home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348470 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7110: 09 Jan 2011, 17:08 »

Det bliver spændende! Især når de har Afobe på holdkortet som du siger. Jeg har ikke set ham spille med Huddersfield endnu men var lige inde og kigge hans statisk for dem indtil videre. Den hedder så 9 kampe og 0 mål  Ubeslutsom Men han må da gerne score en enkelt for dem imod os. Bare vi vinder Wink

Men han har scoret mange mål på vores ungdomshold, og spillet fantastisk på diverse engelske ungdomslandshold sammen med Wickham. Smiley

Med hensyn til Arshavin, ser jeg det største problem omkring ham er, at han ikke gider. Han virker ikke særlig interesseret når han spiller, og ødelægger gang på gang vores presspil. Han er doven af natur, og jeg tror ikke det kommer til at ændre sig. Lige som i går, virkede han slet ikke koncentreret, og derfor smider han en masse dumme bolde væk. Han har også mistet lidt hurtighed og selvtillid. Jeg tvivler på, at han kommer tilbage. Især når vores kanter pt. hedder Nasri og Walcott, og de beviser gang på gang, at de er klasser over ham.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7111: 10 Jan 2011, 22:49 »

Squillaci fik en forstrækning mod Leeds, og Wenger har sagt, at hvis den er slem, så skal der hurtigt købes en spiller. Mirrorfootball skriver noget om Cahill, men med hans urealistiske prisskilt, tror jeg ikke på det. Det er overpris for det niveau. Hvis Squillaci er skadet, så kan vi ikke overleve med kun 2 midterforsvar. Det kunne være en mulighed at låne en spiller. Jeg ved dog ikke hvilken spiller på markedet lige nu, som er tilgængelig for lån, og samtidig god nok. Det tvivler jeg måske lidt på, at der er nogen.

Hvad skal vi også gå efter i en midterforsvar?
En spiller som skal falde til i klubben og ikke kender Premier League? (Spahić)
En ung spiller, som skal udvikle sig, men er lidt af et sats? (Sakho)
Eller en spiller som kan gå lige ind i holdopstillingen, og ikke behøver vende sig til PL? (Cahill)
Leje en spiller, som en midlertidig løsning? (??)

Det er et svært valg Wenger står over for. Spahić har fået 5 måneders karantæne, efter et albuestød på Noland Roux. Sakho er måske lidt af et sats. Cahill er måske for dyr, til at Wenger vil give pengene for ham.

Der er også en fjerde spiller, som muligvis kunne være på tale. Lejeune fra Istres. Han er en teknisk god spiller, som ikke smider særlig mange bolde væk. Han er ikke bange for at cleare bolden, hvilket er et plus i min bog. Han læser spillet godt, og står godt på banen. Han er dog ikke verdens hurtigste, ikke langsom, men ikke en hurtig spiller. Han er 1.88 høj, og hovedspillet er en af hans styrker. Spændende spiller.

Vi kunne også hente Bartley hjem fra sit lån, og så bruge ham som backup. Det vil gavne ham mere som jeg ser det, at blive i Sheffield, men han kunne også få PL-erfaring.

Chamberlain15
Manager

« Svar #7112: 10 Jan 2011, 22:53 »

Squillaci fik en forstrækning mod Leeds, og Wenger har sagt, at hvis den er slem, så skal der hurtigt købes en spiller. Mirrorfootball skriver noget om Cahill, men med hans urealistiske prisskilt, tror jeg ikke på det. Det er overpris for det niveau. Hvis Squillaci er skadet, så kan vi ikke overleve med kun 2 midterforsvar. Det kunne være en mulighed at låne en spiller. Jeg ved dog ikke hvilken spiller på markedet lige nu, som er tilgængelig for lån, og samtidig god nok. Det tvivler jeg måske lidt på, at der er nogen.

Hvad skal vi også gå efter i en midterforsvar?
En spiller som skal falde til i klubben og ikke kender Premier League? (Spahić)
En ung spiller, som skal udvikle sig, men er lidt af et sats? (Sakho)
Eller en spiller som kan gå lige ind i holdopstillingen, og ikke behøver vende sig til PL? (Cahill)
Leje en spiller, som en midlertidig løsning? (??)

Det er et svært valg Wenger står over for. Spahić har fået 5 måneders karantæne, efter et albuestød på Noland Roux. Sakho er måske lidt af et sats. Cahill er måske for dyr, til at Wenger vil give pengene for ham.

Der er også en fjerde spiller, som muligvis kunne være på tale. Lejeune fra Istres. Han er en teknisk god spiller, som ikke smider særlig mange bolde væk. Han er ikke bange for at cleare bolden, hvilket er et plus i min bog. Han læser spillet godt, og står godt på banen. Han er dog ikke verdens hurtigste, ikke langsom, men ikke en hurtig spiller. Han er 1.88 høj, og hovedspillet er en af hans styrker. Spændende spiller.

Vi kunne også hente Bartley hjem fra sit lån, og så bruge ham som backup. Det vil gavne ham mere som jeg ser det, at blive i Sheffield, men han kunne også få PL-erfaring.

Ham Lejeune du snakker om kender jeg intet til. Virkelig intet. Og jeg må være ærlig at sige at hvis vi henter ham foreksempel så bliver det en ny Koscielny. Hva med Samba fra Blackburn? Han er stærkt utilfreds i Blackburn pga. de tog anførerbindet fra ham. Han er en meget solid, stærk og hovedstøds stærk spiller. Han er måske en mulighed. Ellers er jeg blank.

Dog synes jeg at Koscielny er på vej op. Han er ved at blive bedre. Dog skal der mere til at for overbevise mig helt. Wink
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 22:56 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7113: 10 Jan 2011, 23:02 »

Ham Lejeune du snakker om kender jeg intet til. Virkelig intet. Og jeg må være ærlig at sige at hvis vi henter ham foreksempel så bliver det en ny Koscielny. Hva med Samba fra Blackburn? Han er stærkt utilfreds i Blackburn pga. de tog anførerbindet fra ham. Han er en meget solid, stærk og hovedstøds stærk spiller. Han er måske en mulighed. Ellers er jeg blank.

Dog synes jeg at Koscielny er på vej op. Han er ved at blive bedre. Dog skal der mere til at for overbevise mig helt. Smiley

Jeg tror heller ikke vi henter Lejeune, til at tage over for nogle med det samme, men han er kun 19 år, og kommet utrolig langt på kort tid. Så der er dog temmelig stor forskel på Koscielny og Lejeune.

Samba ser jeg helst ikke i Arsenal. Når jeg ser ham spille virker han tung, og mangler virkelig smidighed. I min bog er han overvurderet, og lidt af en gøgler i forsvaret, og dem har vi nok af. Han laver nogle tåbelige frispark, og virker lidt klodset i sin tilgang. Han er dog den forsvarsspiller, som de fleste angribere frygter, men jeg ser ham bare ikke i Arsenal.

Chamberlain15
Manager

« Svar #7114: 10 Jan 2011, 23:06 »

Jeg tror heller ikke vi henter Lejeune, til at tage over for nogle med det samme, men han er kun 19 år, og kommet utrolig langt på kort tid. Så der er dog temmelig stor forskel på Koscielny og Lejeune.

Samba ser jeg helst ikke i Arsenal. Når jeg ser ham spille virker han tung, og mangler virkelig smidighed. I min bog er han overvurderet, og lidt af en gøgler i forsvaret, og dem har vi nok af. Han laver nogle tåbelige frispark, og virker lidt klodset i sin tilgang. Han er dog den forsvarsspiller, som de fleste angribere frygter, men jeg ser ham bare ikke i Arsenal.

Hvis jeg havde vist af Lejeune blot var 19 år gammel havde det været noget andet. Var lige for doven til at bruge google Grin Rullende Øjne

Men så synes jeg vi skulle lade ham Lejeune spille 1-3 sæsoner mere nede i Frankrig. Er der egentlig rygter om ham Lejeune skulle skifte til os. Eller var det bare lige en spiller som du ønsker at se i Arsenal trøjen? Smiley Dog regner jeg med at se den næste Isters kamp hvis jeg har tid. Han lyder ret spændende! Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7115: 10 Jan 2011, 23:10 »

Hvis jeg havde vist af Lejeune blot var 19 år gammel havde det været noget andet. Var lige for doven til at bruge google Grin Rullende Øjne

Men så synes jeg vi skulle lade ham Lejeune spille 1-3 sæsoner mere nede i Frankrig. Er der egentlig rygter om ham Lejeune skulle skifte til os. Eller var det bare lige en spiller som du ønsker at se i Arsenal trøjen? Smiley Dog regner jeg med at se den næste Isters kamp hvis jeg har tid. Han lyder ret spændende! Smiley

Der går skam rygter omkring det, og Real Madrid skulle også være med i løbet om ham. Jeg ønsker bestemt også at se ham i en Arsenal trøje. Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #7116: 10 Jan 2011, 23:19 »

Der går skam rygter omkring det, og Real Madrid skulle også være med i løbet om ham. Jeg ønsker bestemt også at se ham i en Arsenal trøje. Smiley

Spændende! Det må jeg vel nok sige.

Hvor mange kampe har du set med ham? Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7117: 10 Jan 2011, 23:34 »

Spændende! Det må jeg vel nok sige.

Hvor mange kampe har du set med ham? Smiley

Så hans debutkamp for det franske u20 landshold, og så har jeg set Istres - Ajaccio, da jeg vidste, at mange klubber var til stede den kamp. Der var han dog defensiv midtbane i første halveg, og blev så rykket ned som midterforsvar i anden. Og så nogle andre få kampe i efteråret. Han har kun været professionel i 1-2 år, ellers spillede han langt nede i rækkerne i Frankrig, så tror han kan gå langt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7118: 12 Jan 2011, 12:32 »

Frustrerende at dagens semifinale ikke bliver vist på andet end Canal+ ... Nå, men vi gæster Ipswich i den første af de to Carling Cup semi finaler. De fik lige en øretæve på 7-0 af Chelsea, men mon ikke de er lidt mere opsatte i dag mod os? Nu hvor de står til en røvfuld, så skulle det ikke undre mig om vi tager for let på opgaven og hiver en uafgjort hjem... Nå, men jeg forventer en del ændringer i forhold til FA Cup kampen. Vi har stillet med et ok stærkt hold i Carling Cuppen indtil videre, men Wenger tænker uden tvivl på ligakampen på lørdag. Jeg tror på følgende opstilling

Szczesny
Eboue Koscielny Song Clichy
Denilson
Nasri Wilshere
Walcott   Arshavin
Van Persie

Det er selvfølgelig lidt et skud i tågen. Jeg tror Djourou bliver hvilet med henblik på hans skadesforløb og træthed, og den eneste vi ellers kan spille med dernede, er Song. Hvis man altså ikke tæller Miquel med. Jeg tror også Nasri får spilletid i dag, eftersom han ikke var med i FA Cuppen, og det samme med Wilshere og Arshavin. Ellers kunne Bendtner, Ramsey, Chamakh og Gibbs alle være med i kampen om startopstillingen. Nå men vi starter kl 20.45.. Lad os nu få lukket den semifinale før returopgøret..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7119: 12 Jan 2011, 14:42 »

Den bliver vist på skysport 2, så det er formentlig muligt at finde et godt stream til kampen. Der er helt klart nogle på holdet, som skal bevise noget i kampen, her snakker jeg især om Denilson. Mit bud på en holdopstilling er:

Szcezney
Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs
Song
Cesc, Denilson
Walcott, Arshavin
Van Persie

Uden Squillaci i truppen tror jeg ikke, at vi vil hvile Djourou i kampen. Miquel er ikke god nok til dette niveau, og kommer formentlig ikke på tale til denne kamp. Wenger har dog udtalt, at Song og Miquel kan blive løsningen på midterforsvars problemet. Håber at se Ramsey på banen i dag, han kan sagtens gøre en forskel mod et hold som Ipswich, der mildest talt er i krise. Meget svært at gætte en holdopstilling i dag, det kan næsten blive hip som hap. Lad os nu bare få en sikker sejr, andet vil gøre ondt.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2011, 14:58 af ItaliensLarsen » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7120: 12 Jan 2011, 20:34 »

Det blev vist det man kalder et par vildskud..
Startopstillingen er:
Szczesny
Eboue Koscielny Djourou Gibbs
Denilson
Wilshere Febregas
Walcott    Arshavin
Bendtner

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7121: 12 Jan 2011, 20:41 »

Tid til at skinne igennem for Bendtner, og da Wenger sagde, at han ville stille med et stærkt hold, mente han det så sandelig!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7122: 12 Jan 2011, 21:12 »

"Silva is not the only youngster going out on loan, another one will be confirmed shortly. Surprising one, too. More later."
"Ramsey, Vela, Eastmond, JET or Sunu would not be surprising. The player is surprising, where he is going is even more surprising."
Tweeted af Youngguns.

Er blevet overraskende spændt over hvem der mon kan være tale om. Nogen bud?

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7123: 12 Jan 2011, 21:36 »

Vi bringer fandme det bedste frem i lorte hold!!
Ipswich har haft mindst lige så mange farlige chancer som os, hvis ikke flere. Vi spiller forfærdeligt, og det kunne være dejligt at få Bendtner på banen i anden halveg? Arshavin er helt væk. Hans førsteberøring hører til i Blue Square Premier, og er helt væk for tiden. Eboue tager ikke så mange af sine overlap, som han gjorde før i tiden, desværre. Der skal virkelig ske noget i anden halveg, det her er direkte pinligt!

Hvis Ipswichs mål var blevet godkendt, havde det været et legendarisk mål!

Ipswichs venstreback fik forresten gult kort, det skal Walcott udnytte!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7124: 12 Jan 2011, 22:03 »

Ja, holdet virker slet ikke motiveret. Vi spiller med masser af dumme personlige fejl, som om vi selv hører til i The Championship. Jeg tvivler på at nogle af vores folk på bænken ville kunne bringe noget til holdet, så det lader til at vi skal have en tilfældig chance for at vinde. Vi sidder på boldbesiddelsen, men skaber intet, og Ipswich er klart farligst når de endelig har den. Kom nu i gang, tak!

Sider: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010