home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312073 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6180: 13 Jul 2010, 14:49 »

Da Spanierne kørte igennem Madrid i bus for at fejre deres VM-triumf, har nogle af de komplet retarderede Barcelona-fjolser igen været på spil. Denne gang er dog i en kategori for sig selv. Piqué og Puyol har efter sigende prøvet at give Cesc en Barcelona-trøje på og Reina havde sagt "The future of Barca... The future of Spain..."

Det er simpelthen så respektløst og usportsligt. Spassere.

Helt enig!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6181: 13 Jul 2010, 15:19 »

Captain Cesc Fabregas has moved to reassure Arsenal fans after his World Cup triumph with Spain by saying that he was proud to be at the club, and dedicated his win to Gooners worldwide

Derfor kan man tage det helt roligt, og lade Pique hive al verdens trøjer over ham, han er Arsenal spiller efter sommer Wink

Chakana
Manager

« Svar #6182: 13 Jul 2010, 15:29 »

Jeg har prøvet at forklare mange gange efterhånden, at jeg ikke er bange for at han smutter inden denne sæson. Barcelonas økonomi er ikke særlig god og de kan ikke betale det som Arsenal kræver. Samtidig har Wenger jo sagt at han overhovedet ikke er til salg for nogen pris. Så nej, det er ikke det der er problemet.

Jeg kan bare ikke tage at de tre maricónes de mierda (fordi Reina også har andel i netop denne sag) skal gøre sådan noget, et sted hvor alle kan se det.

Arsenal Football Club

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6183: 13 Jul 2010, 15:30 »

Helt fair, sådan er vi jo så forskellige Smiley

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #6184: 13 Jul 2010, 23:28 »

hej venner Smiley syns lige arsenal fans skal tage et kig på det her...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1294171/Besiktas-join-race-Aston-Villa-Valencia-Arsenal-striker-Eduardo.html

Står der noget om det i Arsenals hjemmeside?

Eagles Fly Alone....

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6185: 13 Jul 2010, 23:39 »

Har læst at han er på vej væk, men at Besiktas er med i kampen, står der skam intet om.

Chakana
Manager

« Svar #6186: 13 Jul 2010, 23:50 »

Det havde jeg læst for en uges tid siden, men det undrer mig da ikke. Håber selv på at han kommer til Besiktas frem for en ligarival i form af Aston Villa. Han vil nok også kunne få lettere ved at score mål og i det hele taget masser af spilletid, ved at spille i den klart lavere rangerede tyrkiske liga. Og det er netop masser af spilletid han har brug for, for at komme helt tilbage i kampform igen, hvilket han jo aldrig rigtig har været siden skaden.

Arsenal Football Club

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #6187: 14 Jul 2010, 00:00 »

Det havde jeg læst for en uges tid siden, men det undrer mig da ikke. Håber selv på at han kommer til Besiktas frem for en ligarival i form af Aston Villa. Han vil nok også kunne få lettere ved at score mål og i det hele taget masser af spilletid, ved at spille i den klart lavere rangerede tyrkiske liga. Og det er netop masser af spilletid han har brug for, for at komme helt tilbage i kampform igen, hvilket han jo aldrig rigtig har været siden skaden.

Hvis han kommer til Besiktas, så går jeg jo fuldstændig amok Opstemt Quaresma, Guti, Nihat, Eduardo, Roberto Hilbert.. NICEEE!!!!

Eagles Fly Alone....

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6188: 14 Jul 2010, 00:05 »

Hvis han kommer til Besiktas, så går jeg jo fuldstændig amok Opstemt Quaresma, Guti, Nihat, Eduardo, Roberto Hilbert.. NICEEE!!!!

Arh slap lige af Smiley

Quaresma
Har sejlet i Inter, og er alt fra fordomsstyrke.

Guti
Rigtig god spiller, men han er langt oppe i årene, og for ham er Besiktas formentlig sidste skyd på stammen

Roberto Hilbert
Lever efter min mening, stadig på den sæson han havde for nogle år siden.

Men ingen tvivl om, at Besiktas får sig et godt hold, tror dog ikke de kommer til at kæmpe med om andet end EL titlen Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6189: 14 Jul 2010, 09:56 »

Arh slap lige af Smiley

Quaresma
Har sejlet i Inter, og er alt fra fordomsstyrke.

Guti
Rigtig god spiller, men han er langt oppe i årene, og for ham er Besiktas formentlig sidste skyd på stammen

Roberto Hilbert
Lever efter min mening, stadig på den sæson han havde for nogle år siden.

Men ingen tvivl om, at Besiktas får sig et godt hold, tror dog ikke de kommer til at kæmpe med om andet end EL titlen Smiley

Quaresma:
Har jo gang på gang vist at han er enormt svag i store klubber som Chelsea, Inter og de der barcelona. Omvendt har han været fremragende i sine portugisiske klubber, som jo vel cirka er på niveau med Besiktas. Man kan så godt argumentere for, at han havde succes i den portugisiske liga fordi han følte sig hjemme, og det tror jeg også er rigtig nok, men jeg tror faktisk godt han kan komme tilbage i Besiktas.

Guti:
Enig.

Hilbert:
Har ingen idé Opstemt

Hvilket vel også er ganske fremragende for en klub som Besiktas. Det er længe siden en tyrkisk klub for alvor har markeret sig, hvorfor en EL-titel ville være meget stor!

Chakana
Manager

« Svar #6190: 14 Jul 2010, 10:30 »

Hvilket vel også er ganske fremragende for en klub som Besiktas. Det er længe siden en tyrkisk klub for alvor har markeret sig, hvorfor en EL-titel ville være meget stor!

Ja, sidst var vel en finale i 2000, som vi helst ikke skal komme nærmere ind på. Vieira for dælen!

Arsenal Football Club

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6191: 14 Jul 2010, 11:15 »

Ja, sidst var vel en finale i 2000, som vi helst ikke skal komme nærmere ind på. Vieira for dælen!

Det var nu mod Galatasaray ( eller hvordan det staves ) inde i parken .

Vi skal alle være her.

Chakana
Manager

« Svar #6192: 14 Jul 2010, 11:26 »

Ghert sagde at det var længe siden at en tyrkisk klub for alvor havde markeret sig. Så fremhæver jeg det seneste jeg kan huske, deres UEFA Cup sejr i Parken mod netop Arsenal i 2000.

Arsenal Football Club

phil0883
Gæst

« Svar #6193: 14 Jul 2010, 11:53 »

Kan ikke forstå hvorfor i frygter så meget. Kan i huske hvor meget i whinede over i aldrig kunne finde formen efter tabet af T.Henry, som netop også røg til Barca. Hva skete der, i skabte et helt nyt teamwork hold, istedet for et hold der kun bygger på en mand. Det er jo på en måde det i er igang med nu. At bygge hele jeres hold omkring Fabregas. Jeg sys for jeres skyld, si squ sælge ham til Barca, og så gøre lissom i gjorde efter i mistede Henry (:

Chakana
Manager

« Svar #6194: 14 Jul 2010, 12:09 »

Kan ikke forstå hvorfor i frygter så meget. Kan i huske hvor meget i whinede over i aldrig kunne finde formen efter tabet af T.Henry, som netop også røg til Barca. Hva skete der, i skabte et helt nyt teamwork hold, istedet for et hold der kun bygger på en mand. Det er jo på en måde det i er igang med nu. At bygge hele jeres hold omkring Fabregas. Jeg sys for jeres skyld, si squ sælge ham til Barca, og så gøre lissom i gjorde efter i mistede Henry (:

Hehe. Hvis du havde fulgt lidt med i tråden her, så havde du været klar over at de fleste, for ikke at sige alle, Arsenal-fans er sikre på at han bliver i denne sæson. Og hvorfor sælge ham nu, hvis vi kan beholde vores anfører og bedste spiller? Det giver ikke rigtig nogen mening synes jeg. Hvis vi venter en sæson eller to - selvom to sæsoner nok er mere eller mindre usansynligt - så er de Barcelona cunts jo bare endnu mere desperate over at få ham til klubben. Så er de jo også i søgen efter en der kan erstatte en til den tid aldrende Xavi.

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010