Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:17:22
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 501 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
353
354
[
355
]
356
357
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313751 gange)
Cesc
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5310:
16 Maj 2009, 12:53 »
Der er sgu' gang i rygtebørsen lige for tiden, og jeg er sikker på at vi skiller os af med Adepaymemore til sommer. Hvor vil det være dejligt, hvis vi kan afskibe ham til Chelsea og derved tjene en masse millioner som han ikke er værd. Hvor ville det bare være skønt, at kunne sælge ham for en total overpris. Måske City også kunne være interesserede? Han er trods alt et stort brand rundt omkring i verden, trods den dalende interesse for ham hos Arsenals fan.
Nå, men der er mange rygter om en mulig afløser. De bosniske medier siger at Edin Dzekos agent er i London, for at snakke med repræsentanter på Emirates og selvom Chelsea også ligner mulige købere, har Edin sagt, at han helst vil optræde for Arsenal.
Derudover er Pavel Progrebynak jo også rygtet til klubben, men jeg tror ikke på, at han er manden som kan komme ind i Premier League og banke bolde ind på samlebånd. Til slut er den formstærke Mario Gomez i vores kikkert, dog på rygtebasis, men alligevel. Det siges at han vil koste omkring de 90 millioner danske kroner, og hvis vi sælger Adepaymemore er det jo ingen ting.
Mario Gomez: £9M Arsenal Target Scores 4 Goals Against Bundesliga Leaders!
Hvilken af disse angribere ser I helst komme til Arsenal? Jeg må klart sige, at Edin Dzeko er den mand jeg håber allermest på kommer og afløser Adepaymemore, for han er målfarlig og kan godt stå for 20+ mål pr. sæson. Måske endda mere. Han kan ting på egen hånd, men er samtidig en trussel i luftrummet og han ville passe godt ind kunne jeg forestille mig!
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #5311:
16 Maj 2009, 13:16 »
Hvad er det I har imod Adebayor?
Han er da en klassespiller..
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5312:
16 Maj 2009, 13:25 »
Først og fremmest at han ville skifte klub i sidste transfervindue og derefter blev i Arsenal da han blev tilbudt £80.000 om ugen - meget lig den løn som vores bedste spiller gennem tiden, Henry, fik. Da han så fik sine penge, dalede hans arbejdsindsats hvilket man tydeligt har kunne se i adskillige kampe i denne sæson. Hans teknik fejler og han kæmper ikke for holdet mere. Ud over dette, bliver han ved med at kommentere klubskifte og taler om at skifte både til Barca og Milan. Selv dagen før vores semifinalekamp mod Man Utd var han ude og udtale at Milan var en great klub og han håbede at han ville spille for dem. Dagen efter går han så ud og udtaler at han bliver i Arsenal. Ergo er han både uden klubfølelse og -loyalitet og samtidig kæmper han slet ikke på banen på trods af at han får lige så mange penge om ugen som legenden Henry gjorde. Lad os da endelig få solgt ham, vores andre angribere er gode nok.
Et par links om hans manglende engagement:
http://www.oleole.com/blogs/columnists/posts/transcript-of-adebayor-interview-with-el-mundo-deportivo
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/05/07/why-emmanuel-adebayor-115875-21339865/
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/05/14/blues-in-for-adebayor-to-replace-drogba-115875-21356809/
«
Seneste Redigering: 16 Maj 2009, 13:29 af Hawk1nZ
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #5313:
16 Maj 2009, 13:27 »
Som Arseblog (woohoo!) siger det:
Then Adebayor. I'll refer you to Gunnerblog's analysis of him because it's spot on. He won people over with his enthusiasm, energy and work-rate, not to mention some cracking goals and some seriously purple patches last season. We all know what happened, his head got turned by ridiculous offers of money and he wanted to leave.
His behaviour, frankly, was piss poor. At times he contradicted himself in the same interview, on one hand saying he loved Arsenal, then moments later saying he'd be open to leave if the right offer from one of the big clubs came in. He was even talking about Milan in the week we were playing United in Europe, way to focus, Ade.
This season has seen all the things fans appreciated about him go by the wayside. It's easy to point at his big pay-cheque and say that's the issue but it's hard to look past it. Sure, he's had a couple of injuries, sure he's been in and out of a team that has struggled for form, but at the business end of the season, in two Champions League semi-finals he strolled around like it was all beneath him and that is simply not good enough.
Poor love. Fans aren't stupid. They saw what he did last summer, essentially hold the club to ransom, get a big payrise then doss about. He had the temerity to kiss the badge after scoring a penalty in a pre-season tournament, he thought people would be ok with that. They weren't. They aren't. I think of all the players in the squad at the moment he's the one most of us would like to see leave. Cash him in, use the money elsewhere.
Jeg er i øvrigt ikke i tvivl om at vi taber i dag. Prove me wrong.
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #5314:
16 Maj 2009, 13:35 »
Ja okay, vidste ikke han var så uloyal.
Men ja, så ville det være godt og sælge ham, også hente Mario Gomez som jeg længe har ønsket til Arsenal!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5315:
16 Maj 2009, 13:35 »
Vores startopstilling:
Fabianski
Sagna Toure Song Gibbs
Nasri Denilson Fabergas Diaby
Arshavin
Van Persie
Det undrer mig gevaldigt.. Hvorfor pokker er Diaby på venstre fløj når Walcott er klar? Song på DC'en.. hvorfor ikke Djourou? Og Van Persie frem for Bendtner.. Suk.. Nå, lad os håbe på en god kamp med masser af mål, og bare en anelse spænding kunne også være rart
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
FCK88
Manager
«
Svar #5316:
16 Maj 2009, 13:36 »
En spiller jeg godt kunne tænke mig at se i Arsenal er GRAFITE fra VfL Wolfsburg.. 24 mål i 32 kampe taler sit tydelige sprog og det ville da være bedre at have sådan en spiller der ARBEJDER for holdet i modsætning til AdePAYMEMORE(som Cesc kalder ham) der TYDELIGT har vist at han ikk bestrider klassen til at være i Arsenal.. AdePAYMEMORE er en spiller á la Jimmy Mayasi(tidl. SIF-spiller, nuværende ACH'er).. Han tror han ER noget, UDEN at være det og mht. hans loyalitet kan jeg kun sige EN ting : HA! .. Kære ven, du mangler da klubfølelse i sådan en grad at det er HELT grotesk.. Tænk sig, først at sige "Jeg vil gerne spille for en klub som Milan eller Barcelona" for så dagen efter at trække i land.. AMEN herregud, du er IKKE, hvad du HAR været Ade.. Fis af og lad andre spillere komme til.. De kan jo åbenbart det DU ikke kan : ARBEJDE for holdet!
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #5317:
16 Maj 2009, 13:43 »
Sky Sports viser opstillingen sådan her:
Fabianski
Sagna - Toure - Song - Gibbs
Diaby - Fabregas - Denilson
Nasri Arshavin
van Persie
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5318:
16 Maj 2009, 13:54 »
Hvilket også er opstillingen. Lorte K5
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5319:
16 Maj 2009, 15:51 »
Vi kan holde hovedet højt efter dagens kamp. Vi sad på 70% af boldbesiddelsen og jeg var personligt dybt skuffet over at United ikke prøvede at levere end underholdende kamp foran deres egne fans, men i stedet valgte Chelsea metoden og stillede med 9 mand i forsvaret. Yderst skuffende.. Men kudos til vores spillere der ikke indkasserede endnu en øvetæve men i stedet satte sig på kampen.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #5320:
16 Maj 2009, 15:53 »
Helt fornuftig kamp af os, spilstyrende, flest chancer - vi manglede (som så ofte før) bare lige at putte en ind.
Tillykke til dem - det er stærkt at vinde mesterskabet i en hjemmekamp med 0 shots on target
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5321:
16 Maj 2009, 21:08 »
Citat af: Hawk1nZ 16 Maj 2009, 15:51
Vi kan holde hovedet højt efter dagens kamp. Vi sad på 70% af boldbesiddelsen og jeg var personligt dybt skuffet over at United ikke prøvede at levere end underholdende kamp foran deres egne fans, men i stedet valgte Chelsea metoden og stillede med 9 mand i forsvaret. Yderst skuffende.. Men kudos til vores spillere der ikke indkasserede endnu en øvetæve men i stedet satte sig på kampen.
Hehe tja yderst skuffende? Vi vandt mesterskabet så er den vel ikke længere? Self ville det have været rart at vinde, men jeg synes ikke man kan klandre Utd for at spille som de gjorde. Jeg tror ikke det var sådan det var meningen vi skulle spille, men med kampens enorme betydning, er det nok ikke så ulogisk at man som spiller, går lidt mere forsigtigt til værks end planlagt...
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5322:
24 Maj 2009, 12:22 »
Ved at være lidt tid siden der har været gang i den her, så synes lige jeg vil nævne en enkelt ting før det udelukkende bliver snak om Stoke-kampen.
I fredags spillede Arsenal's ungdomshold kamp FA Youth Cup finale mod Liverpool, første af 2 kampe. Holdet der har vundet sin række med 25 POINT! udspillede fuldstændigt Liverpool, og vandt med 4-1. Jeg så en stor del af kampen, og må indrømme at jeg blev lidt overvældet, for helvede hvor spillede de godt, og der var en fight over dem som jeg ikke synes man altid ser hos seniorholdet. Især Wilshere gjorde det rigtigt godt, og ligner en kombination af Iniesta og Messi, tror vi kommer til at se rigtigt meget til ham i de kommende år. Anden kamp bliver spillet på tirsdag og kan fanges på Setanta1... hvis nogen skulle have lyst til at se den næste generation af Arsenal spillere. Mål fra første kamp kan ses her:
http://en.soccerclips.net/videos/arsenal-u18-1-0-liverpool-u18-sunu
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Cesc
Gæst
«
Svar #5323:
24 Maj 2009, 12:32 »
Jeps, vi bliver jo ved med at udklække nye spillere! Wilshere er en solstråle, og jeg vil vædde med, at han uden tvivl bliver en af de største spillere i hele vores historie. Han virker meget professionel trods hans unge alder, og derudover virker han som værende en Arsenal-dreng. 10-tallet skal han nok også få når Gallas smutter - det er jeg fuldstændig sikker på, hvis det ikke går til Bendtner inden længe...
Men Wilshere er sgu' en formidabel fodboldspiller, og han var nærmest indblandet i alle målene fra i fredags. Sunu gjorde det også ret godt synes jeg, og Jay Emmanuel-Thomas kan jo noget med hovedet kunne vi se. Så alt i alt en rigtig spændende ungdomstrup vi har med at gøre, og jeg er sikker på, at The Gunners inden længe får de fornødne reserver til førsteholdet - de behøver ikke købes ind, for de kommer automatisk i form af Wilshere og de andre jeg har nævnt.
Håbet og troen er tilbage i mine øjne - og næste år kan blive vores år. Vi behøver ikke snakke ret meget om dagens kamp: Der skal vindes, og sluttes af på et år til den sorte bog. Vi har ikke været gode nok, men stadigvæk imponerende at et så ungt hold kommer til CHL-semifinalen. Så er det lige meget om vi får tæsk eller ej, vi viser at vi kan noget - og vi har slået store hold ud som Villarreal og Roma.
Jeg tror på Arsenal! Vi skal skabe stabilitet, så skal vi nok vinde mesterskabet.
Up the Gunners!
United-styrer
Gæst
«
Svar #5324:
24 Maj 2009, 12:37 »
Der skal ikke meget til at få optimismen til at blomstre. Ja, I har et lovende ungdomshold, men der skal ske mirakler, hvis I på én sommer skal indhente henholdsvis 11, 14 og 18 point på Chelsea, Liverpool og Manchester United, og det fordrer, at Wenger ifører sig spenderbukserne før sommerens transfervindue.
«
Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 12:39 af United-styrer
»
Sider:
1
...
353
354
[
355
]
356
357
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »