home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23354
  1 Bruger, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Winlioprock
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348656 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6945: 04 Jan 2011, 23:53 »

Bare lige for at gøre det kort, så har jeg jo ikke sagt at United helt sikkert er mestre. jeg kunne bare ikke fatte, at i på ingen tid kunne komme frem til at de ikke engang var med i mesterskabsræset til sidst.
Skal nok komme med et ordenligt svar imorgen, men nu er det sengen der kalder Thumbs Up

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6946: 04 Jan 2011, 23:56 »

Bare lige for at gøre det kort, så har jeg jo ikke sagt at United helt sikkert er mestre. jeg kunne bare ikke fatte, at i på ingen tid kunne komme frem til at de ikke engang var med i mesterskabsræset til sidst.
Skal nok komme med et ordenligt svar imorgen, men nu er det sengen der kalder Thumbs Up

Det var nu også mere et hypotetisk forslag til hvordan det kan komme til at se ud til maj. Hvis United bliver ved med at spille som de gør, så virker det som et realistisk forslag. Men hvis de opper sig og slår Sp*rs, i næste uge er det vist, og evt. får point på Emirates og mod Chelsea, så vil jeg da heller ikke tøve med at ændre min mening. Lige pt. ser United bare hverken skræmmende eller stærke ud imo. Og nej, du har ikke sagt at Unted bliver mestre, det er der bare andre der har Smiley. Men jeg glæder mig da til dit ordentlige svar Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6947: 04 Jan 2011, 23:59 »

Gazlgor, når jeg skriver dette, så er det ikke for at provokere.

Hvis man kigger på de seneste sæsoner, så har United været bedst i 2. halvdel af sæsonen, og Arsenal i 1. halvdel. Arsenal har bestemt ikke spillet dårligt, men er allerede nu 5 point bagud. Så hvis det bliver som det plejer, kan Arsenal let slutte et stykke efter, men tvivler. Tror det bliver en tæt duel mellem, United, Arsenal, City og Tottenham, med United som hele tiden er en 3-4-5-6 point foran.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6948: 05 Jan 2011, 00:03 »

Hvis man holder sig til statistikken, så vinder United ja. Men nu bliver ligaer ikke vundet på statistik, men på godt spil, og det har United ikke vist i lang tid - Og de har haft et nemt kampprogram og har det sværeste i foråret. Så meget kan som sagt ændre sig.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6949: 05 Jan 2011, 00:06 »

Hvis man holder sig til statistikken, så vinder United ja. Men nu bliver ligaer ikke vundet på statistik, men på godt spil, og det har United ikke vist i lang tid - Og de har haft et nemt kampprogram og har det sværeste i foråret. Så meget kan som sagt ændre sig.

Det må tiden jo vise Smiley. Godnat  Smiley

Liverpool F.C

Thore
Manager

« Svar #6950: 05 Jan 2011, 00:22 »

Godt spil og godt spil.. det er jo altid subjektivt.
Vinder man en kamp, jamen så har man spillet godt  Smiley Det er i hvert falde sådan jeg ser på det. Hvis de bliver ved med at vinde deres kampe, og så lige opper sig lidt på udebane, så må United være farvoritter til at tage titlen.
Det betyder ikke at Arsenal ikk kan vinde, men jeg ser i hvert falde ikke Arsenal som farvoritter lige pt. Nu må vi se hvordan det går jer i morgen  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ptrN
Manager

« Svar #6951: 05 Jan 2011, 07:19 »

Nej nej nu må du lige.. Alt dette er naturligvis blot rent held, og havde det nu været rvp, så havde han lige sat en mand mere, lavet salto med bolden, og lavet sælen ind i mål.. Hvis han gad.....  Smiley
Jamen den hollandske og tyske liga er jo helt sikkert også lige så god som den engelske. JA Elia har en vanvittig teknik; men at lade ham lege rundt i Holland og Tyskland, er jo ligesom at smide Grønkjær ned i Serie 6. Lad Elia komme til England. Der tror jeg nok han skal modtage de første 2 tacklinger inden han revurderer hvordan han skal gøre sit næste træk.

Og hvorfor diskuterer i overhovedet hvorvidt VP eller Elia er bedst til at sætte en mand af? VP er striker imens Elia er fløj. Ja bevares VP kan spille fløj, men det er noget han er blevet omskolet til.

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #6952: 05 Jan 2011, 11:00 »

For lige at kommentere kort på van P & Elia-sammenligningerne, så er det jo klart - som ptrN også nævner - nemmere at sætte en mand på kanten, da der stort set aldrig er back-up, sammenlignet med at stå over for 2 centrebacks + det løse.

Anywho - synes dette var et sjovt citat fra Kolo Toure om Adebayor-episoden inden aftenens kamp:

"It's already forgotten. In any case, with Adebayor it's not the first time and it won't be the last."

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6953: 05 Jan 2011, 13:23 »

Godt spil og godt spil.. det er jo altid subjektivt.
Vinder man en kamp, jamen så har man spillet godt  Smiley Det er i hvert falde sådan jeg ser på det. Hvis de bliver ved med at vinde deres kampe, og så lige opper sig lidt på udebane, så må United være farvoritter til at tage titlen.
Det betyder ikke at Arsenal ikk kan vinde, men jeg ser i hvert falde ikke Arsenal som farvoritter lige pt. Nu må vi se hvordan det går jer i morgen  Smiley

Så du mener ikke at man kan vinde en kamp uden at spille godt? Alle kampe der bliver vundet er pga. godt spil?
Men jeg er da enige i at hvis United opper sig, er de favorit til titlen i kraft af at de har flere point end de andre hold. Men som de spiller pt. og har spillet det meste af sæsonen, så tror jeg hurtigt at de kan miste mange point når de møder de bedre hold.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6954: 05 Jan 2011, 13:28 »

"Problemet" for de andre hold er vel, som jeg også skrev i Utd tråden, at hvem tror reelt på, at Utd spiller en hel sæson på "mellemniveau"? Jeg har, og ikke kun pga. min fan-status, svært ved at se at Utd ikke skulle finde melodien på et eller andet tidspunkt.

JKJ
Gæst

« Svar #6955: 05 Jan 2011, 13:36 »

Dette er ikke en provokation.

Men Arsenal har de sidste 3-4 år måske været det bedst spillende hold i PL, de har ihf været blandt de 2-3 bedste.
Men alligevel står i uden titler af nogen slags.

Så nej man vinder ikke nødvendigvis fordi man spiller godt.

Arsenal/Wenger vil gerne spille flot bold og det gør i også rigtig tit. I skal bare lære at blive kyniske når det brænder på. Som jeg ser det skal der nogen gange kombineres og nipses lidt for meget på de helt forkerte tidspunkter.
I mangler simpelthen nogle spillere der kan losse bolden langt ud af London hvis det behøves.
Andre gange skal der måske kombineres helt ind til stregen før man skyder på mål fremfor at få taget den afslutning 2-3 træk før.
Det er det i mangler som jeg ser det.

Når i lærer det så tror jeg på at i kan være helt med til slut, desværre ikke før

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6956: 05 Jan 2011, 13:44 »

Enig med JKJ, men til dels vil jeg så også sige at Arsenal jo besidder en af de mest talentrige trupper i ligaen. Arsenal er, som jeg ser det, et hold der gerne skulle blive bedre år for år, fordi de unge spillere konstant udvikler sig. Så hvis de kan formå at holde på deres spillere, så ville det ikke overraske mig hvis de bliver mestre indenfor få år.  Smiley

Thore
Manager

« Svar #6957: 05 Jan 2011, 13:46 »

Så du mener ikke at man kan vinde en kamp uden at spille godt? Alle kampe der bliver vundet er pga. godt spil?
Men jeg er da enige i at hvis United opper sig, er de favorit til titlen i kraft af at de har flere point end de andre hold. Men som de spiller pt. og har spillet det meste af sæsonen, så tror jeg hurtigt at de kan miste mange point når de møder de bedre hold.

Hvis man ikk vinder kampen så har man jo ikke spillet godt nok. Så kan man give skylden på dommeren, men i sidste ende er det jo fordi man ikke er skarp nok, eller har den rigtige koldblodighed. Så er det sådan set lige meget hvor flot du flytter bolden rundt på banen

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6958: 05 Jan 2011, 13:52 »

Enig med JKJ, men til dels vil jeg så også sige at Arsenal jo besidder en af de mest talentrige trupper i ligaen. Arsenal er, som jeg ser det, et hold der gerne skulle blive bedre år for år, fordi de unge spillere konstant udvikler sig. Så hvis de kan formå at holde på deres spillere, så ville det ikke overraske mig hvis de bliver mestre indenfor få år.  Smiley

Der er ingen tvivl om, at rutine har en del af skylden for Arsenals manglende trofæer de sidste sæsoner, men jeg vil altså også mene, at som JKJ siger, så mangler man noget kynisme, noget af den kompromisløshed der faktisk findes på bænken i form af Wenger, der holder fast på sin spillestil. Og det er så der den nogen gange hænger lidt. I stedet for at erkende, at der er brug for noget andet end "godt spil" ind i mellem, så tuder man lidt for ofte over at "de andre spiller kedeligt/kynisk/hårdt" Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6959: 05 Jan 2011, 14:32 »

Dette er ikke en provokation.

Men Arsenal har de sidste 3-4 år måske været det bedst spillende hold i PL, de har ihf været blandt de 2-3 bedste.
Men alligevel står i uden titler af nogen slags.

Så nej man vinder ikke nødvendigvis fordi man spiller godt.

Arsenal/Wenger vil gerne spille flot bold og det gør i også rigtig tit. I skal bare lære at blive kyniske når det brænder på. Som jeg ser det skal der nogen gange kombineres og nipses lidt for meget på de helt forkerte tidspunkter.
I mangler simpelthen nogle spillere der kan losse bolden langt ud af London hvis det behøves.
Andre gange skal der måske kombineres helt ind til stregen før man skyder på mål fremfor at få taget den afslutning 2-3 træk før.
Det er det i mangler som jeg ser det.

Når i lærer det så tror jeg på at i kan være helt med til slut, desværre ikke før

Jeg er meget enig i meget af det du siger, dog også uenig i nogle af tingene.
I år ser jeg vores snit til virkelig at være med til det slutter. Vi har spillet godt, og United kan sagtens smide nogle dumme point, som de har gjort i mange kampe i år. Det handler om, at vi udnytter deres dumme pointtab, og ikke også smider point i de kampe. Det har været et af de store problemer de sidste mange år, men i år tror/håber jeg, at vi kan udnytte disse pointtab. Jeg mener ikke vi skal have en spiller, som kan losse bolden af helvede til, fordi det ligger så langt fra vores spillestil, og når man kan spille sig ud af tingene selvom det er i forsvaret, ser jeg hellere vi gør det. Vi har dog unge spillere (Kyle Bartley osv), som pt. er fantastiske defensivt, men smadrer bolden væk, i stedet for at spille den ud, så det kan desværre være at det kommer.

Jeg er også helt enig, i at vi skal afslutte mere udefra. Der er intet mere frustrerende, end når man ser Tom Huddlestone hugge bolden ind langt udefra. Så ser man en tilfældig af vores kampe, og så gang på gang nægter midtbanespillerne at skyde udefra, og i stedet spille alt for småt. Det er en ting, jeg gerne ser vi får lavet om på, sådan så vi kan score flere uventede mål.

Jeg synes dog ikke, at man kan sige, at vi ikke kan vinde før disse ting bliver opfyldt. Holdet udvikler sig hele tiden, som flere også skriver. Jeg tror bestemt, at vi kan vinde titlen i år. Jeg vil ikke være en af de personer, som tror de er spåmænd, og kan fortælle, hvem der kan vinde og hvem der ikke kan, men jeg tror og håber, at vi ender som nr 1. Vi har, sammen med United, den bedste trup i ligaen, sådan som jeg ser det. Chelseas trup er slet ikke bred nok, og når de bliver ramt af et par skader, sidder en masse unge knægte på bænken, som aldrig har spillet PL før. City er ikke spillet helt sammen endnu, og mange af deres spillere vil gøre det hele selv. De bliver selvfølgelig bedre i takt med, at de bliver spillet mere sammen, og jeg tror helt sikker de bliver en del af toppen mange år frem. Tottenham tror jeg går ned her til foråret. CL knockout kombineret med PL, tror jeg bliver for meget for dem. Derfor tror jeg, at titlen i år ender i enten London eller Manchester, henholdsvis Arsenal eller United.

Så kan i komme med alle jeres statistikker, om at vi er gået ned på et tidspunkt i sæsonen, og United altid topper i foråret. Det er heldigvis sådan, at de statistikker ikke afgøre mesterskabet, og selvom statistikkerne snakker imod det, kan United sagtens gå ned i foråret.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 14:35 af ItaliensLarsen » Logged

Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010