Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:50:12
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
I dag
kl. 20:43:37
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57
Broen13
Klubsøgnin...
Mjällby AIF
Antal Registrerede Brugere:
23192
1 Bruger, 714 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
pchubshop
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
416
417
[
418
]
419
420
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1311229 gange)
ItaliensLarsen
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #6255:
15 Aug 2010, 14:44 »
Citat af: Fernando 15 Aug 2010, 14:38
Hvor har i hentet ham der Szezcny? er han god? kan han vælte Almunia af pinden?
Han blev for mange år siden hentet i Polen, mener det var en af Legia klubberne
Han spillede godt for Brentford her sidste sæson, men om han pt. har niveauet til PL, skal jeg ikke kunne udtale mig om
managerlife.dk
Fernando
Gæst
«
Svar #6256:
15 Aug 2010, 14:57 »
okay det er så bare i orden ved i nogenlunde noget om hvordan i stiller op mod Liverpool?
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6257:
15 Aug 2010, 14:59 »
Citat af: Fernando 15 Aug 2010, 14:57
okay det er så bare i orden ved i nogenlunde noget om hvordan i stiller op mod Liverpool?
Tjek forrige side, sådan tror jeg ihvertfald vi stiller op
managerlife.dk
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6258:
15 Aug 2010, 15:00 »
Det er meget svært at sige hvordan vi stiller op. På målmandspladsen kunne det være hvem end af de tre, men det bliver nok Almunia eller Fabianski. På midtbanen kommer det meget an på skaderne og hvor meget han tør satse på de unge kræfter (Frimpong og Wilshere) .. I angrebet er spørgsmålet om Van Persie er inde eller ej. Men forsvaret er da i det mindste sat
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
AFC
Manager
«
Svar #6259:
15 Aug 2010, 19:02 »
Sidder som en meget skuffet Arsenal-fan nu! Først tak til Reina for det ene point, men nøj hvor var det ufortjent! Vi spiller som en flok amatører. Vi kan hverken ramme hinanden eller i det mindste nærme os målet stort set. Vi har stort set ingen konkrete målchancer udover Rosickys flotte dribletur. Det er skuffende af et hold som os. Vi kan sagtens spille bold - det virker bare som om vi ikke kan uden Fabregas som skal være der til at sætte de farlige angreb i gang. Det der kan irritere mig mest er, at vi ikke formår at skabe et overtal før med 5 minutter igen efter udvisningen af Joe Cole.
Vi får dog presset Liverpool til sidst og det giver så en scoring som sagt. En ufortjent scoring, eftersom Liverpool dominerede kampen stort set hele vejen igennem.
Rigtig ærgerligt og frustrerende. Det skal der rettes op på til næste kamp mod Blackpool! En bedre præstation der, tak!
Chamberlain15
Manager
«
Svar #6260:
15 Aug 2010, 19:31 »
Helt enig AFC. Jeg er dog ret tilfreds med det ene point. Det er jo bedre end ingenting. Men hold kæft hvor spillede vi dårligt. Det var tydeligt at Wilshere ikke er klar til start-opstillingen endnu og at vi manglede Cesc. Men et rigtig ufortjent point til os idag.
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #6261:
16 Aug 2010, 16:41 »
Jeg må da godt nok sige, at jeg er dybt uenig med jer begge to, i at Liverpool dominerede. Ja, de havde to-tre sekvenser, hvor de var utroligt farlige - sjovt nok hver gang ved dødbolde. Der var lidt i starten af kampen, mener jeg nok, og så de første 5-10 minutter af anden halvleg, hvor de belejrede den sidste tredjedel - og så var der lige 2 minutters tid til sidst, hvor de igen fik lidt af spillet. Udover de i alt 15-20 minutter var vi dog i konstant boldbesiddelse. Ganske vist kom vi ikke til chancer, hvilket må siges at være virkelig ringe, taget i betragtning af, at vi spillede 11 mod 10 i størstedelen af kampen, men ærligt talt vadede de heller ikke ligefrem i chancer.
Cesc manglede tydeligvis, ja, men dog tror jeg alligevel, at RVP vil have samme effekt, når han engang er i form.
Citat af: petur 15 Aug 2010, 19:31
Det var tydeligt at Wilshere ikke er klar til start-opstillingen endnu og at vi manglede Cesc.
Ærligt talt mener jeg, at Wilshere spillede en ganske fin kamp, med undtagelse af situationen der førte til Liverpool-målet. Spørgsmålet er dog, om det var ham, der dummede sig, eller om det var afleveringen, der bare var virkelig ringe. Han spillede i mine øjne også en forkert rolle, da han stod alt for langt tilbage på banen - han er en dribbler, ikke en oprydder/pasningsspiller. Det er dog ikke svært for mig at forstå Wengers idé i at spille med ham her, da der ikke rigtig var andre, der var klar - det skulle da lige have været Rosicky, som så god ud, da han kom ind.
Men alt i alt må man vel være nogenlunde tilfreds med det ene point, da vi som sagt ikke kan finde ud af at skabe tilstrækkeligt med chancer, og samtidig spiller på en svær udebane.
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6262:
16 Aug 2010, 17:00 »
Man håbede på, at det havde ændret sig, men det er det samme som de forrige år, vi søger simpelthen ikke målet nok, bolden skal nærmest trilles ind, og ingen er meget for at skyde udefra. Det kan godt være vi har boldbesiddelsen, men man følte aldrig rigtigt, at det blev farligt når vi havde den, hvorimod Liverpool søger målet mere. Det kan selvfølgelig være fordi, vores back-linje er højere op end Liverpools, men vi var stadig ikke farlige nok.
Hvordan Chamakh kan være blevet kåret til Arsenal MOM begriber jeg ikke. Han blev spillet helt forkert, han formåede ikke at holde særligt godt på bolden, og tabte mange hovedstødsdueller, selvom det er hans styrke. Jeg synes derimod at Nasri og Koscielny spillede en god kamp. Nasri var manden, som stod for at føre bolden rundt, og Koscielny var jo næsten en mur i forsvaret.
Næste kamp, er mod en Marlon Harewood i storform
managerlife.dk
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #6263:
16 Aug 2010, 17:09 »
Citat af: ItaliensLarsen 16 Aug 2010, 17:00
Hvordan Chamakh kan være blevet kåret til Arsenal MOM begriber jeg ikke. Han blev spillet helt forkert, han formåede ikke at holde særligt godt på bolden, og tabte mange hovedstødsdueller, selvom det er hans styrke. Jeg synes derimod at Nasri og Koscielny spillede en god kamp. Nasri var manden, som stod for at føre bolden rundt, og Koscielny var jo næsten en mur i forsvaret.
Grunden er vel, at folk har det med at tænde lige lovlig meget på nyindkøbte spillere, og da Chamakh samtidig er skyld i vores mål, er resultatet vel, at mange vælger at stemme på ham som MOM. Mener personligt også, at han langt fra var den bedste spiller, da han i store dele af kampen var anonym, eller lavede småfejl. Derimod er jeg helt enig i, at både Nasri og Koscielny spillede godt, hvilket jeg også mener, at Vermaelen gjorde, og han fik min stemme inde på Arsenal.com.
Citat af: ItaliensLarsen
Næste kamp, er mod en Marlon Harewood i storform
Og jeg er så heldig at sidde på Emirates til den tid!
SørenA
Gæst
«
Svar #6264:
16 Aug 2010, 17:11 »
Må nok erkende at jeg også er tilfreds med den måde vi spillede på igår - dog med det minus, som i alle har nævnt - det tog for lang tid før der blev spillet på langs af banen. Dog fik Rosicky dog ændret da han kom på banen.
Men synes også det hårdt og sige at vi skal ud og være det bedste hold på Anfield, Liverpool ville jo gerne rette op på deres sæson sidste år, så synes at det er kanon at vi holder godt på bolden og spiller den fornuftigt rundt (det andet hold scorer ikke så længe vi har bolden)
Ang. Wilshere, er den meget svær - de fik aldrig rigtig afstemt det inde i midten, de løb begge tilbage for at modtage den og ligeledes løb de begge i dybden fremme på banen, der virker Song og Cesc lidt mere sammenspillet. Alt i alt synes jeg han spillede en okay kamp.
Kosielny var vel banens bedste, han lavede stort set ikke en fejl. Og generelt synes jeg at forsvaret stod rigtig godt.
Jeg tror på mesterskabet i år for første gang i lang tid
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #6265:
16 Aug 2010, 18:28 »
Synes faktisk slet ikke, at det var så skidt igen. Nu har vi overstået en nasty udkamp, uden mange af vores profiler, og dem som var med, så ikke særlige gode ude.
Er jeg den eneste, som er ved at skide grønne grise, hver gang bolden er i nærheden af Almunia?
Angående vores to ny indkøb, så synes jeg ligesom mange andre herinde, at Koscielny spillede en solid kamp, og kunne specielt godt lide, at han brugte fysikken, i dét løb han har mod Torres.
Synes ikke at Chamakh så skidt ud, men det ser ud som om, at holdet har svært ved at spille ham lige pt. Synes ikke at kunne huske, at der var et eneste kvalificeret indlæg til ham. Og det undre mig, da vi har nogle gode offensive backs. Men MOM, no way! Nasri var da helt sikkert vores bedste spiller. Synes han viste kanon form og er vidunderlig at se på, det er næsten umuligt at tage bolden fra ham. Lige så positiv som jeg er over for Nasri, lige så skuffet var jeg over Arshavin.... Føj en præsatation! Han var elendig i ALT hvad han lavede. Han tabte alle bolde, havde ingen løb med bolden, ingen afslutning og hans afleveringer var forfærdelige. Havde forventet mig meget mere, men håber da det kommer, for han har jo et rigtigt højt niveau, når han topper.
Også bliver jeg også nød til at kommentere på Diaby?!?!?!?!? Han er uden tvivl, den dårligste spiller i truppen og hvad laver han dog på det hold og på den plads? Han er jo ikke Viera! Det er sole klart. Hans afleveringer er elendige. Han bruger sin fysik forkert og laver dumme frispark. Han dribler på sindssyge tidspunkter, og med hans fumle teknik går det ofte galt. Få nu den tosse ud af klubben!
Men alt i alt, så synes jeg helt sikkert at det ser godt ud. Hvis vi så kan få Fabre og Persie tilbage i nogenlunde form og holde dem skadefri, så tror jeg også på det!
Ps. Køb mig en ny målmand (som ikke er fuldt 35+)
Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6266:
16 Aug 2010, 21:48 »
Jeg vil da lige lave en vurdering af hver enkelt spiller..
Almunia: Som sidst var han ingen steder i nærheden af at gribe et indlæg. Jo, et enkelt fik han vist fat på, men så gik han tilgengæld også helt galt af 2 andre. Der var lidt snak om han kunne gøre noget ved kassen, men den var nu også hamret godt ind. Derudover havde han et par ok redninger og en enkelt rigtig god hvor han lige får vippet den over overliggeren.
Clichy: Jeg kan godt lide Clichy og hans raid fremad som han også tog i går - dog lidt for sjældent - og at han fyrer af mod kassen selvom han aldrig scorer for os.
Sagna: Spillede en fin kamp. Han stod i vejen for offside fælden et par gange som han plejer, men havde gode fremløb, dog manglede kvaliteten i indlæggene.
Koscielny. Fin debut hvor han stod solidt og kæmpede godt. Han bliver en god makker til Vermaelen. Lidt surt med det røde kort, den kunne lige så nemt ikke have givet gult som den kunne give gult. Især ikke når Ngog bevidst tog bolden med med hånden tidligere uden at få gult.
Vermaelen: Leverede som altid en solid indsats. Havde et par gode forsøg og stod hvor han skulle i bagkæden. Han reddede endda en enkelt gang Koscielny hvor han gik galt af bolden.
Eboue: Forholdsvis anonym bortset fra at han blev slagtet af Gerrard på kanten af feltet, og divede lidt en enkelt gang.
Nasri: En af vores bedste spillere. Dirigerede spillet flot fra midten, og bliver rigtig god at have som makker til Fabregas i det offensive spil.
Wilshere: Som der tidligere er sagt, er det klart at han ikke helt er klar til førsteholdsbold - Han blev da nok også kun brugt i mangel af bedre. Jo han var fløj, men han er også en rigtig god pasningsspiller. Modsat hvad kommentatorne påstod i går, så har han flere gange i pre-season og også før hans udlejning til Bolton vist at han har et fremragende overblik og virkelig kan lægge nogle pasninger. Han er bare lidt for ung til for alvor at få sit gennembrud.
Diaby: Sin sædvanlige kamp hvor han ser lidt doven ud, men samtidig havde et par gode raids hvor han får sat sig igennem med sin fysik. En fin erstatning da Song ikke var klar.
Arshavin: I går sagde han til en engelsk avis at hans form er virkelig dårlig for tiden, og det kan man kun give ham ret i. Han kæmpede lidt mere i går end man så i slutningen af sidste sæson, men på den anden side havde han mange dårlige førsteberøringer, misforståelser og afleveringer. Lad os håbe at han snart finder formen igen, så han igen bliver farlig og ikke kun spild af plads.
Chamakh: Havde ingen chance for at vinde hovedstødsduellerne mod Sklrtel og Carragher, men tilbød sig ofte og tog nogle gode løb. Man kan tydeligt se at han mangler PL rutine og at blive spillet ind på holdet. Men jeg har fine forhåbninger til ham.
Alt i alt var det en godkendt indsats. Vi manglede som sædvanlig en masse spillere, men sad på spillet i første halvleg. I anden blev vi rystet af scoringen, men kom ovenpå igen med 25 min tilbage, og pressede mere og mere for målet. Man kunne godt se at vi manglede visse spillere og andre er langt fra topformen stadig, men på udebane mod Liverpool var det en fin kamp, og det ene point er imo fuldt fortjent selvom det var en heldig måde vi fik det på.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #6267:
16 Aug 2010, 22:44 »
Er lidt uenig med de fleste her, kan ikke huske hvornår jeg sidst har set holdet være så tandløst offensivt, og det på trods af at vi linede op med Arshavin, Chamakh og Nasri i angrebet. På midtbanen så det heller ikke videre godt ud, men dér kan det trods alt lidt bedre forsvares, Almunia fortsatte hvor han slap sidste sæson, og så meget skidt ud. Resultatet er vel som sådan godkendt, men synes bestemt ikke at indsatsen var. Da vi startede sidste sæson var jeg ret optimistisk, og troede på et mesterskab, og indtil vi blev ramt virkeligt hårdt af skader, var vi jo også på rette vej. Men har ikke helt samme tro på det denne sæson, indsatserne har ikke været videre overbevisende i preseason og indtil videre har vi ikke fået nogen ny målmand, samtidig med dette har vi kun 3 forsvarsspillere. I det hele taget ser det ikke ud som om Wenger har lært noget som helst fra sidste sæson.
Jeg håber at holdet får en god sæson, men må indrømme at jeg er mere skeptisk end sidste sæson.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6268:
18 Aug 2010, 18:29 »
Nu må der snart gerne handles en ny keeper. Almunia var usikker i næste kamp, og man kunne fristes til at tro, at Fabianski skal have chancen før der bliver handlet en ny keeper. Der har været en del bud sendt ud til de forskellige klubber, men de fleste bud er åbenbart blevet afvist.
Rygterne som sværmer rundt, virker heller ikke til at komme tættere på. Akinfeev som hjerteligt gerne ville til Arsenal, er nærmest blevet glemt igen.
Vi er klart det tophold, med de dårligste keepere. Det er tæt på en katastrofe, hvis vi ikke får hentet en ny keeper. Man føler sig aldrig sikker på hverken Almunia eller Fabianski, og Szczesny er IMO stadig for ung til at være nr 1.
Så en ny keeper burde være først på dagsordnen, og han må gerne komme midtugen før Blackburn!
managerlife.dk
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6269:
18 Aug 2010, 19:40 »
Jeg frygter lidt at Swartzer (stav) er bedste bud på by keeper - altså det mest sandsynlige. Jeg håber inderligt at vi finder en anden, f.eks. Given der ser ud til at være på vej ud af klubben. Mark har samme tendenser som alle vores andre keepere, hvilket vi tydeligt så i hans fejl mod os sidste sæson og så sent som under VM hvor han også havde et forfærdeligt drop (men okay, hvem havde ikke det?). Stortset alle andre keepere ville være bedre at få...
Sider:
1
...
416
417
[
418
]
419
420
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »