home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311862 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6195: 14 Jul 2010, 12:10 »

Kan ikke forstå hvorfor i frygter så meget. Kan i huske hvor meget i whinede over i aldrig kunne finde formen efter tabet af T.Henry, som netop også røg til Barca. Hva skete der, i skabte et helt nyt teamwork hold, istedet for et hold der kun bygger på en mand. Det er jo på en måde det i er igang med nu. At bygge hele jeres hold omkring Fabregas. Jeg sys for jeres skyld, si squ sælge ham til Barca, og så gøre lissom i gjorde efter i mistede Henry (:

Arsenal har da heller ikke for alvor fundet formen efter salget af Henry. Statistikken siger at de ikke har vundet en titel siden han skiftede væk.

Jeg tror også det de fleste Arsenal-fans er sure over, er den måde Barcelona prøver at fedte for Cesc på, som til tider er meget usmagelig.

Chakana
Manager

« Svar #6196: 15 Jul 2010, 13:41 »

Vi bliver nu sat i forbindelse med Udineses store stærke midtstopper Cristian Zapata. Jeg må dog sige at jeg aldrig har set ham spille i virkeligheden, men FM plejer aldrig at skyde helt ved siden af og han har altså været ret så god i flere spil i træk. Altså agenten har afvist at der er blevet budt på ham, så det kan lige så godt bare være rygter i ordenst bogstaveligste forstand.

Jeg bliver også nødt til at fremhæve dagens blogindlæg i Arseblog. Hvis man vil have sig et godt grin, kan jeg klart anbefale at læse det! Wink

Arsenal Football Club

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6197: 15 Jul 2010, 18:02 »

Citat
Udinese defender Cristian Zapata could be open to joining Arsenal this summer, according to his agent.

Cristian Zapata made 29 league appearances for Udinese last season

Arsène Wenger is believed to be in the market for another defender this summer and reports suggest Colombia international Zapata, 23, could be a target.

The player's agent, Massimo Italiani, says Arsenal have yet to make an offer but confirmed he would be happy to consider a move should they receive an approach.

"It's nice to hear that Arsenal are interested in the player," he told calciomercato.com. "For several years now, Zapata has been linked to prestigious clubs and that means that he is doing things well.

"Several Italian clubs are also interested in Zapata but, for the time being, I have not received any offers from Italy or England."

He added: "He is happy at Udinese but like any other player, he wants to improve and grow. If an offer from a big club arrives, then it will be taken into consideration, but for the time being there is nothing official, just rumours."

Zapata joined Udinese in 2005 from Deportivo Cali.
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=808675&sec=transfers&cc=5739

Umiddelbart ser jeg ikke andet i den historie end en agent der vil tjene nogen flere penge. Derudover er jeg ikke helt overbevist om hvorvidt han er god nok. Selvfølgelig er han god i FM, men Udinese lukkede sidste sæson 59 mål ind i 38 kampe, og endte på en 15. plads på trods af at de havde ligaens suveræne topscorer.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #6198: 17 Jul 2010, 22:53 »

Jeg går ikke ud fra, at jeg var den eneste her på FMF, der så Barnet-kampen via Arsenal TV, og vil derfor tillade mig at spørge, om jeg er den eneste, der er utroligt imponeret over Frimpongs præstation? Han var da godt nok vild - han tog bolden fra dem som var de småbørn, og viste samtidig, at han også har gode evner i det fremadrettede spil. Spørgsmålet for mig er blot, om han kun lod til at have så let ved det hele fordi modstanderne er League 2-spillere, og dermed (formentlig) hverken har samme muskelstyrke eller teknik som PL-spillere, hvilket godt kunne tænkes. Uanset hvad virker han, for mig at se, som en spiller, der let kunne begå sig på førsteholdet om et par sæsoner, eller måske allerede som backup for Song i den kommende sæson.

Vedrørende et helt andet emne, er det også rigtig dejligt at se Wenger benægte muligheden for et Fabregas-salg, selvom de fleste vel efterhånden har forstået, at han ikke bliver solgt til Barcelona (ihvertfald ikke i dette transfervindue).

Chakana
Manager

« Svar #6199: 17 Jul 2010, 23:11 »

Helt enig! Tænkte det samme under kampen, fantastisk evne til at pille bolden elegant fra modstanderne og fremragende overblik. Tror også at han er klar til at få et par enkelte indhop i den kommende sæson, og hvis ikke så i hvert fald 11/12 sæsonen! Jeg ser i hvert fald frem til at se ham imod specielt Celtic og Milan, hvis han får spilletid i de to kampe, så han for alvor kan blive prøvet af imod hold af CL-styrke.

Så ville jeg egentlig også gerne have set Håvard Nordtveit på enten den defensive midtbane eller i det centrale forsvar. For han kunne måske også blive en god indhopper/backup om nogle sæsoner. Han gjorde det vist okay i Tyskland under sit lejeophold i Nürnberg.

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6200: 17 Jul 2010, 23:23 »

Både Frimpong og Wilshere synes jeg spillede fantastisk inde på midtbanen! Frimpongs som manden der ødelagde Barnets opspil, og Wilshere som var den lidt mere kreative del.

Er også enig med NF, at det var lidt ærgeligt at Nordtveit spillede back, man så ham sjældent, da han bestemt ikke er lige så offensiv som Armand. Han spillede okay, og gjorde da bestemt det han skulle i det defensive, men han kom sjældent med frem, hvilket muligvis også er for meget at forlange.
Synes også at Nacer Barazite gjorde et godt indhop, med nogle gode førsteberøringer og et dejlig touch på bolden.

Jay Simpson spillede også ok med sine 2 mål, han gjorde ikke noget outstanding, så Wenger har nok ikke ændret sin mening, om at putte ham på transferlisten.

Forstod ikke helt, hvorfor Mannone og Sczcesny fik omkring 20 min hver, Mannone havde jo max. en redning Opstemt

Og hvad lavede Barnet's forsvarsspiller lige på Nasri's mål, det så lidt besynderligt ud Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6201: 18 Jul 2010, 01:48 »

Wilshere var nok den der imponerede mig mest, men ok det gjorde han selvfølgelig også i samme kampe sidste sæson. Jeg synes egentlig det var ret svært at vurdere de fleste spillere, fordi de fik så kort tid på banen og kampen var så rodet, til gengæld glæder jeg mig nu virkelig til sæsonen starter, og vi får dem alle at se igen i længere tid ad gangen. (samt selvfølgelig til de andre preseason kampe.)

Det var i øvrigt ikke kun forsvarsspilleren der så underlig ud ved Nasris mål, kunne heller ikke hitte ud af hvad målmanden lavede.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6202: 18 Jul 2010, 01:50 »

Hvor man kan se Arsenals træningskampe?

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6203: 18 Jul 2010, 02:08 »

tv.arsenal.com, koster ikke alverden.

Szczesny
Manager

« Svar #6204: 18 Jul 2010, 07:23 »

Jeg går ikke ud fra, at jeg var den eneste her på FMF, der så Barnet-kampen via Arsenal TV, og vil derfor tillade mig at spørge, om jeg er den eneste, der er utroligt imponeret over Frimpongs præstation?

Nej, han var ganske imponerende. Jeg tog mig selv i at tænke, at vi slet ikke behøver en gardering til Song på den midtbane. Han var dybt imponerende, og så minder han lidt om Eboue - det gør ikke noget Peace

Glæder mig til at se ham mod Sturm Graz, som alt andet lige, må være lidt hurtigere boldflyttere.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #6205: 18 Jul 2010, 17:33 »

Sidste rygter er at Eduardo er solgt til Shaktar Donetsk og det skulle være for 7mil£
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 17:44 af sarcas » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #6206: 19 Jul 2010, 18:21 »

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6207: 19 Jul 2010, 18:29 »

Forstår det ikke helt. Er det nogle tribuner eller er det hele stadionet, som bliver omdøbt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6208: 20 Jul 2010, 10:27 »

Det er sektioner af tribunerne... Highbury var jo en firkant hvor hver side havde de navne, og nu har de så omdøbt Emirates' sektioner til at have de samme navne.

Mht. Eduardo kan det ikke overraske nogen.. Efter hans forfærdelige skade har han ikke været sig selv. Det er pisse sørgeligt, for jeg var vild med ham før skaden, men han mistede al touch og feeling for bolden, så derfor er et salg nok den bedste løsning, især efter at vi har fået hentet Chamakh. Jeg ønsker ham virkelig al held og lykke i fremtiden, for han har sgu altid haft en særlig plads i hjertet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6209: 20 Jul 2010, 10:57 »

Det ville ikke gøre meget noget, men det er nok lige en anelse urealistisk. Smiley

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-arsenal-vil-hente-ajax-vm-trio

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010