Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:06:30
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 21:40:46
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 712 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
389
390
[
391
]
392
393
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1312890 gange)
M-T
Ynglingespiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5850:
06 Aug 2009, 23:59 »
Nu vrøvler du vist, Cesc!
Du siger, at Fabregas vil være en meget bedre spiller, hvis han havde en oprydder ved sin side. RIGTIGT - og det tomrum han vil have bag sig, hvis han kun arbejdede med sine største kompetencer vil være for stort, så Wenger bliver nødt til at bruge ham mere defensivt, når det er Denilson/Song/Diaby, som kun er ved han side..
Og at du så siger, at han ikke bør have samme stjernestatus er igen vrøvl! Fabregas er kun 21 år, mens Lampard, Gerrard og Essien alle er tæt på de 30 (Essien er vist 25, but who's counting) og de har alle haft gode karriere, men de HAR altså haft en spiller af mindst lige så god kaliber ved deres side. Essien havde sjovt nok Lampard og omvendt - og Gerrard har haft Xabi Alonso .´. (Du burde egentlig først sammenligne Fabregas med de tre andre, hvis ikke de havde deres partner på midtbanen) Fabre gør det jo også helt emminent på landsholdet, fordi han har en partner, som ikke ligefrem udstiller Fabres svagheder!
Det er så sjældent, at man har tre klassespillere på den samme plads på det samme landshold. Og da både Iniesta, Xavi, Senna (Senna bliver vel kun brugt, fordi de andre vel har deres kompetencer i offensiven) er LANGT mere erfarne end Fabre, så er det da klart!
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5851:
07 Aug 2009, 00:09 »
Veloso skulle være en primadonna - big time! Som en portugisisk bruger skriver på et andet forum:
"
Somebody was mentioning Miguel Veloso, definitely talented but this picture sums it up.
"
Cesc
Gæst
«
Svar #5852:
07 Aug 2009, 00:26 »
M-T @
Nemlig, de er langt mere erfarne - hvilket gør dem til større stjerner end Fàbregas er. Han er ikke en verdensstjerne endnu, som vi siger. Han mangler nemlig en klasse spiller ved siden af sig for at han bliver det, og naturligvis lidt mere rutine, men så længe han ikke har det, synes jeg ikke at man kan kalde ham verdensstjerne. Ronaldo, Messi, Xavi, Iniesta, Gerrard osv. er verdensstjerner, og deres klubber forstår at få det bedste ud af dem. Det mangler vi lidt med Cesc, og som der bliver sagt flere steder, så dræber vores træner Cesc ved at lade ham spille uden et lokum ved sin side....
Han mangler i mine øjne lidt for at nå op til topklassen. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han nok skal komme op på deres niveau, og med stor sandsynlighed endnu højere. Han er 22 år gammel, og kan helt sikkert blive en rigtig stjerne, men han er ikke så god som vi gør ham til - det var bare min pointe. Jo, måske er han så god som vi gør ham til, men ikke uden en Flamini eller en anden arbejdshest ved siden af sig. Uden det, nytter det ikke at kalde ham verdensklasse, for han er først verdensklasse...
Jeg synes stadig han har et stykke op til de store navne, selv om jeg er ked af at sige det. At han kommer fra Spanien, og det kører så godt for dem, kan muligvis også have indflydelse på folk. Ligesom, at man er konge til fodbold, hvis man er brasilianer..
«
Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 00:43 af Cesc
»
M-T
Ynglingespiller
«
Svar #5853:
07 Aug 2009, 00:28 »
´Jeg syntes bare lige, at vi skulle være enige
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
Cesc
Gæst
«
Svar #5854:
07 Aug 2009, 00:35 »
JosepGuardiola @
Jeg vil egentlig ikke have noget imod at få en primadonna ind i truppen som Veloso muligvis vil være. Jeg synes at en komplet trup også er indehaver af en primadonna, da truppen i mine øjne ikke behøves at være lige gode venner alle sammen. Det er et job, og min og din far, har sikkert også et par folk på deres arbejdsplads som de ikke er lige så vilde med som andre. Jeg kan kun se noget positivt i at Arsenal får en primadonna som ham ind. Primadonnaerne er oftest dem, der tager lidt fokus, og når en primadonna som Veloso samtidig helt sikkert vil kunne præstere på banen, ser jeg slet intet problem i det...
De folk som har skrevet det der, har ikke insider viden omkring Veloso - og snakken har været den samme om Cristiano Ronaldo. Jeg tror ikke at han er primadonna på nogen måde, som Pellegrini har sagt, er han altid først til træning og sådan. Måske går han op i sit udseende, men ikke primadonna-agtigt.
Veloso er mere end velkommen i Arsenal. En sublim fodboldspiller, der kan tage frispark, kæmpe i nærkampene og bakke Cesc rigtig godt op. Samtidig kan Veloso helt sikkert give mig inspiration til nogle nye frisurer, så han er helt perfekt at få til klubben!
-LFC-
Manager
«
Svar #5855:
07 Aug 2009, 00:39 »
Citat af: JosepGuardiola 07 Aug 2009, 00:09
Veloso skulle være en primadonna - big time! Som en portugisisk bruger skriver på et andet forum:
"
Somebody was mentioning Miguel Veloso, definitely talented but this picture sums it up.
"
Kæft et genialt billede.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5856:
07 Aug 2009, 00:44 »
Jeg tror, at en fra Portugal, der følger Veloso hver eneste uge, har langt større insider viden end vi har - men det er kun skumle spekulationer og teorier.
Muligvis er der primadonnaer på arbejdspladser, men det betyder ikke det er godt. Folk, der laver splid, er ikke godt. Folk, der er karismatiske, kan være godt. Folk, der har kulør, kan være gode - men folk, der skaber splid = godt... ah.
Jeg tror, at vi i de sidste mange år af fodbold har set, at sammenhold betyder mere end kliker - Real Madrids fald i år (med hollænder-kliken), Chelseas generelle præstationer (fine, men ikke i forhold til de prisskilte de har rendt rundt med), Man Citys klikehold... Alt i mens har Barca sejret og fejret hold af banen - og den succes er vel og mærke først kommet i nyere tid, efter at Riijkard smed hollænder-kliken af helvedes til...
Både i Chelsea, Man City, Real Madrid osv., har hver enkelt spiller jo kunne fungere på banen, men IKKE som hold. Jeg kan ikke se ulemper ved ikke at have sammenhold - det må da alt andet lige give en bedre stemning på holdet...
Der er kæmpe forskel på at være primadonna og skabe splid og så til at være karismatisk - Ronaldo er karismatisk.
Hvad Veloso er, ved jeg ikke, men alt andet lige vil man vel helst have en klub i harmoni..
«
Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 00:47 af JosepGuardiola
»
Cesc
Gæst
«
Svar #5857:
07 Aug 2009, 00:54 »
JosepGuardiola @
Barca har først i den seneste sæson været fuldstændig suveræne, og derfor føler jeg ikke, at de kan inddrages som eksempel, da de stadig havde en primadonna udadtil som Eto'o. En primadonna skader i min bog overhovedet ikke, da jeg ikke føler, at de gør nogen skade, pånær hvis der er flere af dem, så skaber det først splid. Lawan er også lidt en primadonna, hvert fald lidt anderledes end så mange andre spillere, men han lavede ikke splid i truppen, nærmere lavede de ældre drenge lidt sjov med ham, da han gik og rappede og sådan hele tiden i omklædningsrummet har jeg hørt.
Jeg siger ikke, at jeg har mere insider viden end ham fra Portugal - jeg siger bare, at han ikke ved hvem Veloso er som person. Han kan danne sig nok så mange billeder af ham, men uden at have snakket med ham fem gange, kan han ikke danne sig et billede af, hvem den kære Veloso er. Jeg er sikker på at Eto'o, Adebayor og de andre ego'er sikkert også er et par gode personer - Adebayor skulle eftersigende være hammersjov - og det smitter jo...
Kliker er i min bog noget andet end én enkelt primadonna i et omklædningsrum, og er der nogen der kan få en trup til at stemme overens og føle sig ligeværdige, er det så ikke Wenger? Jeg synes hans mandskabspleje muligvis er den bedste i verden, og han skal da nok få en Veloso ind i Arsenalfamilien, ikke?
Jeg kan intet problem se i at Veloso kommer til Arsenal, da jeg som sagt ikke tror at han vil ødelægge noget af harmonien i truppen. Han vil derimod måske komme med lidt modspil, og lidt diskusioner engang i mellem, men det hører med i et rigtigt venskab. Egoer der tør gå forrest, som Veloso ligner en der gør fra det jeg har set af ham, gør absolut ingen skade. Han har personlighed, lige som en Vieira og Henry har det. En leder som ham, skal have personlighed. Han ser måske forfængelig ud, men derfor kan han stadig være en flinker fyr, der kan blive gode venner med de andre spillere.
Eto'o var da heller ikke hadet i Barcelona, selv om han er noget 'primadonna' i det. Zlatan er da også 'primadonna', men han ligner en spiller de fleste Barca supportere er glade for? Er træneren en rigtig menneskekender som Guardiola og Wenger - er der slet ingen problemer, og de skal nok få de unge knægte til at falde til i truppen...
EDIT: Jeg mener primadonna som karismatisk. Kan ikke definere ordet primadonna på nogen anden måde, end at være karismatisk. Jeg ser hverken Adebayor, Ronaldo eller Veloso for den sags skyld som problembørn. Vi havde hørt et par historier hvis han havde lavet rav i den i Portugal heroppe i Danmark - det er jeg 100 % sikker på. Han er sikkert en karismatisk gut, hvilket hans hår og spillestil også indikere. Roy Keane var også karismatisk på sin egen legendariske måde, og det skal en fighter have. Gattuso er også karismatisk...
«
Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 00:57 af Cesc
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5858:
07 Aug 2009, 01:13 »
Først og fremmest: de største spekulationer går på at Eto'o blev kylet af holdet (og skulle have gjort det sidste år også) fordi han var 'lederen' af den afrikanske klike. Den har man forsøgt at udrydde, da Eto'o tjente suverænt mest i denne klike, og nu har man fjernet ham, og Keita og Touré står tilbage i samme løngruppe.
Derudover er det noget vrøvl, at man skal have snakket med en person fem gange for at finde ud af hvem personen virkelig er. Vil du have den uddybet, så læs det engang til - der skal altså ikke en atomfysiker til at finde ud af hvem der skaber splid, og hvem der ikke skaber splid; Eto'o VAR en fin person, og elsket af mange i Barca, ingen tvivl om det. Ligeledes er der heller ingen tvivl om at han skabte splid, og en af episoderne var jo ved at koste fængselsstraf. Er det forkert at sige, at Joey Barton skaber splid i Newcastle? Nej. Hans ture ind og ud af diverse engelske fængsler, må uden tvivl skabe splid - det kan enhver se. Derudover kan en fra Portugal også se, når en landsmand skaber splid (ligesom vi kunne se det Brian Steen Nielsen og Nikolai Hust i sin tid; dem har jeg i øvrigt ikke snakket med, men jeg vil gerne æde min gamle hat på at det resulterede i splid
)
Pointen var såmænd bare, at Veloso ikke just er enhver klubs drøm - in fact har han allerede nu så store stjernenykker, at man bruger tid på at gøre grin med ham, i stil med Ronaldo, Adebayor, Eto'o osv.... og han spiller altså stadigvæk kun i 'anonyme' Portugal. Om han skaber splid, skal jeg ikke kunne sige.
Hvorom alting er.... er du allerede kendt som
dette
i Portugal, så er der jo noget om snakken..
Men okay.. det kunne være sjovt at se Veloso med samme attitude i Arsenal, som Ronaldo havde i Man Utd - hader man ham så lige så galt?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5859:
07 Aug 2009, 01:42 »
Citat af: Cesc 07 Aug 2009, 00:35
JosepGuardiola @
Firstly så skriv dog det snabela FØR navnet, da det jo står for "at" som om at du dirigerer dit svar "at" JG - det andet er bare vrøvl og irriterer øjne på fluekneppere som mig.
Secondly.. Jeg forstår ikke hvorfor Fab suddently skal bashes. Som du selv siger, han er 22. Han blev førsteholdsspiller da han var 18 og Vieira blev skadet, og har siden da imponeret sæson efter sæson og har kun forbedret sig. Det er soleklart at han ikke kan vise sine fremadrettede evner så godt når han ikke har den rigtige makker ved siden af ham - og derfor skal deltage for meget defensivt. Men det gør ham ikke til en dårligere spiller, det gør ham bare hæmmet. Hvorfor tror du at han efter (og pga.) EM nu starter for Spanien i stedet for at blive skiftet ind fra bænken? Det er fordi at han er så vigtig for holdet og god nok til at starte inde, ligesom han er hamrende vigtig for os. Jeg mener personligt ikke at han er lige så god som Xavi og Iniesta, men han er stadig en verdensstjerne, den bedste på vores hold og en af de aller bedste i Premier League og i verden. Han var skadet i 2-3 måneder og derfor var det klart at det tog noget tid før han nåede niveau igen, men jeg synes du er alt for god til at nedgøre ham til et plan hvor han ikke er. Hans teknik og overblik og taktisk snilde er uovertruffen og han bør efter min mening sidestilles med Lampard og Gerrard og sættes over dem der spiller i United. Hvad Cole laver i din liste over folk der er bedre er slet ikke noget som jeg kan grasp, men du kan ikke sammenligne ham med forsvarsspillere eller angribere. Du sammenligner da heller ikke Almunia med Ronaldo eller Clichy med Drogba vel? Forskellige typer til forskellige pladser er uden sammenligning, og det troede jeg helt ærligt at du (med din fodbolderfaring) godt var klar over.
Miguel Veloso: JA TAK!!! Arshavin bliver også kaldt den russiske beckham og skulle være en mega diva, men det ser da ud til at han klarer sig ganske udemærket
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5860:
07 Aug 2009, 01:47 »
Ja, Arshavin klarer sig fint, men bliver ved med at sige, at han vil til Barca til spansk presse - hihihi, tag den!
-LFC-
Manager
«
Svar #5861:
07 Aug 2009, 01:48 »
Citat af: Hawk1nZ 07 Aug 2009, 01:42
Firstly så skriv dog det snabela FØR navnet, da det jo står for "at" som om at du dirigerer dit svar "at" JG - det andet er bare vrøvl og irriterer øjne på fluekneppere som mig.
Secondly.. Jeg forstår ikke hvorfor Fab suddently skal bashes. Som du selv siger, han er 22. Han blev førsteholdsspiller da han var 18 og Vieira blev skadet, og har siden da imponeret sæson efter sæson og har kun forbedret sig. Det er soleklart at han ikke kan vise sine fremadrettede evner så godt når han ikke har den rigtige makker ved siden af ham - og derfor skal deltage for meget defensivt. Men det gør ham ikke til en dårligere spiller, det gør ham bare hæmmet. Hvorfor tror du at han efter (og pga.) EM nu starter for Spanien i stedet for at blive skiftet ind fra bænken? Det er fordi at han er så vigtig for holdet og god nok til at starte inde, ligesom han er hamrende vigtig for os. Jeg mener personligt ikke at han er lige så god som Xavi og Iniesta, men han er stadig en verdensstjerne, den bedste på vores hold og en af de aller bedste i Premier League og i verden. Han var skadet i 2-3 måneder og derfor var det klart at det tog noget tid før han nåede niveau igen, men jeg synes du er alt for god til at nedgøre ham til et plan hvor han ikke er. Hans teknik og overblik og taktisk snilde er uovertruffen og han bør efter min mening sidestilles med Lampard og Gerrard og sættes over dem der spiller i United. Hvad Cole laver i din liste over folk der er bedre er slet ikke noget som jeg kan grasp, men du kan ikke sammenligne ham med forsvarsspillere eller angribere. Du sammenligner da heller ikke Almunia med Ronaldo eller Clichy med Drogba vel? Forskellige typer til forskellige pladser er uden sammenligning, og det troede jeg helt ærligt at du (med din fodbolderfaring) godt var klar over.
Miguel Veloso: JA TAK!!!
Arshavin bliver også kaldt den russiske beckham og skulle være en mega diva, men det ser da ud til at han klarer sig ganske udemærket
Nu er det ikke fordi, at Beckham er frygteligt arrogant. Jeg vil faktisk vurdere ham som en af fodboldens mere sympatiske spillere, og det påtrods af, at han har spillet for United.
Cesc
Gæst
«
Svar #5862:
07 Aug 2009, 01:53 »
@
Hawk1nZ
Er jeg skam udmærket klar over, at de ikke kan sammenlignes, men nu mente jeg med fortjent stjernestatus og ikke spillestil og position. Selvfølgelig ved jeg godt at en forsvarsspiller og en angriber ikke kan sammenlignes med en centralmidtbane spiller - det er logik for burhøns. Anyway, jeg føler at både Gerrard og Lampard er bedre - ikke 20 % bedre, men begge er bedre fodboldspillere lige nu. Dog kan det hurtigt ændre sig, og allerede i den kommende sæson kan Fàbregas træde ind foran dem, hvis han bliver mikset med den rette partner. Hanmangler bare en partner for at være perfekt for os. Hæmmet gør ham vel til en dårligere spiller? Er man hæmmet, så er det vel bare træneren skyld at vi ikke får det optimale ud af ham? Vi skal udnytte Fàbregas 100 %.
Jeg forsøgte ikke at svine Fàbregas, jeg forsøgte bare at sætte en lille dæmper for den hymne vi siger hver eneste gang om ham. For jeg synes ikke han er så fantastisk som vi gør ham til. Han er uden tvivl en genialitet, og vores måske allerbedste spiller, men han er ikke på niveau med Gerrard endnu - eller Iniesta og Xavi. Netop de to spillere han nok skal sammenlignes med, og da de er bedre, må de være stjerner og Fàbregas kategorien lige under. Dette er min pointe, for har ikke sagt at han er dårlig på nogen måde.
Jeg er helt enig med dig omkring Veloso. Han ville være formidabel at få til London, og han vil helt sikkert kunne forbedre vores Fàbregas!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5863:
07 Aug 2009, 01:58 »
Citat af: JosepGuardiola 07 Aug 2009, 01:47
Ja, Arshavin klarer sig fint, men bliver ved med at sige, at han vil til Barca til spansk presse - hihihi, tag den!
Hahaha, ja for den spanske presse finder nemlig ikke på historier? Hvor mange gange er Fabregas blevet sat i forbindelse med Barca i denne sommerpause af Marca? Godt så
Cesc: Godt, nu nærmer vi os samme niveau... Jeg vil give dig ret i det du siger nu, det andet lød bare som om at du syntes at Fab var dårligere end han er. Og nej, han bliver ikke dårligere af at han er hæmmet. Det er ligesom at sige at du ikke kan finde ud af at gå fordi at du har brækket benet. Han er ikke dårligere af det, han bliver bare ikke udnyttet optimalt. Gerrard, Lampard, Xavi og Iniesta er et enkelt niveau højere end Fab ja, men jeg er da også sikker på at Fab kommer op på det niveau så snart vi finder ham en god makker og han bliver ældre og mere erfaren. Det hjælper armbindet nok også en del på.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5864:
07 Aug 2009, 02:04 »
Hawk1nZ @
Nu er det jo direkte udtalelser, som han har kommet med siden hans gennembrud - Barca har i hele forløbet været hans klub.
http://www.goal.com/en-india/news/222/transfer-zone/2009/06/30/1354889/arsenals-andrey-arshavin-id-love-to-join-barcelona
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5406926,00.html
Og i dagens anledning:
http://article.wn.com/view/2009/06/30/Arshavin_Barcelonada_oynamak_isterim/
"I have supported Barcelona all my life. Barcelona are my life"
Ok, alle udtalelserne går tilbage til 'The Sun', men det ændrer ikke ved at, der er vedvarende rygter om at Arshavin vil til Barca, uanset om man snakker spansk, engelsk eller russisk.
Interessen skulle dog ikke være lige så fræk den modsatte vej...
Og naturligvis er Cesc sat i forbindelse med Barca; det er vel klart, når vi har haft snøren ude efter ham... han skal vel på et eller andet tidspunkt læres ind i konceptet hos os.
Sider:
1
...
389
390
[
391
]
392
393
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »