home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  2 Brugere, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348101 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7605: 23 Feb 2011, 15:02 »

Klart, de er jo også jeres totale modsætning.. Men forstår ikke hvorfor du hader dem.. De spiller ud fra de midler de har til rådighed og det virker.. Bevares jeg er også pænt træt af at Delap altid skal bruge 10 minutter på hvert indkast.. Men sådan er det jo, og hvis man har en mand som han er det klart man udnytter det..

Stokes spil er noget jeg i den grad forbinder med PL, og de går til stålet og flækker igennem så det synger.. Underholdende og dramatisk!.. Derudover fatter jeg ikke hvorfor du hader Pulis Huh Han har da i følge min orientering aldrig gjort noget der gør at man bør hade ham?

Ja jeg er da imod Stoke fordi de spiller anti-fodbold hvilket jeg synes er drønkedeligt at se på. Pulis er fordi at han efter Shawcross gik ud og smadrede Ramsey, gik ud og forsvarede ham og sagde at han "ikke var den slags spiller" hvorefter de engelske medier gik i selvsving over at forsvare en mand som lige havde brækket benet på en anden i en vanvittig "takling".

Det kan godt ske at du forbinder det med PL fodbold, men jeg synes nu at fodbold burde være underholdende og ikke handle om at losse bolden op og så smække modstanderne ned når de har bolden. Kald mig whiner eller hvad I nu vil, men det er nu mit syn på hvordan fodbold skal spilles. Taklinger er fint - inden for reglernes grænser. Det er ikke alle der har fattet det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #7606: 23 Feb 2011, 20:58 »

Håber godt nok ikke, at vi endnu en gang kommer til at mangle Cesc i returkampen på Camp Nou. Ja selv i CC finalen søndag, vil det være godt at have ham med. Godt at han dog bliver skiftet ud i god tid, før skaden tager til.

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7607: 23 Feb 2011, 21:36 »

Nej det tror jeg dog heller ikke at vi kommer til. Det virkede lidt som en lille forstrækning, så jeg tror ikke han er ude i mere end en uges tid, max. Men nu er jeg jo heller ikke læge, så det kan jo være at det er brækket midt over, og han er ude i 3 år.

Vi spillede godt det første kvarter hvor vi skabte et par store chancer, bl.a. et stolpeskud af Walcott, og selvfølgelig scoringen af Squillaci. Bendtner virkede i hopla, og var arkitekt bag mange ting. Så blev Cesc skadet og det virkede holdet mærket af. Vi mangler at løbevilje og lige at få den sidste aflevering til at lykkes. På den anden side har Stoke vist kun haft bolden over deres egen banehalvdel 2 gange, hvoraf Carews skud som Szczesny redder smukt, var den ene gang.

Vi skal have lidt mere hurtighed i spillet, noget løbevillighed, og så skal vi nok få et par kasser mere. Jeg tror ikke på den før vi fører 3-0, nu hvor Diaby ikke er med.. En Bendtner kasse kunne være nice..!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7608: 23 Feb 2011, 21:56 »

Stoke har ikke haft meget at byde på, men det har vi desværre heller ikke, kunne meget nemt se den her ende 1-1. Håber dog Bendtner lige viser lidt magi og smækker en kasse ind.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Chakana
Manager

« Svar #7609: 23 Feb 2011, 22:11 »

Og nu Walcott... For helvede!!!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7610: 23 Feb 2011, 22:40 »

Man må sige at Stoke tog hævn efter en ellers rolig første halvleg, og viste sig som de cunts de er i anden. Men fuck hvor var det lækkert at vi tog alle 3 point. Kun et enkelt efter United nu, det tegner til at blive en rigtig spændende sæson - Og det kan nemt blive den bedste vi har haft i 6 år. Lad os håbe at de gode takter fortsætter og vi står med en pokal på søndag. Vi skulle kæmpe lidt for sejren i dag, men fortjent var den da, og så vidt jeg kunne forstå på de engelske kommentatorer, så blev Fab skiftet ud for en sikkerhedsskyld, og hans skade skulle ikke være slem. Walcotts så derimod alvorlig ud, og man kunne sagtens frygte at vi ikke har ham med den næste vigtige måneds tid.

Men 3 vigtige point i dag! Dejligt!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7611: 23 Feb 2011, 22:42 »

Jeg frygter også at Walcott er ude i en 4-7 uger, så bestemt ikke godt ud og en rigtigt uheldig skade. Er både Walcott og Fabregas ude i et stykke tid frygter jeg lige pludseligt for vores sæson, til gengæld vil det nok betyde at vi får Ramsey at se, spørgsmålet er jo pt om han skal kaldes tilbage fra Cardiff eller blive der.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7612: 23 Feb 2011, 22:46 »

Klubben har meldt ud at Ramsey kommer tilbage, og kan være med i returkampen mod LO. Godt det samme, jeg er ved at være godt træt af Denilson, der sagtens kunne smutte til sommer. Han virker ikke til at have formatet til at kunne blive en faktor på Arsenals hold.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7613: 23 Feb 2011, 22:46 »

Jeg frygter også at Walcott er ude i en 4-7 uger, så bestemt ikke godt ud og en rigtigt uheldig skade. Er både Walcott og Fabregas ude i et stykke tid frygter jeg lige pludseligt for vores sæson, til gengæld vil det nok betyde at vi får Ramsey at se, spørgsmålet er jo pt om han skal kaldes tilbage fra Cardiff eller blive der.
Ramsey`s lån udløber på lørdag Wenger ville ha brugt ham i FA cup returen mod Orient men han er Låst fordi han var udlånt i den første kamp

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7614: 23 Feb 2011, 22:48 »

Ramsey`s lån udløber på lørdag Wenger ville ha brugt ham i FA cup returen mod Orient men han er Låst fordi han var udlånt i den første kamp

Hvordan kan det betyde at han er låst? Den regel kender jeg ikke, og jeg har kun hørt snak om at han nok kommer med i den kamp.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7615: 23 Feb 2011, 22:49 »

Det må være fordi han har spillet i FA Cuppen, ligesom Torres for Chelsea.

Szczesny
Manager

« Svar #7616: 23 Feb 2011, 22:49 »

Hvordan kan det betyde at han er låst? Den regel kender jeg ikke, og jeg har kun hørt snak om at han nok kommer med i den kamp.

Det mener jeg også at der var noget om sidste år, hvis jeg tænker mig om. Kan dog ikke lige huske i hivlken forbindelse, men mener den er god nok

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7617: 23 Feb 2011, 22:51 »

Det er osse kun i kampen mod Orient at han er låst det var det jeg mente

Szczesny
Manager

« Svar #7618: 23 Feb 2011, 22:52 »

Ja nemlig.

I øvrigt fedt, at vi vandt over Stoke på en dødbold - det eneste de kan(kunne?) finde ud af Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7619: 23 Feb 2011, 23:02 »

Klubben har meldt ud at Ramsey kommer tilbage, og kan være med i returkampen mod LO. Godt det samme, jeg er ved at være godt træt af Denilson, der sagtens kunne smutte til sommer. Han virker ikke til at have formatet til at kunne blive en faktor på Arsenals hold.
Jeg var endelig ved at blive en smule glad for Denilson i efteråret, hvor han havde et par gode kampe. Men siden november kan jeg ikke huske at han har gjort det tilnærmelsesvis godt en eneste gang, selv hans normale force, hans sikkerhed i pasningsspillet har ikke været overvældende, og i forhold til hvor lidt han ellers byder ind med offensivt er han simpelthen for stor en usikkerhedskilde i vores defensiv. Håber virkelig at han ryger til sommer og vi får lidt mere kvalitet ind i stedet. Præcis hvem vi skal have ved jeg ikke, men er overbevist om at vores scouts nok skal kunne trylle en kanin frem hvis det er.

Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010