home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312803 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5925: 16 Aug 2009, 22:32 »

Naturligvis. Dette passer også meget godt med disse kommentarer fra Wenger i fredags:

“[For example] I have made a bid for Messi and nobody speaks about it,” he joked. Then, with a big smile on his face, the manager said he was quoted £125 million.

“How can people think we will sell Fabregas one day before the start of the Premier League?," he went on.

“We are not in a weak financial position, we don't need to sell anybody. Cesc has always been very committed, this is his sixth year, what he wants is to win trophies for the Club.”

“No chance,” he replied bluntly when the question was put to him. “Do you really think we'll sell our players one day before the Premier League starts? Players who are basic players of the team? There is no chance.

“Again you cannot stop people from having a lot of creative imagination during their sleepness nights but that doesn’t mean we will do it.”
« Seneste Redigering: 16 Aug 2009, 22:34 af g00n » Logged

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5926: 16 Aug 2009, 22:41 »

Det er også ganske fint. Så kan han lige nå at udvikle sig et par år yderligere, før Real Madrid henter ham.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5927: 16 Aug 2009, 22:42 »

Jeg ville nok nærmere satse mine penge på at han ender i Barcelona.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5928: 16 Aug 2009, 23:29 »

Jeg æder min ene hånd hvis Milan annoncerer at have købt Cesc på mandag
« Seneste Redigering: 16 Aug 2009, 23:37 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Danielsen
Manager

« Svar #5929: 16 Aug 2009, 23:35 »

Jeg æder min ene hånd hvis Milan annocerer at have købt Cesc på mandag

Hvis det sker, så vil jeg se billeder  Rullende Øjne

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5930: 17 Aug 2009, 17:08 »

Så røg et af vores største talenter - dog kun på lån, og kun i 1 måned.

Jay Emmanuel-Thomas er i Blackpool indtil 17. september.

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/emmanuel-thomas-joins-blackpool-on-loan

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5931: 17 Aug 2009, 17:21 »

Ja jeg overvejede også at smide nyheden herind, men eftersom det kun er 1 måned, er det ganske ligegyldigt Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5932: 17 Aug 2009, 17:31 »

Havde det nu været en Sean McDermott fx, så havde jeg nok heller ikke skrevet det her.

Til gengæld synes jeg faktisk det er ret interessant at han kun sendes afsted i en måned - det indikerer vel at han stadig er tiltænkt en rolle, om ikke andet så på Carling Cup-holdet i denne sæson.

AFC
Manager

« Svar #5933: 17 Aug 2009, 17:46 »

Er der ikke en der har et link til alle målene fra lørdags? Smiley

kie
Landsholdsspiller

« Svar #5934: 17 Aug 2009, 17:51 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5935: 17 Aug 2009, 18:56 »

Havde det nu været en Sean McDermott fx, så havde jeg nok heller ikke skrevet det her.

Til gengæld synes jeg faktisk det er ret interessant at han kun sendes afsted i en måned - det indikerer vel at han stadig er tiltænkt en rolle, om ikke andet så på Carling Cup-holdet i denne sæson.

Ellers indikerer det at Blackpool har et skadesproblem der varer en måned og derfor får de ikke brug for ham længere Wink Men jo, jeg tror da også at han får spilletid på Carling Cup holdet, om ikke andet så som bænkvarmer. Altså.. Så han bliver skiftet ind og får spilletid..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5936: 17 Aug 2009, 19:39 »

Dejligt at se Fab ude og forsvare klubben og salgene af Touré og Ade. Især dejligt med sætningen "Vi vil gerne have spillere der kæmper for holdet" som nok var en lille tanke sendt mod luddovne Adebayor. Smiley
http://www.bold.dk/nyt/Fabregas-Ade-og-Toure-skulle-vaek

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5937: 18 Aug 2009, 15:58 »

En rigtig vigtig kamp finder sted allerede i dag, når vi tager til Skotland og møder Celtic i første kamp i CL Kvalen. De har et imponerende stadion, imponerende fans og enkelte stjernespillere på holdet. Når det så er sagt, så har jeg ærlig talt ikke den store respekt for Celtic som hold og forventer derfor mindst en uafgjort.

Skadeshelvede fortsætter med Sagna skadet og Denilson og Fabregas tvivlsomme - Ud over vores normale skader hos Nasri, Rosicky, Fabianski, Djourou og Walcott. Der er dog en "god" nyhed da Diaby ser ud til at blive klar, og Walcott også nærmer sig truppen igen.

Jeg tror personligt at Wenger vil satse på både Fab og Denilson og derfor vil jeg tro at eneste ændring i truppen fra kampen mod Everton vil være Eboué. Det gør mig ikke meget, da Eboué som regel gør det ganske fremragende som højre back i forhold til stortset alle andre positioner... Startopstillingen bliver derfor (nok) således:

Almunia
Eboué Gallas Vermaelen Clichy
Song
Denilson Fabregas
Bendtner       Arshavin
Van Persie

Formodet bænk: Mannone, Silvestre, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Vela, Eduardo

Hvis Denilson ikke bliver helt klar, så forventes en Diaby at træde ind på pladsen. Fab regner jeg med er med... Kampen kan følges DIREKTE på Tv2Sport (som jeg ikke har!) fra kl 20:15 med kampstart 20:45 - God kamp fellow Arsenal fans!! Smiley
« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 16:00 af Hawk1nZ » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5938: 18 Aug 2009, 16:08 »

Hvis Denilson ikke bliver helt klar, så forventes en Diaby at træde ind på pladsen.

Mon ikke han er med på bænken under alle omstændigheder?

EDIT: Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Eduardo kunne få lov at starte inde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5939: 18 Aug 2009, 16:22 »

Jo det kan du så sandelig have ret i for once - Så smid Gibbs af bænken og sæt Denilson/Diaby ind i stedet..

Hvorfor skulle Eduardo have lov til at starte inde? Og hvem skulle det i så fald være i stedet? Det kan vel kun være Bendtner..

Sider: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010