig Cesc er - kampen mod Stoke dokumentere det meget godt Smiley

EDIT: Har du evt link til disse udtalelser?

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7626: 24 Feb 2011, 20:55 »

Van Persie, Kosielny og Diaby er klar til søndag

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7627: 24 Feb 2011, 20:57 »

Speaking exclusively to TV Online on Thursday evening, Arsène Wenger confirmed the bad news. But, thankfully, his absence is not expected to be long.

“It is a very small injury but certainly Cesc will be out for Sunday,” said the Frenchman. “For how long [beyond that] I don’t know but definitely for Sunday.

“He is disappointed. We all feel sorry and sad for him. The only way we help him now is to win the Carling Cup as he contributed a lot in this competition.”

While the manager was clear on the captain’s involvement this weekend, He would not be drawn on the chances of Fabregas being fit for Barcelona on March 8.or Sunday,” said the Frenchman. “For how long [beyond that] I don’t know but definitely for Sunday.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7628: 24 Feb 2011, 20:59 »

Dét reddede lige min verden fra at krakelere!
Ej, selvfølgelig bare for sjov. Jeg tror på Arsenals mandskab, MEN man kommer ikke udenom hvor vigtig Cesc er - kampen mod Stoke dokumentere det meget godt Smiley

EDIT: Har du evt link til disse udtalelser?

Det er skrevet af Young Guns Blog på Twitter - han plejer at have ret godt styr på kilderne.

Som sarcas skriver, er arsenal.com også kommet med en lignende udtalelse.

Altid noget at både van Persie og Koscielny burde være klar til på søndag.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7629: 24 Feb 2011, 21:03 »

Det er skrevet af Young Guns Blog på Twitter - han plejer at have ret godt styr på kilderne.

Som sarcas skriver, er arsenal.com også kommet med en lignende udtalelse.

Altid noget at både van Persie og Koscielny burde være klar til på søndag.

Nice - tak, tak!
Og ja - læser skam med på younggunsblog.co.uk, men bruger desværre ikke Twitter. Det er god læsning Smiley
Som sagt, med van Persie og Koscielny tilbage i truppen er jeg langt mere fortrøstningsfuld - den pokal BURDE komme med hjem til Emirates.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7630: 25 Feb 2011, 00:03 »

Man behøver ikke have en konto for at følge folk på Twitter. http://twitter.com/YoungGunsBlog

Med det sagt har jeg nu selv oprettet en profil der, så jeg nemmere kan følge Youngguns, John Cross (Journalist med Arsenalkontakter), Phil McNulty (journalist der altid er 2 skridt forude med transferhistorier.), en helvedes masse Arsenalspillere samt et par standupkomikere der dagligt opdaterer med gode oneliners. Vil man være forud med sine Arsenal og transfernyheder er det helt bestemt en god idé.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Batigol
Manager

« Svar #7631: 25 Feb 2011, 00:10 »

Twitter er et genialt redskab, hvis man vil følge nyhedsstrømmen i fodbold. Det handler naturligvis om at følge de rigtige folk, så man ikke får en fandens masse ligeyldige opdatering, men det er nu ret sjovt at sidde og følge spillerne på Twitter - især samtalerne mellem Piqué, Puyol og Cesc, som har et rigtig godt forhold til hinanden! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7632: 25 Feb 2011, 17:10 »

Hvis jeg lige må anbefale nogen på Twitter, så (udover arseblog, gunnerblog og YoungGunsBlog) er OptaJoe (Opta's statistik fra engelsk fodbold) og bbcarsenal (siger lidt sig selv) ganske interessante. Også OMGFacts kan være sjovt. 53Szczesny53 er et must.

Jeg hedder selv g00nerdk derinde, men jeg er ikke spor interessant.

Lavezzi
Gæst

« Svar #7633: 25 Feb 2011, 17:23 »

Jeg hedder selv g00nerdk derinde, men jeg er ikke spor interessant.
http://twitter.com/#!/g00n - Var ellers sikker på, jeg havde fundet dig.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7634: 25 Feb 2011, 17:29 »

http://twitter.com/#!/g00n - Var ellers sikker på, jeg havde fundet dig.

Haha, lækkert billede ellers! Det er desværre ikke mig - jeg er så lidt med på moden med sådan nogle ting, at de brugernavne jeg gerne vil have for længst er optaget...

Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010