home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312895 gange)
Emeight
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5865: 07 Aug 2009, 13:45 »

@JosepGuardiola:

Det der er SÅ let at manipulere. Før han skiftede til Arsenal sagde han nemlig præcis de ting, så det kan meget vel være de citater, de bringer op igen. Derudover kan der også være blevet spurgt "Which team(s) do you support, apart from those that you have played for?".. jeg stoler MEGET lidt på den slags, førend jeg ser personen udtale sig til en pressekonference. Det er bare Barcelona & Real Madrids latterlige måde at prøve at hente spillere på -- de bruger medierne (de har jo seriøst en avis hver nede i Spanien..) til at unsettle spillere, eksempelvist på denne måde, da vi som fans har god chance for at blive trætte af spilleren, de skulle ønske (tænk Adebayor sidste år), hvilket kan resultere i at han forlader klubben, med manglende opbakning som årsag.

Selvfølgelig kan det være rigtigt, at han vil derned, men inden jeg ser ham udtale det, nægter jeg at tro på det, på grund af at han som sagt udtalte de helt samme ting for omkring et år siden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5866: 07 Aug 2009, 17:21 »

Jeg er enig med dig Emight Smiley - Desuden kan man da sagtens spille i en klub og stadig beundre en anden klub og gerne ville spille for dem på et tidspunkt. Nu til dags kan man ikke forvente at en spiller tilbringer hele sin karriere i samme klub, og Barcelona er stadig verdens største og bedste klub, så jeg tror ikke at du kan finde en fodboldspiller som ikke gerne vil spille for dem. Rygter fra The Sun er lige så godt som min fars madlavning. Og selvom han bliver rygtet derned, så betyder det jo stadig ikke at han flytter. Vi ser jo tit hvordan en avis finder på en historie hvorefter alle aviser rapporterer den samme historie blot med nogle dages mellemrum. Der sker ikke en dyt på transfermarkedet og derfor finder man selv på nogle transfers. Folk der tror på sådan noget er ganske naive hvis du spørger mig - no offense Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #5867: 08 Aug 2009, 23:40 »

Pinlig affære i aften. 'Nuff said.

Go you Gunners!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5868: 08 Aug 2009, 23:44 »

Yep, især forsvaret var skidt, men tror ikke vi skal tolke for meget ud fra den kamp, opstilling og udskiftninger var meget rodede.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

arsenalistic
Manager

« Svar #5869: 08 Aug 2009, 23:51 »

Yep, især forsvaret var skidt, men tror ikke vi skal tolke for meget ud fra den kamp, opstilling og udskiftninger var meget rodede.

Stadig en ufattelig dårlig generalprøve. Føj for en indsats, både på sidelinjen såvel som på banen.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5870: 11 Aug 2009, 14:24 »

Ja, Arshavin klarer sig fint, men bliver ved med at sige, at han vil til Barca til spansk presse - hihihi, tag den! Opstemt

Wrong. Den spanske presse bliver ved med at genoptrykke gamle citater fra dengang han stadig spillede i Zenit, og gerne ville til Barcelona. The Sun excellerer i øvrigt i samme disciplin.

Han har intet udtalt i den retning siden han skiftede til Arsenal.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5871: 11 Aug 2009, 16:42 »

Noget vi aldrig har fået snakket om er Rosicky's kokainrygter. Jeg tror ikke selv på dem, men har efterhånden hørt mange sige at Rosicky's lange pause skulle skyldes en 2 års karantæne for indtagelse af kokain, hvor skaden simpelthen skulle være et dække. Det kunne selvfølgelig forklare hvorfor han ikke har spillet i rigtige kampe i 20 måneder eller hvad vi er ved at være oppe på, og så vidt jeg erindrer var FA ude og sige at man havde taget 3 spillere for kokain omkring det tidspunkt hvor skaderne begyndte, hvoraf kun 1-2 er blevet navngivet. Jeg tror personligt de britiske tabloidaviser ville have grebet fat i nyheden, men bliver stadig spændende at se om hans første kamp tilfældigvis ender med at være lige efter 2 årsdagen for hans skade.

Andre der har hørt til rygtet? Er som sagt ikke selv videre overbevist, men synes på den anden side ikke det er noget man med 100% sikkerhed kan skyde til jorden.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5872: 11 Aug 2009, 17:47 »

Hvor i himlens navn har du det fra?

Jeg er selv stor fan af konspirationsteorie r, men jeg er da ikke stødt på noget som helst angående dette...

EDIT: Rosicky spillede sidst en betydningsfuld kamp for Arsenal i januar 2008, og det eneste jeg lige har kunnet støve op omkring noget angående kokain og FA i 2008 er denne fra oktober 2008, hvor 2 unge ("not high profile") spillere får karantæne på hhv. 3 og 5 måneder for kokainbrug:

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/fa-ban-pair-after-testing-positive-for-cocaine-948209.html
« Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 17:58 af g00n » Logged

- MESSI -
Gæst

« Svar #5873: 11 Aug 2009, 18:34 »

Så sættes Fabregas igen i forbindelse med Barca.

Jeg er stor fan af Barcelona, men mit Arsenal-hjerte ville nu også bløde noget hvis vi mister endnu en profil. Ham kan vi vist ikke undvære, ligesom vi måske kan med de 2 andre.

Selvom Barcelona står mit hjerte tæt, og jeg ville elske at se ham i Barcelona, så ser jeg ingen grund til at de henter ham allerede nu. Han er den perfekte afløser for Xavi, men han har altså 3-4 sæsoner på topplan endnu.

Hvis dette bliver en realitet, så må der altså været noget om snakken ang. at Arsenal er i pengenød. Jeg har nævnt det tidligere, og gør det gerne igen. Hvis de sælger deres kaptajn, uanset prisen næsten, vil klubben få et kæmpe knæk, og de får svært ved at rejse sig igen.

arsenalistic
Manager

« Svar #5874: 11 Aug 2009, 19:22 »

Så sættes Fabregas igen i forbindelse med Barca.

Jeg er stor fan af Barcelona, men mit Arsenal-hjerte ville nu også bløde noget hvis vi mister endnu en profil. Ham kan vi vist ikke undvære, ligesom vi måske kan med de 2 andre.

Selvom Barcelona står mit hjerte tæt, og jeg ville elske at se ham i Barcelona, så ser jeg ingen grund til at de henter ham allerede nu. Han er den perfekte afløser for Xavi, men han har altså 3-4 sæsoner på topplan endnu.

Hvis dette bliver en realitet, så må der altså været noget om snakken ang. at Arsenal er i pengenød. Jeg har nævnt det tidligere, og gør det gerne igen. Hvis de sælger deres kaptajn, uanset prisen næsten, vil klubben få et kæmpe knæk, og de får svært ved at rejse sig igen.

Han ryger 100% ikke denne sommer.

Go you Gunners!

- MESSI -
Gæst

« Svar #5875: 11 Aug 2009, 20:02 »

Forhåbentlig ikke... Forhåbentlig ikke...

arsenalistic
Manager

« Svar #5876: 11 Aug 2009, 20:07 »

Forhåbentlig ikke... Forhåbentlig ikke...

Kaldt det jinx eller whatever, men det sker ikke. Wenger er måske ikke glad for at punge ud for spillere, som vi alle ønsker, men han er ikke direkte dum. At sælge kaptajnen få dage før sæsonstart - det er karriereselvmord, eller i mildeste fald en hadekampagne fra fans, der i forvejen er pressede.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5877: 11 Aug 2009, 20:35 »

Vi ville på ingen måde sælge Fabregas og Arsenal har noget nær den bedste (ikke falske) økonomi i England. Vel er vi i gæld pga. det nye stadion, men samtidig er indtægterne fra det skyhøje. Han bliver ikke solgt, det er absolut 1000% sikkert.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5878: 12 Aug 2009, 10:52 »

Frisk rygte: Arsenal skulle være klar til at smide et bud på £12M afsted til Dortmund for forsvarsspilleren Neven Subotic. Mit kendskab til Bundesligaen er meget begrænset, så jeg tør ikke udtale mig om spillerens kvaliteter. Efter hvad jeg kan læse mig frem til, skulle han dog være ret god...

Og så ser det ikke ud til at Almunia (i modsætning til mit nystartede FM-spil) bliver engelske landsholdskeeper - og det kan jeg da kun være glad for. Jeg er ikke i tvivl om at han er bedre end de andre emner til landsholdet, men skulle han få pladsen ville presset være enormt - og bare 1 lille fejl, så har han hele England på nakken. Næh, lad ham nu bare koncentrere sig om at fortsætte sit flotte spil i Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5879: 12 Aug 2009, 13:49 »

OK, denne havde jeg ikke lige set komme. Min første tanke var om det var 1. april, eller om den officielle side er blevet hacket...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/bendtner-explains-switch-of-squad-number

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010