home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312916 gange)
- MESSI -
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5820: 04 Aug 2009, 17:31 »

Wenger viser her stor taktisk snilde. Ikke at jeg kan forstå han vil gå efter denne spiller, men hans måde at "provokere" Bordeaux til at sælge er noget nær genial. Han forstår at udtrykke sig som næsten ingen anden.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5821: 04 Aug 2009, 17:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-opgiver-Chamakh

Enig med Wenger her.. Det er ikke angrebet hvor i har mest brug for forstærkninger, og at sprænge banken for en spiller der ikke engagn havde et specielt scoringssnit i en svagere liga, mener jeg personligt ville være hul i hovedet..

Klogt træk af Wenger Smiley

Ja, det er sgu meget muligt, at han siger det. Men hvorfor f***** går han så ud og byder på Kalou? Rullende Øjne

- MESSI -
Gæst

« Svar #5822: 04 Aug 2009, 18:15 »

Det forstår jeg heller ikke så meget af. Så skal det være for at forstærke fløjene, da han kan bruges på begge. Et godt alternativ til Nasri, og som erstatning for Rosicky, som ikke kommer til at spille så mange kampe, grundet hans store skadesfrekvens. Han har jo i flere sæsoner haft et godt øje til Kalou, og var vist også ude efter ham da Chelsea hentede ham for næsen af Arsenal.

Jeg syntes han er lidt svær at vurdere SK. Jeg har egentlig et okay indtryk af hans evner, men man sidder alligevel lidt forundrende tilbage når man prøver at tænke tilbage på hans kampe. Men jeg har stor tiltro til Wenger normalt, så mon ikke han kan se et potentiale i spilleren...?

Szczesny
Manager

« Svar #5823: 04 Aug 2009, 18:54 »

Jeg kan sagtens se potentiale i Kalou, masser endda. Problemet er jo bare at han er angriber - ligesom halvdelen af holdets stjerner. for 6 millioner pund, ser jeg det som et røverkøb - et overflødigt af slagsen dog. Defensive indkøb tak Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5824: 04 Aug 2009, 18:55 »

Altså nu kan Kalou jo også spille både højre og venstrekant, så det er et fremragende køb imo.

- MESSI -
Gæst

« Svar #5825: 04 Aug 2009, 18:57 »

Som jeg skriver kan han bruges på begge fløje...

Jeg ser nu som MichaelHarlev også, at vi forstærker os på det defensive, inden vi henter flere angribere, offensive folk.

EDIT: Som StormQ - Sorry.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5826: 04 Aug 2009, 19:08 »

Altså der er masser af potentiale i Kalou, og det ville være et røverkøb, men faktum er bare, at vi ikke behøver en angriber/wing lige pt?
Defensiv først, og der SKAL købes en defensiv midt og en central forsvar, før vi køber Kalou eller en anden, for den sags skyld!

Szczesny
Manager

« Svar #5827: 04 Aug 2009, 19:16 »

Altså nu kan Kalou jo også spille både højre og venstrekant, så det er et fremragende køb imo.

ja, men hvilke af vores angribere kan ikke spille en kant i forvejen? Vi har derudover også Rosicky og Nasri til kanterne

Cesc
Gæst

« Svar #5828: 04 Aug 2009, 19:44 »

Vi har været linket sammen med Salomon Kalou hvert eneste transfervindue, og derfor tror jeg endelig på, at denne handel går igennem!
Jeg håber det virkelig også, da jeg altid har haft noget for ham, men til gengæld ikke har været ret vild med hans storebror. Kalou kan noget ekstraordinært, og jeg tror vi får mere af hans talent at se i Arsenal i stedet for Chelsea. Arsenal spiller mere den fodbold som Kalou kan finde ud af, og no offense, men Arsenal spiller flottere fodbold end Chelsea gør det - hvert fald mere teknisk og flair præget end Chelsea gør det...

Jeg tror han bliver en gave for klubben, da han faktisk styrker vores bænk utrolig meget, og det er egentlig mest der jeg ser svage punkter på vores hold. United og Chelsea har geniale bænkevarmere, og det har vi ikke på samme måde. Vi kommer dog tættere og tættere på dem med hensyn til folk på bænken, og Kalou vil helt sikkert styrke os i den retning. Jeg tror på, at han vil blive en succes i Arsenal, da han er hurtigere og stærkere end eksempelvis en Nasri - helt sikkert en fremragende fodboldspiller!

Kalou minder i min bog lidt om en Freddie Ljungberg, og jeg tror han kan opnå en meget stor status i vores klub. Han er ikke en spiller der brager 20+ kasser ind pr. sæson, men han kan få dine medspillere til at lave så mange mål pr. sæson - og han er en eminent teknikker. En "Arsenal"-spiller i den måde han spiller gamet på.

STATISTIK

GS: Games Started, SB: Used as Substitute, G: Goals, A: Assists, SH: Shots, SG: Shots on goal, YC: Yellow Cards, RC: Red Cards, FC: Fouls Committed, FS: Fouls Suffered, SV: Saves, OF: Offsides, W: Wins, D: Draws, L: Losses

arsenalistic
Manager

« Svar #5829: 04 Aug 2009, 20:51 »

Forhåbentligt og formentligt sker det ikke. Det er ikke offensive spillere vi mangler.

http://www.thelondonpaper.com/thelondonpaper/sport/football/salomon-kalou-happy-to-stay-and-fight-for-his-place-at-chelsea

Go you Gunners!

Cesc
Gæst

« Svar #5830: 04 Aug 2009, 22:00 »

Arsenalistic @

Det skal han jo sige..

Det ville da være at skyde sig selv i foden, hvis han siger, at han kun drømmer om Arsenal - hvis det bare er en and, hvilket jeg ikke tror det er, så ville det da være så dumt at rose Arsenal til skyerne. Jeg kan godt forstå at siger at han er glad for at være i Chelsea og sådan, men altså, det skal man sige. Lawan havde også sagt at han ville blive i Horsens og kæmpe op med dem, da han havde været med til at rykke ned, men mig bekendt optræder han ikke for AC Horsens mere. Kalou står i samme situation, og naturligvis sviner han ikke sin nuværende arbejdsgiver - det ville sikkert også kaste en bøde af sig.

Jeg forstår ham godt, og dette er jo bare naturligt at nævne.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5831: 04 Aug 2009, 23:13 »

Jeg ville ikke være så ked af hvis vi hentede Kalou. Det er rigtigt at vi har mange fløjspillere i Nasri, Rosicky, Walcott, Arshavin og Wilshere, men rent spekulativt kunne dette være en indikation på at Wenger overvejer at skifte formation til 4-3-3 som Barca, og hvis det sker kunne både Nasri, Arshavin og Rosicky blive brugt centralt sammen med Fabregas og en defensiv midtbanespiller, og dermed ville Kalou passe ganske udemærket som fløjspiller i angrebet så vi kan holdte Bendtner og Eduardo som backup for Van Persie helt på toppen, og så Arshavin/Walcott på den anden fløj. Rent taktisk ville det jo være et SKRÆMMENDE hold:

Almunia
Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy
Defensiv Midt (Song/Denilson/Diaby)
Fabregas/Ramsey, Rosicky/Nasri
Arshavin/Walcott,              Kalou/Wilshere
Van Persie/Bendtner/Eduardo

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #5832: 05 Aug 2009, 01:11 »

Jeg ville ikke være så ked af hvis vi hentede Kalou. Det er rigtigt at vi har mange fløjspillere i Nasri, Rosicky, Walcott, Arshavin og Wilshere, men rent spekulativt kunne dette være en indikation på at Wenger overvejer at skifte formation til 4-3-3 som Barca, og hvis det sker kunne både Nasri, Arshavin og Rosicky blive brugt centralt sammen med Fabregas og en defensiv midtbanespiller, og dermed ville Kalou passe ganske udemærket som fløjspiller i angrebet så vi kan holdte Bendtner og Eduardo som backup for Van Persie helt på toppen, og så Arshavin/Walcott på den anden fløj. Rent taktisk ville det jo være et SKRÆMMENDE hold:

Almunia
Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy
Defensiv Midt (Song/Denilson/Diaby)
Fabregas/Ramsey, Rosicky/Nasri
Arshavin/Walcott,              Kalou/Wilshere
Van Persie/Bendtner/Eduardo

Rent offensivt, men defensivt? Puha. Lad os hellere bruge nogle af basseørerne på noget defensivt stål frem for endnu en lille væver fløj/angriber, hvor vi i forvejen har et skræmmende udvalg. Dem vi har skal vel også have lidt spilletid? Både Dudu og VP kan spille den venstrefløj, hvis der er skader, så ser det langt fra, som værende et køb, der gør os stærkere frem for bredere - på en position, hvor vi ret beset er meget stærke i forvejen. Og så må vi da for guds skyld håbe, at Denilson (og Diaby til dels) er så langt fra, at skulle spille DM som nogensinde før.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5833: 05 Aug 2009, 03:46 »

Tjah, jeg er da også helt enig i at defensiven skal forstærkes før offensiven bliver. En defensiv midtbane er et must, og vi SKAL have købt en DC'er mere efter at Senderos er smuttet. Gallas og Vermaelen er fint nok, men Djourou og Silvestre som backup er slet ikke godt nok, især ikke når Gallas jo ret tit er skadet. Og ja, Song kunne godt bruges på den plads, men det ser jeg nødigt, ligesom vi så ville stå i endnu større mangel på en defensiv midt.

Men med den fremsatte teori ville det ikke gøre mig noget hvis vi købte Kalou da han ville passe rigtig godt i systemet, og jeg nødigt ville se hverken Van Persie eller Eduardo på fløjen da de begge mister rigtig meget på den plads. Jeg ville personligt foretrække Kalou frem for en af de to på en fløj, da han simpelthen spiller pladsen bedre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5834: 05 Aug 2009, 08:44 »

Den opstilling du har lavet ser meget spændende ud, men Walcott er nok næppe tilfreds med at sidde på bænken. Eduardo/Bendtner nok heller ikke i det lange løb. Problemet i at hente Kalou, som jeg ser det, er vel at et kæmpetalent som Vela får længere vej til førsteholdet - hvor han allerede har mere end kvalificeret modstand.

Bli'r spændende at se hvad der sker. Vil egentlig være tilfreds bare der sker noget på transfermarkedet snart, da det i det mindste så tyder på ambitioner og en anerkendelse af at truppen mangler noget.

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010