home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:44:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313498 gange)
coppi
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5490: 05 Jul 2009, 11:16 »

Lyder rigtigt godt hvis vi får Melo til klubben. Han virker efter hvad jeg så under Confederations Cup lige som typen vi mangler. Hvis ikke den handlen skulle gå igennem så prøv lige at se dette her rygte fra indkast.dk

AC Milan er klar til at tilbyde The Gunners 175 mio. kr. for Emmanuel Adebayor plus tidligere Arsenal midtbane Mathieu Flamini. ( Sunday Mirror )

Nu må jeg indrømme at jeg ikke har den store forstand på hvor troværdige de engelske aviser er men hvis rygterne var sande ville det i mine øjne være en fantastisk handlen. Flamini var jo helt fantastisk for os i 07/08 sæsonen og Adebayor er jo ikke lige alle Arsenal fans kop te. Så kunne vi jsom erstatning hente enten Pavel Pogrebnyak der hvis har kontrakt udløb til November eller Maroune Chamach som er en af mine favorit spillere og også gerne vil væk fra Bordeaux.

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5491: 05 Jul 2009, 11:20 »

Så kan jeg hjælpe dig: Der er absolut ingen troværdighed. Opstemt. Jeg håber dog at Milan vedholder deres interesse for Ade og snart gør noget ud af det. Som de fleste ved, så lavede Michael Owen en brochure om hvor god han var, før han blev solgt til Man Utd. ArseBlog har "fået fat på" Adebayors: http://www.oleole.com/media/main/podcasts/arsecast/ADE_BROCHURE.pdf - ret underholdende Opstemt

Melo for Eboue+£ ser ud til at være den næste handel for os - Derefter skal vi blot skille os af med Ade, så er jeg faktisk tilfreds, selvom en DC udskiftning heller ikke ville være helt ringe. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5492: 05 Jul 2009, 14:23 »

Haha klasse folder Smiley

Utd burde slå til her og nu Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5493: 05 Jul 2009, 15:52 »

Ja der er meget god humor i! Opstemt

He is a tender and considerate lover
(...) has a chance to goal ration of 0.0045, bettered by only 453 players last year

Emmanuel's top speed is 145 kmh
He is friends with many top stars including Kate Lawler from Big Brother, Susan Boyle, Hugh Grand and Emmanuel Eboue

Genialt Opstemt

Listen over fordele ved ham er også mega skæg Opstemt

Fragrant
Machine Washable
Fully Vaccinated
Not Irish
Melt in your mouth
Good at Impressions
Slighty Peppery
Wifi Enabled

osv.. Grin

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #5494: 05 Jul 2009, 16:03 »

Og ikke mindst "fertile", et dementi af Fabregas' (uægte) udtalelser om Arsenals impotens. Arseblog er bestemt ikke uden sans for humor.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5495: 05 Jul 2009, 16:45 »

Ja der er meget god humor i! Opstemt

He is a tender and considerate lover
(...) has a chance to goal ration of 0.0045, bettered by only 453 players last year

Emmanuel's top speed is 145 kmh
He is friends with many top stars including Kate Lawler from Big Brother, Susan Boyle, Hugh Grand and Emmanuel Eboue

Genialt Opstemt

Listen over fordele ved ham er også mega skæg Opstemt

Fragrant
Machine Washable
Fully Vaccinated
Not Irish
Melt in your mouth
Good at Impressions
Slighty Peppery
Wifi Enabled

osv.. Grin

Haha ja især den der "Not Irish" Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5496: 05 Jul 2009, 18:23 »

Haha ja især den der "Not Irish" Smiley

Ja det er også lidt tvetydigt da ArseBloggeren er Irsk Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5497: 05 Jul 2009, 18:32 »

Haha okay Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5498: 09 Jul 2009, 16:25 »

En god og en dårlig nyhed for Arsenal fans...

Den gode først: Van Persie skrev, som I nok har hørt, under på en ny kontrakt i går - han er dermed sikret i adskillige år ind i fremtiden (jeg kender ikke kontraktens længde, men 4 år lyder sandsynligt), hvilket jo er fremragende. Sidste sæson viste han at han er ved at komme sig over sit skadeshelvede, og han er en vigtig mand for klubben.

Den dårlige nyhed er vel ikke som sådan dårlig, men vores #1 mål til MC pladsen, Melo, ryger efter al sandsynlighed til Juve. De har lavet en byttehandel med Fiorentina og Marchionni i dag erklærede sig klar til at ryge den anden vej, synes vejen at være banet for et skifte. Vi får dermed nok ikke vores midtbaneslider og skiller os heller ikke af med Eboue - det er vel to dårlige nyheder i en? Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5499: 09 Jul 2009, 17:39 »

Ærgerligt at vi ikke får Melo, mon det så bliver Matuidi i stedet for? Omkring Eboue, så tror jeg ikke man kan finde en eneste anden klub i verden med en lige så god reserve på højrebacken. Problemet er at Wenger i sidste sæson syntes at Diaby var venstrefløj, Eboue var højre mid og Bendtner var kantspiller, hvilket ingen af dem er. Eboue gør det i mine øjne ganske godt på backpladsen, men skal ikke sættes op på midtbanen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cesc
Gæst

« Svar #5500: 10 Jul 2009, 11:11 »

Juventus og Fiorentina har da lukket handlen, da Fiorentina ikke ville gå med til Claudio Marchisios lønkrav. Derfor er denne handel ikke blevet til noget endnu, og vi har stadig muligheder for at sikre den kære Melo.

Smiley

Dog blev der sagt noget til Diegos præsentation igår, men jeg så hverken den eller Benzemas, da jeg var i biografen. Nu må vi se. Selv om jeg er Juvefan, håber jeg på, at Arsenal henter ham. Han er vigtigere for The Gunners på nuværende tidspunkt end for Juventus.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2009, 11:14 af Cesc » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #5501: 10 Jul 2009, 11:16 »

Var det ikke Marco Marchionni der skulle indgå i byttehandlen? Og så vidt jeg ved er Juve og Fiorentina ikke stoppet med at forhandle endnu, det var bare Marchionni der ville presse sin løn i vejret.

Cesc
Gæst

« Svar #5502: 10 Jul 2009, 11:18 »

Var det ikke Marco Marchionni der skulle indgå i byttehandlen? Og så vidt jeg ved er Juve og Fiorentina ikke stoppet med at forhandle endnu, det var bare Marchionni der ville presse sin løn i vejret.

Det er jeg hundrede procent rigtig homie. Deres navne minder jo i bund og grund også om hinanden på store punkter, og når man er lidt træt, så bliver det sgu' endnu tættere på hinanden.

MARCHISIO SKAL IKKE SÆLGES UNDER NOGEN OMSTÆNDIGHEDER MAYN!  Opstemt

Szczesny
Manager

« Svar #5503: 13 Jul 2009, 14:22 »

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5504: 13 Jul 2009, 14:25 »

Hehe ja jeg har også lige læst det. Jeg så ham gerne solgt - men helst til en klub uden for England, HVIS han nu skulle finde formen fra forrige sæson igen. Men City har jo penge nok, så lad os da bare presse citronen så meget som muligt hvis det er.

Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010