home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311863 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6210: 20 Jul 2010, 12:09 »

Det ville ikke gøre meget noget, men det er nok lige en anelse urealistisk. Smiley

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-arsenal-vil-hente-ajax-vm-trio

Jeg ville bestemt heller ikke være ked af, at få dem. Dog kan jeg ikke se, hvad vi skal bruge Van der Wiel til, da backs bestemt ikke er et problem.

Men mon dog, at Martin Jol vil lade 3 profiler smutte på samme tid Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6211: 20 Jul 2010, 13:20 »

Det ville ikke gøre meget noget, men det er nok lige en anelse urealistisk. Smiley

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-arsenal-vil-hente-ajax-vm-trio

Det ville nu gøre mig noget. Det ville nok være den dårligste måde klubben kunne bruge 370 mio kr, Stekelenburg er vel ret beset den eneste af de nævnte spillere der ville forstærke holdet i væsentlig grad. Heldigvis kan jeg ikke se at det nogensinde skulle ske.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6212: 20 Jul 2010, 13:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Bendtner-konkurrent-forlader-Arsenal

Fint at han sælges - har aldrig været specielt stor fan af ham, så det passer mig fint at han ryger.. Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #6213: 20 Jul 2010, 13:42 »

Stekelenburg ville da være et klassekøb efter hans gode VM Tunge

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6214: 20 Jul 2010, 13:57 »

Det ville nu gøre mig noget. Det ville nok være den dårligste måde klubben kunne bruge 370 mio kr, Stekelenburg er vel ret beset den eneste af de nævnte spillere der ville forstærke holdet i væsentlig grad. Heldigvis kan jeg ikke se at det nogensinde skulle ske.

Jeg ville snart mene, at Stekelenburg ville være den ringeste af de tre. Smiley

Chakana
Manager

« Svar #6215: 20 Jul 2010, 14:44 »

Jeg ville snart mene, at Stekelenburg ville være den ringeste af de tre. Smiley

Han er jo den eneste der kan forstærke Arsenals hold. Van der Wiel gider jo ikke bruge tiden på bænken, for han slår 100% ikke Sagna af højre backen. Vi har nok angribere og offensive spillere i det hele taget, så Hollywood-stjernen Suárez kan vi ikke bruge til en skid.
Smiley

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6216: 20 Jul 2010, 16:28 »

Hvis i skal på Emirates i løbet af sæsonen, så lad vuvuzelaen blive hjemme. Arsenal har nemlig valgt at forbyde dem fra idag af Opstemt

Og Carlos Vela har fået nr 11, hvilket da er lidt træls, for os, som har en trøje med ham og hans gamle nr!!

Chakana
Manager

« Svar #6217: 20 Jul 2010, 16:41 »

Så fik Robin van Persie sgu nummer 10, jeg havde troet at det blev nummer 9, som han også har på det hollandske landshold. Men Eduardo har nummer 9 og Wenger har jo sagt at han ikke har planer om at sælge Eduardo. Så lad os se hvad der sker. Jeg har på fornemmelsen at vi får ham at se i næste sæson i Arsenal-trøjen. Jeg håber det i hvert fald!

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6218: 20 Jul 2010, 16:43 »

Eduardo er smuttet til Shaktar.

Chakana
Manager

« Svar #6219: 20 Jul 2010, 16:55 »

Eduardo er smuttet til Shaktar.

Nå, okay! Så kom da endelig med et link hvor det står bekræftet. Gerne fra den officielle. Smiley

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6220: 20 Jul 2010, 17:05 »

Nå, okay! Så kom da endelig med et link hvor det står bekræftet. Gerne fra den officielle. Smiley

Bevares.. Har sku intet fra den officielle, men de skriver også kun når det er 100% bekræftet. Men Slaven Bilic har ifølge 1000 andre sider og diverse aviser bekræftet det, og det kræver ikke mere end en lille google søgning. Intet er officielt endnu, men lægetjekket skulle eftersigende være overstået Wink

Næste gang, prøv at skriv med lidt mindre attitude, det klæder dig sku ikke.

Chakana
Manager

« Svar #6221: 20 Jul 2010, 17:15 »

Bevares.. Har sku intet fra den officielle, men de skriver også kun når det er 100% bekræftet. Men Slaven Bilic har ifølge 1000 andre sider og diverse aviser bekræftet det, og det kræver ikke mere end en lille google søgning. Intet er officielt endnu, men lægetjekket skulle eftersigende være overstået Wink

Næste gang, prøv at skriv med lidt mindre attitude, det klæder dig sku ikke.

Du skal ikke tage det så tungt. Wink

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6222: 20 Jul 2010, 17:20 »

Du skal ikke tage det så tungt. Wink

Tager det skam ikke tungt, jeg fortæller dig bare, at det ikke klæder dig Wink

SørenA
Gæst

« Svar #6223: 20 Jul 2010, 20:24 »

Hvis i skal på Emirates i løbet af sæsonen, så lad vuvuzelaen blive hjemme. Arsenal har nemlig valgt at forbyde dem fra idag af Opstemt

Og Carlos Vela har fået nr 11, hvilket da er lidt træls, for os, som har en trøje med ham og hans gamle nr!!

Det er da dejligt at se ham få en nummer inden for de første 11 - så håber jeg bare det kaster spilletid af sig, for det andet er det jo en fremragende grund til at købe den nye trøje Opstemt
Han er jo den eneste der kan forstærke Arsenals hold. Van der Wiel gider jo ikke bruge tiden på bænken, for han slår 100% ikke Sagna af højre backen. Vi har nok angribere og offensive spillere i det hele taget, så Hollywood-stjernen Suárez kan vi ikke bruge til en skid.
Smiley

Vil nu mene at Suarez godt kunne bruges - specielt hvis Eduardo smutter - Vi mangler en angriber mere der kan levere noget Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6224: 21 Jul 2010, 18:57 »

Smiley

Van der Wiel er en af de største back-talenter. Måske slår han ikke Sagna af, men det ville give god bredde - og det mener jeg især i mangler i ligaen.

Måske har I nok angribere, men Luis Suarez kan spille på kanterne og i selve angrebet. Hvis ikke han kan bruges i Arsenal (men derimod godt i Chelsea og United, hvis man skal tro rygterne), så forstår jeg ikke hvad i laver udenfor guld-kampen. Smiley

Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010