home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311055 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6270: 18 Aug 2010, 19:59 »

Jeg frygter bestemt også, at Schwarzer bliver vores nye keeper. Synes egentlig ikke, han som sådan er en forbedring. Derimod synes jeg Stekelenburg kunne være et spændende bud. Han har stået fremragende i Ajax, og har nogle gode reflekser. Shay Given kunne også være et godt bud, der går mange rygter om, at han snart skifter, så er spørgsmålet bare til hvem.

søgaard
Gæst

« Svar #6271: 18 Aug 2010, 20:04 »

Problemet er vel reelt at klassekeeperne ikke findes i den prisklasse, som Wenger er villig til at give for en spiller?
En klub af Arsenals størrelse burde være i stand til at tilbyde en verdensklassemålman d de udfordringer samt lønning til at han vil til klubben. Transferpengene er der vel også, men Wenger/klubben virker ikke til at ville smide 100-200 mio. efter en verdensklassemålman d, som Akinfeev.

Shay Given kunne være en mulighed, hvis City har planer om at bruge Hart i stedet for. Han kunne være en passende løsning indtil Szczesny eventuelt kunne overtage pladsen. Han virker umiddelbart som det stærkeste kort af jeres nuværende tre keepere, da hverken Almunia og Fabianski har det nuværende niveau eller potentialet at kunne være den afgørende faktor for klubben, som man så tit ser VdS og Cech er for to af de andre mesterskabskandidat er. (Tør ikke at nævne Reina efter weekendens kamp Tunge )

Chamberlain15
Manager

« Svar #6272: 18 Aug 2010, 20:09 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/nasri-undergoes-minor-surgery-on-his-knee

Endnu en skade til en vigtig spiller. Det er satme irriterende at vi har så mange skader. Han spillede ellers rigtig godt i kampen mod Liverpool.

Håber heller ikke at det bliver Schwarzer som skal vogte målet. Håber rigtig meget på Stekelenburg og Shay Given. Og så skal vi jo også i gang med at finde nogle centrale forsvare. Der har tidligere været rygter om Serdar Tasci, Emir Spahic, Diakhate og Rafik Halliche. Håber meget på Emir Spahic. Men vi må se hvordan det bliver Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6273: 19 Aug 2010, 13:51 »

Meget tyder på at vi nu forsøger at hente Sebastien Squillaci fra Sevilla. Franske Canal+ rapporterede det vist først, og han var ikke med i deres CL-kval kamp pga. interesse fra en anden klub, men deres præsident skulle have udtalt at han indtil videre stadig er Sevillaspiller, fordi klubben ikke tilbød nok (surprise Opstemt).

Jeg ved ikke om han har niveauet til at være starter, men til gengæld har han erfaring uden at være alt for gammel (30 år) og jeg vil nok være rimelig tryg med ham og Djorou som 3./4. valg.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6274: 20 Aug 2010, 12:54 »

Frimpong skadet i 9 måneder. Fandme trist, når han lige var tæt på et større gennembrud!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6275: 20 Aug 2010, 23:16 »

Frimpong skadet i 9 måneder. Fandme trist, når han lige var tæt på et større gennembrud!

Det er godt nok synd for ham. Så ham i nogle af træningskampene, og han ser skide spændende ud. Kraftedeme ærgerligt.

SørenA
Gæst

« Svar #6276: 21 Aug 2010, 16:42 »

Her efter 36 minutter af dagens kamp, må jeg godt nok sige jeg er imponeret over Rosicky og Walcott.

De gør det dælme godt Smiley

Song gør det også fornuftigt i midterforsvaret, dog usikker af og til.

Derimod sys jeg at Diaby sejler rundt på den midtbane. Ved ikke om det er hans egen, eller Wilsheres, men de spiller slet ikke sammen, og taber tit bolden.

Det er den plads hvor jeg sys vi mangler mest, eller en til forsvaret, så song kan få pladsen på midten Smiley

nesloone
Lilleputspiller
*

« Svar #6277: 23 Aug 2010, 11:52 »

Rosicky er virkelig i imponerende form lige nu, og håber han ikke igen bliver slemt skadet for han er en vigtig spiller lige nu for holdet.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6278: 23 Aug 2010, 13:16 »

Rosicky er virkelig i imponerende form lige nu, og håber han ikke igen bliver slemt skadet for han er en vigtig spiller lige nu for holdet.

Kom lige i tvivl, er du fan af både Arsenal, Liverpool og Real Madrid? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6279: 23 Aug 2010, 13:23 »

Det er den plads hvor jeg sys vi mangler mest, eller en til forsvaret, så song kan få pladsen på midten Smiley

Det lader til at det bliver sidstnævnte, eftersom Squillaci efter sigende skulle være til lægecheck i klubben i dag. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SørenA
Gæst

« Svar #6280: 23 Aug 2010, 13:26 »

Selvfølgelig en franskmand, det kan ikke være anderledes Smiley

Men et godt valg, synes jeg. Forventer dog ikke han på nogen måde bliver starter, men synes at det ligner et par gode backups i ham og Djorou.

Jeg er godt tilfreds Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6281: 23 Aug 2010, 13:33 »

Altså Chamakh er marokkaner, Koscielny er polsk/fransk og Schwarzer er amerikaner, så signer vi 1 franskmand og wupti skal der fokuseres på det. (Ok ikke så slemt her, men har også set det nævnt andre steder.)

Anyways, jeg tror det er et fint køb. Der er selvfølgelig andre spillere man hellere ville have haft, men som 3. valg tror jeg egentlig nok det skal blive ganske fint, og han har jo næppet kostet det store. Så må vi bare håbe at vi også nupper en målmand, interessen for Schwarzer er jo ret kendt, jeg ved ikke om han har niveauet, da jeg ikke har set ham særligt tit, men det kan næppe blive værre end det vi har pt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6282: 23 Aug 2010, 13:37 »

Synes måske også, det er at vise lidt mistillid til Nordtveit, som lige er kommet ind i førsteholdstruppen, efter hans gode pre-season. Men ellers ville squillaci være en god back-up. Han har aldrig rigtig været fast på et hold, og bliver derfor kun back-up.

SørenA
Gæst

« Svar #6283: 23 Aug 2010, 13:41 »

Altså Chamakh er marokkaner, Koscielny er polsk/fransk og Schwarzer er amerikaner, så signer vi 1 franskmand og wupti skal der fokuseres på det. (Ok ikke så slemt her, men har også set det nævnt andre steder.)

Anyways, jeg tror det er et fint køb. Der er selvfølgelig andre spillere man hellere ville have haft, men som 3. valg tror jeg egentlig nok det skal blive ganske fint, og han har jo næppet kostet det store. Så må vi bare håbe at vi også nupper en målmand, interessen for Schwarzer er jo ret kendt, jeg ved ikke om han har niveauet, da jeg ikke har set ham særligt tit, men det kan næppe blive værre end det vi har pt.

Det var intet ondt i at han er franskmand? Det gør vel bare at han hurtigere passer ind på holdet? Smiley
Synes jeg har set et sted at priser var 48 mio. kr., men er ikke helt sikker - man kan vel forvente det er omtrent det prisleje, og det er sådan set også fair.

Håber bare han vil bruge lidt mere på målmandsposten, synes nu hverken Schwarzer eller Given for den sags skyld, har det niveau der skal til for at stå på et engelsk mesterhold. Som vi jo gerne skal kunne kalde os efter sæsonen Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #6284: 23 Aug 2010, 13:43 »

Schwarzer er australier Wink

Jeg tror Squilacci er købt til at starte. Han har erfaring fra højeste niveau, hvilket tydeligvis har været en mangelvare mod de andre store hold, især i seneste sæson.

Jeg ved ikke rigtig med Schwarzer. Jeg synes ikke han er imponerende, men han vil nok være en god (billig) løsning, indtil nogle af de unge keepere får hår på... brystet.

Synes måske også, det er at vise lidt mistillid til Nordtveit, som lige er kommet ind i førsteholdstruppen, efter hans gode pre-season. Men ellers ville squillaci være en god back-up. Han har aldrig rigtig været fast på et hold, og bliver derfor kun back-up.

Imponerende at have 20 franske landskampe, når man kun har været back-up, i hele sin karriere!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010