home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314177 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4965: 17 Mar 2009, 13:37 »

Der bliver uden tvivl roteret lidt igen, og jeg skyder uden belæg for det på følgende opstilling:

Fabianski

Sagna - Djourou - Gallas - Gibbs

Song - Diaby

Eboue - Nasri - Bendtner

van Persie

Hvis jeg lige skal komme med mit bud:

Fabianski

Sagna - Djourou - Gallas - Gibbs

Song - Denilson

Eboue - Diaby - Bendtner

van Persie

Arshavin blev syet i foden efter weekendens kamp, så han får nok maksimalt en joker-rolle. Nasri så rimelig færdig ud i Rom, og kunne jeg sagtens se blive hvilet, hvilket skaber plads til de tre unge centralt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4966: 17 Mar 2009, 20:37 »

Lineup:

Fabianski
Sagna, Djourou, Gallas, Gibbs
Walcott, Diaby, Song, Vela
Arshavin, Van Persie

Fantastisk lineup, den glæder jeg mig til at se!

Subs: Mannone, Toure, Nasri, Denilson, Silvestre, Bendtner, Eboue.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #4967: 17 Mar 2009, 20:38 »

Godt at Walcott starter inde.
Vil godt se Bendtner istedet for Arshavin.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4968: 17 Mar 2009, 20:43 »

Som g00n pointerede på IRC, så bliver det selvfølgelig nok en 4-2-3-1 formation

Fabianski
Sagna, Djourou, Gallas, Gibbs
Song, Diaby
Walcott, Arshavin, Vela
Van Persie

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4969: 18 Mar 2009, 12:18 »

Gotta love Phil Brown.

Brown claimed: "The game was turned on its head when the referee succumbed to local pressure."

He also condemned his Arsenal counterpart's behaviour as the Emirates crowd taunted Hull for what they saw as time-wasting.

He said: "Mr Wenger decides to join in and the result is my goalkeeper getting booked in the second half."

"Arsene Wenger got my goalkeeper booked. You call that good management? He was complaining about time-wasting. It's an absolute disgrace."

Ja det er fint Phil. Riley var ringe (som altid), men det var da ligeligt fordelt på begge hold, startende med at give Gallas et gult kort for en ren tackling.

Når Hull så vælger at bruge 1½ minut på ingenting hver gang de har en dødbold, så kan man vist næppe brokke sig over at man får en advarsel for at trække tiden - de kunne sagtens have fået flere end det, og det var 100% deres egen skyld.

At han så derudover beskylder Cesc for at spytte på sin assistent efter kampen, er naturligvis en beskyldning jeg ikke kan afvise, men det virker godt nok mere som tuderi fra en meget bitter cunt.

Og jep, sejrsmålet var mega offside, men det gør det bare meget sjovere. Up yours, Hull.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/7949649.stm

I øvrigt elsker jeg stadig Arseblog.

http://www.oleole.com/blogs/arseblog

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4970: 18 Mar 2009, 12:36 »

Hehe ja han er faktisk ganske underholdende hr. Brown. Man kan jo ikke udelukke at han har ret mht. spytteriet, men det er jo ord mod ord, og Cesc kan jo i teorien sagtens have spytti.et mod jorden, uden at have set at assistenten i samme øjeblik kommer gående forbi.

Uanset hvad, må det være ekstremt surt for et lille hold som Hull, at Arsenal skal have hjælp for at vinde kampen så kan såmen sagtens forstå hans frustration.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4971: 18 Mar 2009, 12:43 »

Hehe ja han er faktisk ganske underholdende hr. Brown. Man kan jo ikke udelukke at han har ret mht. spytteriet, men det er jo ord mod ord, og Cesc kan jo i teorien sagtens have spytti.et mod jorden, uden at have set at assistenten i samme øjeblik kommer gående forbi.

Helt enig og lige præcis.

Uanset hvad, må det være ekstremt surt for et lille hold som Hull, at Arsenal skal have hjælp for at vinde kampen så kan såmen sagtens forstå hans frustration.

Enig igen. Til gengæld er det mere end almindeligt tudefjæs-agtigt at påstå at de fik advarsel for tidsudtrækning pga. Wenger...

Sejren var i øvrigt helt fortjent - og jeg er sikker på vi havde klasket dem i en evt. omkamp Wink

Szczesny
Manager

« Svar #4972: 18 Mar 2009, 12:49 »

Phil Brown er da heller ikke andet end en kæmpe whiner... Han er nok bare frustreret over hans fantastiske sæson, stille og roligt er på vej i vasken, og hvis alt går som fortjent, så leder han et CCC-hold igen i næste sæson. Det er da utroligt så barnagtigt han kan opføre sig - man skulle fandme tro at han havde været ude at fejre St.Pats-dag igår, og så i løbet af de to timer der var kamp, så var ædru-fanden kommet til ham og gjort ham noget så irritabel.

I øvrigt en dejlig afsluttende bemærkning omkring Bendtner i arseblog'en Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4973: 18 Mar 2009, 12:52 »

Phil Brown er da heller ikke andet end en kæmpe whiner... Han er nok bare frustreret over hans fantastiske sæson, stille og roligt er på vej i vasken, og hvis alt går som fortjent, så leder han et CCC-hold igen i næste sæson. Det er da utroligt så barnagtigt han kan opføre sig - man skulle fandme tro at han havde været ude at fejre St.Pats-dag igår, og så i løbet af de to timer der var kamp, så var ædru-fanden kommet til ham og gjort ham noget så irritabel.

I øvrigt en dejlig afsluttende bemærkning omkring Bendtner i arseblog'en Thumbs Up

Nu skal man jo passe på med at kaste sten når man selv bor i et glashus. Wenger kan bestemt ikke sige sig fri for at whine fra tid til anden. Samme mand der bliver sur over at modstanderne spillere kedelig og destruktivt (Bolton er typisk dem det går ud over), for så at udtale, at det er logisk at Ronaldo bliver sparket ned fordi han provokerer modstanderne med sine dribliner. Det hænger heller ikke helt sammen gør det?

Min pointe er blot, at ingen kan sige sig fra at whine og Phil Brown er ikke værre end andre imo.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4974: 18 Mar 2009, 12:59 »

for så at udtale, at det er logisk at Ronaldo bliver sparket ned fordi han provokerer modstanderne med sine dribliner.

Det var så slet ikke det han udtalte, men ok.

- Med Manchester United er jeg lidt forsigtig, for nogle gange synes jeg de får for meget beskyttelse og nogle gange får de ikke nok. Ronaldo er et eksempel på det. Nogle gange er hans arrogance provokerende, og hans høje klasse det samme, siger Arsene Wenger ifølge ESPN.

- Men hvis en spiller ikke bliver beskyttet, er det ikke godt nok. Hvis der er en slem tackling, skal man straffes og smides væk fra banen, fortsætter han.

Szczesny
Manager

« Svar #4975: 18 Mar 2009, 13:05 »

Nu er der jo forskellige måder at spille destruktivt på. Du kan stille 11 mand bag bolden og ikke ville noget fremadrettet - det er det andre hold, f.eks. Bolton gør sig i. Det har han som sådan også accepteret - op til flere gange - det er jo bare journalister der bliver ved med at stille de samme spørgsmål efter hver kamp, mod bundhold - så er det jo klart man kommer til at lyde som en whiner. Ellers er der den destruktive måde med at flække modstanderens bedste spillere. Men når man render rundt med en arrogance som Ronaldo, så er det klart at man bliver upopulær hos modstanderne, jeg siger ikke at det retfærdiggører en hård ureglementeret takling, men han får nok lidt flere end en sympatisk Ronaldo ville have fået. Det er ikke Ronaldos driblinger, det er hans arrogance.

Javist whiner alle managers før eller siden, også Arsene, men at give Wenger skylden for et gult kort til målmanden, må jeg dog sige at jeg finder i en helt anden boldgade... hvad fanden er det for noget pis at lukke ud? At sige at Cesc spytter på hans assistent... Nogen der har hørt noget fra assistenten endnu? Det skete altså igår! Og samtidig siger han at Arsene ikke vil give hånd - gik han da selv helt op til ham og så vendte Arsene bare rykken?
Det lyder altsammen lidt hjemmebrygget og infantilt!

edit: nu skrev g00n det så også.. det er arrogancen - ikke driblingerne Thumbs Up Derudover siger han jo heller ikke at det er okay..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4976: 18 Mar 2009, 13:11 »

Og du kan ikke sætte et lighedstegn mellem at han mener at Utd nogle gange bliver overbeskyttet og at Ronaldo er et eksempel på dette når han nogle gange er provokerende?

Anyways, det handler ikke om noget specifikt eksempel, min pointe er blot at alle managers whiner fra tid til anden af den ene eller anden årsag Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4977: 18 Mar 2009, 13:13 »

Nu er der jo forskellige måder at spille destruktivt på. Du kan stille 11 mand bag bolden og ikke ville noget fremadrettet - det er det andre hold, f.eks. Bolton gør sig i. Det har han som sådan også accepteret - op til flere gange - det er jo bare journalister der bliver ved med at stille de samme spørgsmål efter hver kamp, mod bundhold - så er det jo klart man kommer til at lyde som en whiner. Ellers er der den destruktive måde med at flække modstanderens bedste spillere. Men når man render rundt med en arrogance som Ronaldo, så er det klart at man bliver upopulær hos modstanderne, jeg siger ikke at det retfærdiggører en hård ureglementeret takling, men han får nok lidt flere end en sympatisk Ronaldo ville have fået. Det er ikke Ronaldos driblinger, det er hans arrogance.

Javist whiner alle managers før eller siden, også Arsene, men at give Wenger skylden for et gult kort til målmanden, må jeg dog sige at jeg finder i en helt anden boldgade... hvad fanden er det for noget pis at lukke ud? At sige at Cesc spytter på hans assistent... Nogen der har hørt noget fra assistenten endnu? Det skete altså igår! Og samtidig siger han at Arsene ikke vil give hånd - gik han da selv helt op til ham og så vendte Arsene bare rykken?
Det lyder altsammen lidt hjemmebrygget og infantilt!

edit: nu skrev g00n det så også.. det er arrogancen - ikke driblingerne Thumbs Up Derudover siger han jo heller ikke at det er okay..

Enig mht. det gule kort, slet ingen tvivl.

Mht. Ronaldo arrogance, så er det et spørgsmål om mentaliteten i fodbolden har ændret sig, måske med de mange udlændinges indtog i engelsk fodbold. Da Cantona var på toppen, agerede han med samme attitude, men her var det ikke et problem Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4978: 18 Mar 2009, 13:21 »

I visse kampe virker det dog bare tydeligt at spillerne har fået specifikke instrukser på hvordan Arsenal skal stoppes - seneste eksempel Blackburn-kampen i lørdags (og det er nok ikke nogen tilfældighed når deres manager hedder Sam Allardyce).

Diouf går bevidst efter Almunias ankel, Walcott stoppes ved at træde på hans ankel, Arshavin fik måtte sys i foden i pausen... sådanne hold har jeg absolut intet tilovers for.

Szczesny
Manager

« Svar #4979: 18 Mar 2009, 13:23 »

Arh... Cantona kunne så vidt jeg ved både give og tage. Ronaldo ligger jo ned ved den mindste berøring, nogen gange uden berøring... og at han så brokker sig efterfølgende, slår ud med armene osv. føjer bare til hans arrogante attitude, og det er der, jeg mener at problemet opstår.

Vi er enige om at de svinske taklinger ikke skal være der, og Wenger har jo også foreslået at intentionelle "svinere" uden nogen form for chance for at tage bolden, skal koste 10 dage på sidelinien, simpelthen for at få udryddet Joey Barton og look-a-likes..

Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010