home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312582 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6090: 23 Jun 2010, 14:23 »

Det er vel naturligt nok, at Chelsea ikke vil gøre en marginalspiller, som har skuffet i stort set hver eneste optræden i den forgangne sæson, til en af klubbens bedst betalte spillere. Chelsea har bedre alternativer, men Cole er stadig en dygtig spiller, som helt klart vil pynte på Arsenals trup, såfremt han ender der. Jeg mener dog ikke umiddelbart, han kan blive fast mand.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2010, 14:25 af United-styrer » Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6091: 23 Jun 2010, 19:33 »

alt tyder på at vi får ham til at gå knap £150.000 ned i løn.

Håber det er om året du snakker om for ellers er det en hjernedødt kup, de er igang med,

Det er vel naturligt nok, at Chelsea ikke vil gøre en marginalspiller, som har skuffet i stort set hver eneste optræden i den forgangne sæson, til en af klubbens bedst betalte spillere. Chelsea har bedre alternativer.

Han spillede jo næsten ikke i 8 måndere p.g.a en skade. Jeg fatter simpel hen ikke chelsea. Han er en drømme sub.
Men stort tillykke til arsenal hvis de for joey. Det vil give et kæmpe boost offensiv

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6092: 24 Jun 2010, 18:14 »

Håber det er om året du snakker om for ellers er det en hjernedødt kup, de er igang med,

Jeg mente selvfølgelig £15.000 Smiley Han forlangte £100.000 men ser ud til at ville gå ned i løn til omkring de £80.000-£85.000 .. Det er dog stadig hjernedødt mange penge han får Tunge

Jeg mener dog ikke umiddelbart, han kan blive fast mand.

Jeg kan så ikke se hvem der skulle stå foran Cole i køen på fløjene? Arshavin måske, men om ikke andet, så er han da bedre end både Rosicky og Walcott på den anden kant, og vi roterer jo ret meget i truppen, så mon ikke Cole kan få noget nær en stamplads? Nasri forestiller jeg mig komme ind ved siden af Cesc på den offensive midt, og der er stadig chance/risiko for at Arshavin smutter, alt efter hvordan man kigger på det. Eduardo ryger jo nok også og hvis Cole kommer, så ryger Rosicky nok samme vej.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #6093: 25 Jun 2010, 14:36 »

Jeg kan så ikke se hvem der skulle stå foran Cole i køen på fløjene? Arshavin måske, men om ikke andet, så er han da bedre end både Rosicky og Walcott på den anden kant, og vi roterer jo ret meget i truppen, så mon ikke Cole kan få noget nær en stamplads? Nasri forestiller jeg mig komme ind ved siden af Cesc på den offensive midt, og der er stadig chance/risiko for at Arshavin smutter, alt efter hvordan man kigger på det. Eduardo ryger jo nok også og hvis Cole kommer, så ryger Rosicky nok samme vej.

Jeg ser ikke Joe Cole som højrefløj. Han er ikke typen, der udnytter sin hurtighed (for den har han ikke) til at komme til baglinjen og slå indlæg, men en kreativ spiller, der hellere trækker ind i midten. Arshavin og Nasri er begge bedre i mine øjne.

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #6094: 27 Jun 2010, 17:16 »

Jeg ser ikke Joe Cole som højrefløj. Han er ikke typen, der udnytter sin hurtighed (for den har han ikke) til at komme til baglinjen og slå indlæg, men en kreativ spiller, der hellere trækker ind i midten. Arshavin og Nasri er begge bedre i mine øjne.
nu spiller arsenal jo så heller ikke med fløje der går til baglinjen? både arsharvin, nasri, rosicky, (persie og bendtner når de har spillet der) er jo typer der går ind i banen og giver plads til backen. det er tydeligt at det er den slags fløje wenger gerne ser, og det er jo også den slags fløje vi har haft siden ljungberg og pires, med undtagelse af walcott.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6095: 27 Jun 2010, 20:45 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=67829&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Eriksen til Arsenal? Eriksen er dansker og bestemt et mega-talent. Jeg kan dog ikke se, hvad vi skal bruge ham til pt. Flere midtbanetalenter er ikke, hvad vi har brug for IMO. Det kunne være interessant at købe ham, for så at lade ham modne et år i Ajax før han tiltræder Arsenal-truppen.

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #6096: 27 Jun 2010, 21:12 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=67829&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Eriksen til Arsenal? Eriksen er dansker og bestemt et mega-talent. Jeg kan dog ikke se, hvad vi skal bruge ham til pt. Flere midtbanetalenter er ikke, hvad vi har brug for IMO. Det kunne være interessant at købe ham, for så at lade ham modne et år i Ajax før han tiltræder Arsenal-truppen.

Man skal aldrig tro på hvad opkast.dk skriver Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #6097: 27 Jun 2010, 21:17 »

Man skal aldrig tro på hvad opkast.dk skriver Smiley
De er jo ikke så meget værre end alle de andre medier...

De "små" danske medier samler som regel blot rygterne sammen fra de udenlandske medier og viderebringer dem... Så hold venligst dine egne sure opstød for dig selv og kald dem indkast.dk Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6098: 27 Jun 2010, 21:33 »

Der er en del skrevet om Eriksen og Arsenal, og jeg mener også før at jeg har nævnt det. Det er ihf. ikke mere end en måneds tid siden at præcis samme historie kom op (genbrug går meget igen i sladderspalterne), så mon ikke det bare er samme sag? Men det kunne da være spændende at se ham i Arsenal, så kan han være vores fremtidige Fabregas Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6099: 01 Jul 2010, 12:41 »

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6100: 01 Jul 2010, 12:52 »

Kæft den er fed den nye hjemmetrøje!

Legenden
Manager

« Svar #6101: 01 Jul 2010, 12:54 »

Ligner den ikke meget den, der var tilbage i 07/08 eller noget? Eller husker jeg forkert...

Edit: Selv om jeg måske husker forkert, så synes jeg stadig den er ret fed. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6102: 02 Jul 2010, 09:42 »

Den er mega fed, ja... En rigtig Arsenal trøje, med de hvide ærmer og simpelt design der får os til at mindes en bedre tid end vi har haft de seneste sæsoner Wink Lad os håbe at den bringer held med sig! Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6103: 02 Jul 2010, 15:31 »

Overvejer at købe den i langærmet, striberne for enden af ærmerne er lidt for tykke til en kortærmet, men bortset fra det, superlækker trøje!

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6104: 02 Jul 2010, 15:34 »

Synes netop, at det er de lidt bredde striber på ærmet, der gør det sidste. Men skal helt sikkert også have den. Ved dog ikke, hvad der skal stå bagpå. Har en del trøjer efterhånden, men måske Ramsey eller Diaby.

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010