home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312626 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6075: 19 Jun 2010, 00:45 »

Jeg plejer bare at læse Arseblog hver eneste dag, og på den måde fandt jeg også ud af det med Silvestre. Hver dag kl. 9-11, så sidder jeg klistret til skærmen for at læse dagens indlg - dvs. i hvert fald her i ferien, hvor jeg ikke laver det store i øjeblikket. Den burde alle Arsenal fans bare læse.

Glæder mig godt nok også til at høre om Joe Cole kommer til Arsenal eller ej. Mon ikke England ryger ud, hvis de spiller som de har gjort i de to første kampe og hvis Slovenien spiller som de gjorde i første halvleg imod USA? Koscielny bliver spændende at se i aktion, og jeg siger det på den måde, fordi at den handel næsten er hjemme. Og at Silvestre bliver solgt, bliver et stort tab for vores forsvar. Desværre.

Arsenal Football Club

Camus
Gæst

« Svar #6076: 19 Jun 2010, 01:25 »

Og at Silvestre bliver solgt, bliver et stort tab for vores forsvar. Desværre.
Mener du det alvorligt?

Chakana
Manager

« Svar #6077: 19 Jun 2010, 14:23 »

Mener du det alvorligt?

Ja, selvfølgelig gør jeg det! Han er da så vigtig.

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #6078: 19 Jun 2010, 14:32 »

Ja, selvfølgelig gør jeg det! Han er da så vigtig.
Seriøst? Grin Jeg kunne godt tænke mig at høre din grund for det. Tunge

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6079: 19 Jun 2010, 14:42 »

Enten er NF's sarkasme så subtil at man slet ikke kan se den, eller også har han ikke set klubben spille i de sidste 3 sæsoner.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Chakana
Manager

« Svar #6080: 19 Jun 2010, 18:48 »

Selvfølgelig mente jeg det ikke! Det var dog utroligt. Tunge

Arsenal Football Club

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6081: 19 Jun 2010, 19:32 »

Griner lidt når jeg ser artikler omkring rygtet, der så slutter af med "If it is true, it could be a blow to Arsenal"... Så kender man da ikke meget til vores hold.

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #6082: 19 Jun 2010, 23:21 »

Selvfølgelig mente jeg det ikke! Det var dog utroligt. Tunge
haha jeg blev fandme lige urolig. havde ellers været tæt på det dummeste udsagn ever Grin

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6083: 20 Jun 2010, 23:45 »

Eboué skriver dagbog under VM, se hans 2 første updates her og her:

Var flad af grin.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #6084: 21 Jun 2010, 00:21 »

Det er ikke ham selv, der skrivet det? Huh

Hvis det er så har han sku god humor Opstemt

U-4-E
Manager

« Svar #6085: 21 Jun 2010, 00:23 »

Eboué skriver dagbog under VM, se hans 2 første updates her og her:

Var flad af grin.

Citat
[Please note that this is a spoof series and doesn't represent the genuine views of Emmanuel Eboue or William Gallas]

Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6086: 21 Jun 2010, 01:04 »

Det er ikke ham selv, der skrivet det? Huh

Hvis det er så har han sku god humor Opstemt

Det er selvfølgelig ikke ham selv der har skrevet det, men ikke desto mindre er det urimeligt sjovt. (Synes jeg i hvert fald)
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 01:18 af KrookDale » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6087: 23 Jun 2010, 13:54 »

Lidt transferupdates:

Koscielny
Det er tilsyneladende efter min opfattelse kun et spørgsmål om tid før vi offentliggør signingen af Koscielny, Wenger har offentligt sagt at vi er interesseret i ham, og Lorient vil godt sælge hvis prisen er den rette, spilleren selv vil desuden gerne til Arsenal. Jeg har ikke selv set ham spille, men en kort beskrivelse kan i da godt få alligevel. Forrige sæson spillede han i Ligue 2 i Frankrig, hvor han vist nok blev kåret til årets forsvarsspiller eller noget i den stil, i denne sæson spillede han for Lorient i Ligue 1, hvor han også blev anerkendt som en af de bedste forsvarsspillere. Han skulle være exceptionel til at læse spillet, og havde flest interceptions af alle spillere i Ligue 1 i den sæson, derudover skulle han være en rigtigt god tackler. Højdemæssigt er han vist 1.86, marginalt højere end Vermaelen, samt hopper fint, hvilket vel gør ham rimeligt standard for en forsvarsspiller når det kommer til spillet i luftrummet. Til gengæld er han ret spinkel, vejer vist ikke voldsomt meget og er ikke videre stærk, da han efterhånden er midt i 20'erne, er det tvivlsomt om han forbedrer sig videre på dette punkt.

Joe Cole
En talsmand for United skulle i dag have udtalt at de ikke er interesseret i Joe Cole, hvilket gør det til en kamp mellem os og Tottenham. Så vidt jeg kan forstå skulle Redknapp have udtalt et par ting, der peger på at han ryger til os. Holdt sammen med de tidligere rapporter om at han skulle til medical hos os efter VM, virker det overordentligt sandsynligt at han er Arsenalspiller næste sæson.

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6088: 23 Jun 2010, 14:02 »

Joe Cole
En talsmand for United skulle i dag have udtalt at de ikke er interesseret i Joe Cole, hvilket gør det til en kamp mellem os og Tottenham. Så vidt jeg kan forstå skulle Redknapp have udtalt et par ting, der peger på at han ryger til os. Holdt sammen med de tidligere rapporter om at han skulle til medical hos os efter VM, virker det overordentligt sandsynligt at han er Arsenalspiller næste sæson.

Jeg er så ked af at den mand ikke kunne blive i Chelsea.
Men med den kontrakt han kræver tror jeg ikke lige Tottenham bliver klubben, og har svært ved at se en Wenger har lyst til at give så mange penge til en spiller som ikke har spillet specielt mange kampe i denne sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6089: 23 Jun 2010, 14:16 »

Jeg er så ked af at den mand ikke kunne blive i Chelsea.
Men med den kontrakt han kræver tror jeg ikke lige Tottenham bliver klubben, og har svært ved at se en Wenger har lyst til at give så mange penge til en spiller som ikke har spillet specielt mange kampe i denne sæson.

Tja... Han er jo trods alt gratis og er en fabelagtig spiller som af en eller anden grund ikke er god nok til Chelsea. Han vil forstærke ethvert hold i Premier League og det er det som Wenger siger er hans største kriterie når han kigger efter en spiller. At han så også er gratis er jo bare en bonus, og alt tyder på at vi får ham til at gå knap £150.000 ned i løn i forhold til hans oprindelige krav, så jeg er ikke i tvivl om at Cole og Koscielny bliver nye signings hos Arsenal. Så mangler vi blot endnu en DC'er og en GK.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010