home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312823 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5880: 12 Aug 2009, 14:06 »

Ja den har jeg også lige læst.. Meget meget mærkeligt, især med nr 52.. Og lidt pudsigt at det er hans tidligere nummer x2 ... Gad vide hvad grunden er til at det lige skal være nr 52.

Mht. Subotic kender jeg heller intet til ham, men 20 år og ved at tilkæmpe sig en plads på Dortmunds førstehold og samtidig i periferien til serbiens landshold, kan han jo ikke være helt ringe. Han skal jo også kun være backup for Gallas, Vermaelen og Djourou.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #5881: 12 Aug 2009, 14:32 »

OK, denne havde jeg ikke lige set komme. Min første tanke var om det var 1. april, eller om den officielle side er blevet hacket...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/bendtner-explains-switch-of-squad-number

Hold kæft det er sejt gjort!

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5882: 12 Aug 2009, 16:09 »

Jeg tror der er ugler i mosen... Den officielle side har ikke været til at komme ind på siden den meget underlige nyhed om Bendtner...

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5883: 12 Aug 2009, 16:11 »

Jeg kan da godt komme ind på den Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5884: 12 Aug 2009, 16:14 »

Fair nok, så er det bare her den er gal.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5885: 12 Aug 2009, 16:18 »

Det er www.arsenal.com vi snakker om ikke? Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5886: 12 Aug 2009, 16:25 »

Det er det ja - der sker intet når jeg prøver at komme ind på den herfra Smiley

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5887: 12 Aug 2009, 18:57 »

Gad vide hvad grunden er til at det lige skal være nr 52.

Bendtner gav Richter, som er Arsenal-fan, en nr. 26 trøje (da han spiller med #26 i FCN), signeret af hele Arsenal-holdet. 26+26=52, som du jo ganske rigtigt sagde, så det kunne være for at have ham i tankerne, han valgte 52? Det ville også forklare hvorfor han ikke selv ville have #26 (altså enten at han nu vil "lade det være Richters", eller at han anser det som værende uheldigt)

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5888: 13 Aug 2009, 20:10 »

Så er der kommet et season review fra arseblog - spændende læsning. Der er, som sædvanlig, ikke møj' forskel på hans og vores holdninger... Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5889: 14 Aug 2009, 12:53 »

Szczesny
Manager

« Svar #5890: 14 Aug 2009, 13:09 »

Hmm.. Jeg ved ikke hvor glad jeg ville være for at miste nr. 25, 26 & 27 på én sommer.

Spøg til side. Kan man få en ordentlig pris er det vel den bedste løsning for alle parter, problemet bliver bare at finde back-up i tilfælde af at Sagna bliver skadet. Kan ikke rigtig finde nogen kvalificeret afløser. Synes også snart der burde købes i stedet for at blive ved med at sælge. Det stemmer ikke helt overens med at Wenger melder ud at vi går efter mesterskabet..

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5891: 14 Aug 2009, 13:15 »

Eboue er naturligvis værd at beholde som backup til Sagna. Jeg tvivler dog på at hovedpersonen selv vil stille sig tilfreds med det. Næste mand i rækken hedder vel Gavin Hoyte...

Nu har Wenger jo også flere gange udtalt at han regner med at købe 1-2 spillere mere inden vinduet lukker. Rygterne florerer i øvrigt herovre  om at Hangeland vil blive købt inden kampen mod Everton i morgen, omend det virker pææænt usandsynligt...

Szczesny
Manager

« Svar #5892: 14 Aug 2009, 21:50 »

Nej selvfølgelig vil han ikke være tilfreds med det - og det skal man vel heller ikke være. MEN - det er jo præcis det samme han er udset til i Barcelona, hvor han nok næppe får mere spilletid, end han gør i Arsenal.

Ja Wenger har haft nogle geniale kommentarer. Først det med mesterskabet, og så at der kun er 10 spillere i verden, som han ikke har råd til. Har dog stadig ikke læst at han regner med at købe to, men mere hvis en mulighed åbner sig.

Personligt ville jeg være glad for Hangeland, men det sker sgu nok næppe inden 1830 imorgen Grin

Det mest rammende synes jeg må være at vi laaaaangt oftere - og kraftigere - bliver linket med en central forsvarer, end den bølgebrydende midtbanespiller, der har manglet i et helt år nu.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5893: 15 Aug 2009, 12:27 »

Så er det i dag det sker! Premier League sæsonen starter, og vi starter selv ude imod Everton kl 18.30. Jeg skal selvfølgelig til fest i dag kl 19.15, så jeg kan kun se de første 30 minutter af kampen, hvilket virkelig pisser mig af. But nonetheless skal vi i ilden i dag. For folk der ikke er faldet over The Arsenal Pledge, er den her, og er egentlig lidt underholdende: http://www.youtube.com/v/zSqKs6IoMKQ

Men det behøver vist ingen kommentar. Til kampen i dag er Fabianski, Nasri, Rosicky, Diaby, Djourou og Walcott skadet. Bendtner har jeg ikke hørt mere om på trods af hans lårskade mod Chile, så jeg forventer at han er klar. På baggrund af vores træningskampe, stiller vi nok op i en 4-3-3, og skaderne taget i betragtning, må jeg erklære mig enig med ArseBloggerens startopstilling:

Almunia
Sagna Vermaelen Gallas Clichy
Song
Cesc Denilson
Bendtner         Arshavin
Van Persie

Jeg ville helst se Arshavin på højre, Van Persie på venstre og Bendtner på toppen, men det kunne ligne Wenger at gøre det som ovenstående. En bænk kunne se således ud:

Manone, Gibbs, Eboue, Ramsey, Wilshere, Eduardo, Vela

Et stærkt, stærkt hold vi stiller med. Everton er også et utroligt stærkt mandskab som nok kommer til at blande sig endnu mere i top 4 i år. Det er noget af en styrkeprøve at ligge ud med, men med den bænk så burde vi bestemt kunne præstere. Rigtig god sæsonstart til alle og GO GO GUNNERS!!!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5894: 15 Aug 2009, 12:39 »

Godt bud, men Wenger har allerede udtalt at Wilshere ikke er med i truppen i dag.

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010